Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkäätkö kuolevasi koronaan?

Vierailija
28.04.2021 |

?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
2/40 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, vaan krapulaan...

Vierailija
4/40 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Pelkään kuolevani rokotteeseen.

Vierailija
5/40 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Pelkään kuolevani rokotteeseen. Ei ehkä olisi pitänyt lukea Fimean sivulta rokotteiden haittailmoituksista...

Vierailija
6/40 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Pariin kertaan ollut. Joka kerta tulee lievemmäksi kun sairastaa niin mikä siinä tappais?

Vierailija
7/40 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
8/40 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä sitä erityisen todennäköisenä, minulla on riskisairaus mutta sain jo ekan rokotuksen. Sen sijaan pelkään tuovani koronan töistä kotiin miehelleni.

Vierailija
9/40 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotteet on miljoona kertaa pelottavampia.

Vierailija
10/40 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiiä miltä se tuntuisi ja erottaisiko sitä jostain muusta influenssasta. Influenssiakaan ei oo ollut varmaan koskaan mulla eikä nuhakuumeita vuosiin enkä rokotteita oo käytellyt kohta 18:a vuoteen. En jaksa tartuntatauteja mietiskellä eikä oo nörtsiä eikä osaamista lkaa semmosiia peljätä

Vierailija
11/40 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, minulla on rokote.

Vierailija
12/40 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, se on niin pieni todennäköisyys. Ennemmin jään auton alle.

Mutta läheisiini kuuluu ihmisiä joiden puolesta olisin huolissani.

Vierailija
13/40 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, pelkään kuolevani muihin sairauksiin, joihin ei saa tutkimuksia, lääkäriaikoja, lääkkeitä eikä hoitoja, koronan vuoksi.

Vierailija
14/40 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enkä usko saavani edes vakavaa muotoa, jos koronatartunnan saan. Tai mistä tietää, jos vaikka olisin sen jo sairastanut.

Vierailija
15/40 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Ei ole varsinaisesti pelosta kiinni vaa loogisesta ja realistisesta päättelystä. Minulla on astma ja reuman tyyppinen sairaus. En kestäisi tehohoitoa. Saan kaikki pöpöt, mitä lapseni on päiväkodista kotiin kanatanut ja olen talvikaudet melkein kokoajan flunssainen ja tarvitsen antibioottikuureja useamman vuodessa. Olen saanut influenssasta lievän sydänlihastulehduksen.

Tällaiset ihmiset kuolevat, jos saavat koronan. Ei se ole pelkoa vaan realismia.

Olen saanut ensimmäisen rokotteen ja opettanut lasta kotona vuoden. Tulen tarvitsemaan uuden rokotussetin sitten kun koronasta tulee variantteja, joihin tämä rokotus ei tehoa.

Ei kivaa.

Realismi on älykkyyttä, koska se mahdollistaa ennalta varautumise; ja suojautumisen ja sitä kautta tuo mahdollisuuden siihen, että selviää.

Vierailija
16/40 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tiedän terveyteni olevan keskimääräistä heikompi eli teoriassa kuoleminen on mahdollista ja jos näin käy, sitten näin käy. En pelkää sitä kuitenkaan nyt ennalta. 

Oletan kuolevani joskus myöhemmin elämässä ikävällä tavalla syöpään enkä jaksa sitäkään liikaa pelätä.

Eniten ehkä pelkään, että olisin jossain hoivakodissa. 

Vierailija
17/40 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo aivan sairaasti.

Vierailija
18/40 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

Ei ole varsinaisesti pelosta kiinni vaa loogisesta ja realistisesta päättelystä. Minulla on astma ja reuman tyyppinen sairaus. En kestäisi tehohoitoa. Saan kaikki pöpöt, mitä lapseni on päiväkodista kotiin kanatanut ja olen talvikaudet melkein kokoajan flunssainen ja tarvitsen antibioottikuureja useamman vuodessa. Olen saanut influenssasta lievän sydänlihastulehduksen.

Tällaiset ihmiset kuolevat, jos saavat koronan. Ei se ole pelkoa vaan realismia.

Olen saanut ensimmäisen rokotteen ja opettanut lasta kotona vuoden. Tulen tarvitsemaan uuden rokotussetin sitten kun koronasta tulee variantteja, joihin tämä rokotus ei tehoa.

Ei kivaa.

Realismi on älykkyyttä, koska se mahdollistaa ennalta varautumise; ja suojautumisen ja sitä kautta tuo mahdollisuuden siihen, että selviää.

Meinaatko kuolla useamman kerran vuodessa vai miksi pilaat terveyttäsi jatkuvilla antibioottikuureilla?

Vierailija
19/40 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää, aivan kuten en pelkää kuolevani jalkasieneen tai nuhakuumeeseen.

Vierailija
20/40 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mä toivon kuolevani ihan mihin tahansa, kunhan on kivuton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi