Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku OIKEASTI tullut raskaaksi touhutipasta?

Vierailija
28.04.2021 |

Itse en tiedä yhtäkään tapausta. Lieneekö legendaa?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa miehistä erittää toimivia siittiöitä jo ihan yhdynnän alusta asti. Ilman mikroskooppia et voi tietää kumpaan ryhmään mies kuuluu.

Touhutipoista tullaan ihan yleisesti raskaaksi.

Vierailija
2/49 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi... kp 8/30 ja taisi päästä muutama tippa sisään. Raskaana olin. Meni tosin kesken rv10 mutta joo, semisti yllättävä raskaus oli...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yksi tuttunainen väittää, että hän itse on touhutippa vahinkolapsi

Vierailija
4/49 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi... kp 8/30 ja taisi päästä muutama tippa sisään. Raskaana olin. Meni tosin kesken rv10 mutta joo, semisti yllättävä raskaus oli...

Mistä tiedät, ettei mies ollut saanut siemensyöksyä aiemmin päivällä, jolloin virtsaputkessa olevat siittiöt lähtisivät touhutipan mukaan?

Vierailija
5/49 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan huuhaata, olen pannut pitkin maailmaa pull-out taktiikalla ja hyvin on toiminut. Kortsulla pano on järjen köyhyyttä joka ei tunnu missään. Vituttaa vaan se 2 tunnin nylkyttäminen

Vierailija
6/49 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nykyaikana ihmiset luottavat näin surkeisiin ehkäisykeinoihin🤔😪

Vierailija
7/49 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät, ettei mies ollut saanut siemensyöksyä aiemmin päivällä, jolloin virtsaputkessa olevat siittiöt lähtisivät touhutipan mukaan?

No en tiedä... mutta näin kävi että varsin helposti raskauduin. Ikää tuolloin 37v... muutenkin raskauduin helposti. 35v ekasta yrityskerrasta, sitten tuo vahinko 37v ja 38v kolmannesta kierrosta...

Vierailija
8/49 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tippa?!

Vierailija
9/49 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan huuhaata, olen pannut pitkin maailmaa pull-out taktiikalla ja hyvin on toiminut. Kortsulla pano on järjen köyhyyttä joka ei tunnu missään. Vituttaa vaan se 2 tunnin nylkyttäminen

Näin hankitaan lapsia ja sukupuolitauteja.

Vierailija
10/49 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minä. Olin 17 ja kun poikakaverilla ei seissyt kumin kanssa ja olin vielä neitsyt, jota pelotti kundin kohtalaisen paksu vehje niin hierottiin vain pissavehkeitä vastakkain. Joskus "se" kävi aukolla muttei mennyt ikinä sisään asti.  Ja kundi laukesi aina vatsani päälle/lattialle.  Voitte kuvitella, mikä sokki oli positiivinen raskaustesti!

Lääkärikään ei meinannut uskoa, että hänellä on tässä tiine neitsyt .D Sisätutkimus ei tahtonut onnistua millään. Pidin vauvan ja kai se neitsyys sitten meni synnytyksessä... !

Vierailija
11/49 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinä ammut tyhjiä niin se ei tarkoita sitä että kaikki muutkin ampuu

Vierailija
12/49 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Touhutipoissa ei siittiöitä

Vierailija
13/49 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Touhutipoissa ei siittiöitä

Tämä. Sitä on ihan tutkittu ja touhutipoissa ei ole siittiöitä.

Vierailija
14/49 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään pelkoa, kunhan mies ei ole lauennut esim. päivään. 24h välissä laukeamisesta ja suihkut yms, niin ei mitään pelkoa että putkessa olisi spermaa joka tulisi touhutippojen myötä raskauttamaan naisen.

Mutta kun laukeaa kerran, niin älkää nyt helvetti vetäkö toista kierrosta ilman kortsua. Se välissä tehtävä kusitekniikka ei ole mikään varma, silti tupruttaa spermaa ja raskauttaa.

Vierailija
15/49 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Siksi en seukkaakkaan alle 45v naisen kanssa.

m39

Vierailija
16/49 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ei edes tiedä, mitä ns. 'touhutippa' tarkoittaa, mutta kovasti on silti mielipiteitä moneen suuntaan. Voi hyvänen aika, mikään ei kyllä voita vauvapalstaa viihdearvoltaan.

Vierailija
17/49 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, minä. Olin 17 ja kun poikakaverilla ei seissyt kumin kanssa ja olin vielä neitsyt, jota pelotti kundin kohtalaisen paksu vehje niin hierottiin vain pissavehkeitä vastakkain. Joskus "se" kävi aukolla muttei mennyt ikinä sisään asti.  Ja kundi laukesi aina vatsani päälle/lattialle.  Voitte kuvitella, mikä sokki oli positiivinen raskaustesti!

Lääkärikään ei meinannut uskoa, että hänellä on tässä tiine neitsyt .D Sisätutkimus ei tahtonut onnistua millään. Pidin vauvan ja kai se neitsyys sitten meni synnytyksessä... !

Tuttava on saanut alkunsa samalla tavalla. Poikaystävä oli järkyttynyt, kun seurustelukumppani kertoi olevansa raskaana. Vaati lääkärintodistuksen ja neitsythän se oli, niin kuin forssalaislääkäri kirjoitti "ehta mammanpiika".

Miesystävä oli saanut siemensyöksyn, mutta vain tiukasti yhteenpuristettujen reisien väliin. Sehän riitti. Terkkuja Keijolle, jos satut lukemaan.

Vierailija
18/49 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee raskaaksi on vedetty ulos liian myöhään. Liukastintipoissa ei siittiöitä.

Vierailija
19/49 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos joku nainen koskettaa julkisella paikalla samaa pintaa kuin mies jolla on likaiset kädet, ja neste päätyy naiseen, voi tulla raskaaksi. Jos pinnan kosketuksesta on vain vähän aikaa. 

Vierailija
20/49 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos joku nainen koskettaa julkisella paikalla samaa pintaa kuin mies jolla on likaiset kädet, ja neste päätyy naiseen, voi tulla raskaaksi. Jos pinnan kosketuksesta on vain vähän aikaa. 

Touhutipasta voi tulla raskaaksi, mutta nämä pöntön istuimesta ja saunan lauteista raskaaksi tulleet ovat hätävalheita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi