Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko watsapissa estäminen jonkinlainen steitmentti?

Vierailija
28.04.2021 |

Laitoin kaverille viestiä pitkästä aikaa ja samalla näin vanhoja viestiketjuja. Siellä oli mm exä ja sitten kourallinen entisiä tapailukumppaneita ja sellaisia joiden kanssa oli 1-3 treffit. Ikää minulla 34.
Useampi oli näköjään estänyt minut. Sinänsä yksi hailee kun olen nykyään kihloissa, mutta jotenkin jättivät itsestään ikävän kuvan jollain lapsellisella estolla. Itse en ole koskaan estänyt ketään koska pidän sellaista epäkunnioittavana.
Jokainen näistä jotka oli estänyt minut, niin suhde tai suhteenpoikanen päättyi asialliseen ja kunnioittavaan viestittelyyn tai molemminpuoliseen radiohiljaisuuteen.
Ymmärrän kyllä että estetään jos toinen jankkaa tms. mutta muuten outoa. M34

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Numeron poistaminen ei vaikuta. Estäminen näkyy kuvan ja paikallaolon katoamisena. Yksi entinen säätö esti minut vain luodakseen draamaa tyhjästä. Poisti eston hetkeksi, koska varmaan kuvitteli, että olisin lähettänyt viestejä, joita ei tosin saisi, koska on estänyt.

Kyllä numeron poistaminen vaikuttaa. Whatsapissa on asetus, josta saa määrittää, että profiili ja paikallaolotieto näkyy vain yhteystiedoille. Mikäli poistaa numeron yhteystiedoista, on näkymä sama kuin jos olisi estetty.

Näin. Mutta jos asetuksista on valinnut, että kuva näkyy kaikille, silloin se näkyy kaikille, riippumatta siitä, kuka on tallentanut ja kenen numeron.

Ainut tapa tietää, onko joku estänyt, on lähettää tälle viesti. Jos viesti ei ikinä mene perille (yksi väkänen), silloin sinut on estetty, tai numero ei ole enää käytössä.

Vierailija
22/29 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ne ei naisten mielestä päättyneet asiallisesti?

Toki voi olla että deittailet jostain syystä myös epäkypsiä ihmisiä?

Asiallisesti sujuneet treffit, useammatkin sellaiset eivät ole mikään makuasia. Jos kirjoitin niiden olleen asiallisia, niin myös tarkoitin sitä. Ei tuossa asiassa ole mitään tulkinnanvaraa, ellei joku ymmärrä mitä sanalla asiallinen yleisesti tarkoitetaan. M34

Olit niin tylsä ettei viestisi enää kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta omalla kohdallani myös näin on käynyt. Olen seurustellut keväästä lähtien erään naisen kanssa, kieltämättä on ollut on / off suhde. Kun riitaa on tullut, aina riidan aloittajana tämä nainen alkaa uhkailu myös erolla milloin mistäkin syystä ja muutaman kerran on poistanut Whatsappissa, mutta kun on sovittu poistaa hän eston. Eli koen että Whatsapp esto on myös osin vallankäytön väline. Ex vaimoni myös aikoinaan esti Whatsappissa, mutta nykyään estoa ei ole. Facebookissa exät ovat pääsääntöisesti estäneet, siitä huolimatta etten ole häiriköinyt mutta ilmeisesti näin estoilla on helpompi unohtaa. Jostain syystä miehet eivät näissä asioissa toimi kuten naiset. 

Vierailija
24/29 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen estänyt entisen kaverini, koska en halua koskaan enää olla hänen kanssaan tekemisissä. Pelkkä ajatuskin ahdistaa. Olen jo kärsinyt riittävän kauan hänen takiaan.

Vierailija
25/29 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Steitmentti

on

epäsana.

Opettele

suomea.

Vierailija
26/29 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Numeron poistaminen ei vaikuta. Estäminen näkyy kuvan ja paikallaolon katoamisena. Yksi entinen säätö esti minut vain luodakseen draamaa tyhjästä. Poisti eston hetkeksi, koska varmaan kuvitteli, että olisin lähettänyt viestejä, joita ei tosin saisi, koska on estänyt.

Kyllä numeron poistaminen vaikuttaa. Whatsapissa on asetus, josta saa määrittää, että profiili ja paikallaolotieto näkyy vain yhteystiedoille. Mikäli poistaa numeron yhteystiedoista, on näkymä sama kuin jos olisi estetty.

Siis kumpaa tässä tarkoitetaan, sitä että viestin lähettäjä on poistanut yhteystiedoista vai että vastaanottaja on poistanut?

Vierailija
27/29 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok. Eli voikin johtua siitä että ovat poistaneet numeroni ja siksi kuva hävinnyt. No siinä tapauksessa väärä hälytys. Eli tuskin on kukaan estänyt. M34

WHATSAPPissa ei voi "estää" ketään! Koko numero häipyy

Vierailija
28/29 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on oikeus rajoihinsa. Eivät halua olla enää yhteydessä. Monet tekee noin, kun nykyinen suhde muuttuu vakavaksi. 

Vierailija
29/29 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi