Filttereiden käyttö Tinderissä
Hei,
Nyt Tinderissä pari kuukautta pyörineenä olen alkanut ihmettelemään ihmisten taipumusta filtteröidä profiilikuvat? En siis tarkoita pientä muokkausta vaan sellaista jossa treffeillä ei ko. henkilöä oikein tunnista mätchsikseen. Eikö porukka ymmärrä, että jos mätchin tapaa livenä niin todellisuus ulkonäöstä tulee ilmi.
On todella ikävää luulla menevänsä treffeille 9 kanssa ja sinne tuleekin vahva 4.
Kommentit (19)
Lyhytnäköistä touhua. Olen ihmetelly samaa. Naisten ulkonäköpaineet purkautuvat...on pakko kilvoitella miehistä vaikka "epärehellisin" keinoin.
Kaveripiirissäni on yks todella mukava muija. Symppis jne. Oikeen tyypin kohdalla homma vois pelittää mutta tähtää aivan liian korkealle. Ollut sinkkuna varmaan 5v. Todella aktiivinen tinderissä ja bumblessa. Kovat filtsut jokaisessa kuvassa. Oikeessa elämäs ihan eri näköinen. Sitten hän ihmettellee miks kukaan ei ikinä kutsu toisille treffeille. Syy on täysin selvä mulle ja muille tyttökavereille mutta ei olla hennottu sanoa.
Tosi moni mies valittaa tätä! Ja kertoo että treffeille tuleekin +20 kg painavampi Lady.
Minä olen tahallani laittanut vartalokuvan jossa näytän normaalipainoisella, ja pienirintaiselta. Treffeille menen seksikkäässä mekossa jossa näkyy kuvia hoikempi nainen ja isot rinnat (DD-kuppi).
Miesten silmät alkaa tuikkia, kun tulen imartelevassa mekossa ja korkokengissä paikalle... Lisäksi profiilikuvassa olen meikittä.
Kun saavun paikalle, näytän Tinderin kuvia paremmalta. Ja olen tehnyt valtavasti työtä vartaloni eteen koska harrastan urheilua 5 krt viikossa, ja syön terveellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Tosi moni mies valittaa tätä! Ja kertoo että treffeille tuleekin +20 kg painavampi Lady.
Minä olen tahallani laittanut vartalokuvan jossa näytän normaalipainoisella, ja pienirintaiselta. Treffeille menen seksikkäässä mekossa jossa näkyy kuvia hoikempi nainen ja isot rinnat (DD-kuppi).
Miesten silmät alkaa tuikkia, kun tulen imartelevassa mekossa ja korkokengissä paikalle... Lisäksi profiilikuvassa olen meikittä.
Kun saavun paikalle, näytän Tinderin kuvia paremmalta. Ja olen tehnyt valtavasti työtä vartaloni eteen koska harrastan urheilua 5 krt viikossa, ja syön terveellisesti.
This lady gets it. Life hack 101. Respect.
Vierailija kirjoitti:
Kaveripiirissäni on yks todella mukava muija. Symppis jne. Oikeen tyypin kohdalla homma vois pelittää mutta tähtää aivan liian korkealle. Ollut sinkkuna varmaan 5v. Todella aktiivinen tinderissä ja bumblessa. Kovat filtsut jokaisessa kuvassa. Oikeessa elämäs ihan eri näköinen. Sitten hän ihmettellee miks kukaan ei ikinä kutsu toisille treffeille. Syy on täysin selvä mulle ja muille tyttökavereille mutta ei olla hennottu sanoa.
Tämä on se kaikista yleisin syy miksi kukaan nainen on pitkään sinkkuna. Rima ihan epärealistinen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on mahdollista naisilla, mutta kuvittelepa että laittaisit miehenä vähän huonommat kuvat profiiliin niin enää ei saisi keskusteluita eikä treffejä tuon jälkeen.
Tavismiehenä ei ole varaa olla realistinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ilmeisimmin ei parisuhdetta ole saanut.
En itse käytä tinderiä mutta jos käyttäisin niin toki parantaisin kuvaa esim. valon ja värien suhteen.
