Saako yleisillä paikoilla kävellä puujaloilla?
Minä olen tehnyt itselleni metri 60 senttiä pitkät puujalat. Nyt kun on jo tiet sulat niin haluaisin liikkua niillä myös ulkona. Torilla, jokirannassa ja kauppakeskuksissa. Mietin vaan että voisiko se häiritä muita?
Kommentit (4)
No ei kait sitä voi kieltää! Miten joku miinaan kävellyt voisi mennä esim. kauppaan jos proteesit olisi kiellettyjä ja miksi joku haluaisi kieltää. Saahan sinne mennä sähköisellä rullatuolillakin. Olette kiusaajia!
Vierailija kirjoitti:
No ei kait sitä voi kieltää! Miten joku miinaan kävellyt voisi mennä esim. kauppaan jos proteesit olisi kiellettyjä ja miksi joku haluaisi kieltää. Saahan sinne mennä sähköisellä rullatuolillakin. Olette kiusaajia!
Tiedätkö mitkä ylipäätään on puujalat?
Vierailija kirjoitti:
Tuskin häiritsee, mutta huomiota saat. Kokeilemaan, mutta oletko harjoitellut turvallista kaatumista? Kypärä päähän.
Olen harjoitellut tuota kaatumista vähän. En tiedä onko tarpeeksi tullut harjoiteltua. Yleisillä paikoilla ei kyllä välttämättä tiedä mihin voi kaatua jos kaatuu. Toivottavasti kukaan ei töni minun puujalkoja. Kypärä minulla on.
Tuskin häiritsee, mutta huomiota saat. Kokeilemaan, mutta oletko harjoitellut turvallista kaatumista? Kypärä päähän.