Suosittelen samaa miehillekin pientä kuvien viilausta ja oikeiden kuvakulmien opettelua. Kaverin kanssa on tinderiä selattu ja miehillä on aikamoisia kuvia siellä :D Parhaimmat on ne alaviistosta, myrtsillä naamalla otetut kuvat, joissa hoikempikin mies näyttää JabbaTheHutilta :D Seitsemän leukaa ei ketään komista.
Minulla on todella rehelliset kuvat, koska en osaa muokata, eikä puhelimessa ole muokkausominaisuuksia. Näkyy pienet ihon virheet/punoitukset vaikka hieman meikkipuuteria on, näkyy että hiukset ovat harmaantumassa, näkyy etten ole enää nuori, kuitenkin näkyy että olen siisti, puhdas, hiukset aseteltu nätisti, huolehdin itsestä...
Noh, ehkä juuri tästä syystä en saa matcheja, enkä tykkäyksiä. Ollaan sitten ilman parisuhdetta, jos ei kerta rehellinen ja luonnollinen tavallinen keski-ikäinen nainen kelpaa nykymiehille. Enkä yritä mitään kirurgi-lentäjiä, vaan niitä ihan tavallisia 50+ miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ilmeisimmin ei parisuhdetta ole saanut.
En ole rakastunut itse. Siin syy. Miksi pitää olla ilkeä? En ryhdy parisuhteeseen jos ei siltä tunnu. Oma kumppani pitää valita niin että myös luonne ja persoona sopii itselle.
Vierailija kirjoitti:
Mutta jostain syystä et ole noilla avuilla saanut itsellesi vielä vakikumppania. Tuleeko fiksuutesi ilmi millään tavalla, vai onko aivot sama kuin liian isot rinnat?
Vierailija kirjoitti:
En itse käytä tinderiä mutta jos käyttäisin niin toki parantaisin kuvaa esim. valon ja värien suhteen.
Suosittelen samaa miehillekin pientä kuvien viilausta ja oikeiden kuvakulmien opettelua. Kaverin kanssa on tinderiä selattu ja miehillä on aikamoisia kuvia siellä :D Parhaimmat on ne alaviistosta, myrtsillä naamalla otetut kuvat, joissa hoikempikin mies näyttää JabbaTheHutilta :D Seitsemän leukaa ei ketään komista.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet ei hae pinnallisia pissaliisoja, kuten sinä
Ymmärrän valotuksen tms parantelun, koska joskus kuva voi olla epäedullisen va,lon vuoksi epäimartelevampi kuin todellisuus. Mutta filttereitä en kyllä ikinä käyttäisi. Mieluummin käytän vaikka viikon sellaisen kuvan ottamiseen, joka oikeasti onnistuu, jos jossa olen realistinen, mutta edustavalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet ei hae pinnallisia pissaliisoja, kuten sinä
Erittäin huonot kuvat saavat ihmisen vaikuttamaan älyllisesti vajavaiselta tai pahasti mt-ongelmaiselta. Jabba-kuvien käyttö karkottaa siis sekä "pinnalliset" että älykkäät naiset.
Luulen että naiset sokaistuvat mäthcien määrään ja arvioivat tämän takia suosionsa miesten parissa pahasti pieleen. Jos sä nyt hyvä nainen saat filtteröidyillä kuvilla hemmetisti mätchejä niin se ei todellakaan tarkoita, että miehet olisivat susta kiinnostuneita tosielämässä.
Käytännön testi: mene baariin ja kato minkälaiset miehet yrittävät iskeä kun näkevät sut livenä. Jos baarissa sua lähestyy 2-4 tason miehet niin tuskin tinderissä 8-10 tason miehet ovat susta kiinnostuneita. That's it.
Uskoisin, että aika iso prosentti muokkaa kuviaan. Itse omista kuvistani parannan valoa ja värejä sekä tasoitan ihoa hieman. Ikinä kukaan ei ole sanonut, että näyttäisin ihan erilaiselta oikeasti. Kyllähän kaikki pistävät ne parhaimmat kuvat itsestään deittiprofiiliin. Hyvässä valossa otettu ja poseerattu kuva ei tietenkään ole sitä miltä ihminen näyttää joka päivä.
Sanoisin siis, että opettele tunnistamaan merkit kuvanmuokkauksesta ja mieti ovatko omat odotuksesi ihmisen ulkonäöstä liian korkealla.