Mies, jonka kanssa ollut pientä juttua/kiinnostusta pilkkaa, kun en uskalla hänen moottoripyöränsä kyytiin
Olin nuorempana erään tyypin kyydissä joka ajoi ylinopeutta ja pahan kolarin. Olin pyörätuolissa 8kk, sen jälkeen liikuin kepeillä 6kk. Tämä tyyppi tahtoisi viedä minut moottoripyöräajelulle mutta en uskalla. Pelkästään jos näen, että moottoripyörä ajaa ylinopeutta tai huterasti, saan paniikkikohtauksen. Mies pilkkaa ja nimittää minua vauvaksi ja hysteeriseksi. Kun jopa hänen teininsä uskaltaa kyytiin. Kerroin kolarista kyllä, mutta kommentti oli vaan "no sellaiset niihin joutuu jotka ei osaa ajaa, mä en kuulu niihin"
Kommentit (24)
Toivottavasti kiinnostuksesi lopahti.
Eiks tää nyt oo päivänselvä homma? Tyyppi on ajattelematon ja empatiakyvytön possu, jos ei pysty suhtautumaan traumaasi aikuisen ihmisen lailla. Haluatko olla tekemisissä sellaisen kanssa, vaikka hän muuten vaikuttaisikin kiinnostavalta?
Jeps, uutta matoa koukkuun. Mies on ääliöiden kuningas, lapsellinen pelle.
Heippa ukolle. Mä pelkään hevosia, mieheni pelkää vettä, eikä uskalla sukeltaa. Ei tulisi mieleenkään pilkata, toki naljailemme ja yritämme auttaa toista kohtaamaan pelkonsa.
Et ratsasta munanjatkeella, se käy sedän sielun päälle. Ei jatkoon.
Syökö mies myös jääkaapin tyhjäksi?
Saattaa olla se suhteenne kynnyskysymys. Miehelle voi olla ihan nou-nou, jos kieltäydyt kyydistä. Eli joko pääset yli omista peloistasi, tai suhteenne kuivuu kokoon.
Kukaan järkevä ihminen ei aja mp:llä eikä mene kyytiinkään.
Törmäykset, peräänajot tai kaatumiset käytännössä aina aiheuttavat joko ikäviä vammoja tai hengenlähdön.
Autoilussakin on riskinsä mutta ne ovat olemattomia moottoripyöräilyyn verrattuna.
Sanot vaan että ei käy. Piste.
En mene kenenkään kyytiin, olen mp:n selässä vain kun ajan itse. Tuollaista pelleä en välittäisi nähdä enää tulevaisuudessa ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Syökö mies myös jääkaapin tyhjäksi?
Kyllä ja lapsen vanukkaat.
Lopeta tapailu. Pelkosi on täysin ymmärrettävä ja mies on lapsellinen pösilö, kun pilkkaa sinua asiasta. Jos hän käyttäytyy tuolla tavoin jo nyt deittailun alkumetreillä niin mieti millaista se on silloin, kun teillä on parisuhdetta takana muutama vuosi. Nälvijöille ja roastaajille ei koskaan kannata antaa mahdollisuutta. He eivät itse näe käytöksessään mitään vikaa eikä heitä pysty kukaan toinen ihminen muuttamaan. Ihmettelevät vain, että miksi naiset/miehet ovat niin vaikeita. Jotkut kykenevät muuttumaan siinä vaiheessa, kun saavat tarpeeksi monta kertaa nenilleen ja tulevat lempatuiksi. Jättämällä teet siis palveluksen paitsi itsellesi niin myös tälle miehelle.
Onhan tuollainen pilkkaaminen sinulle red flag, onhan?
Provo. Mutta vastaan. Mies kuulostaa tunnevammaiselta ja itsekeskeiseltä, hän ei ota huomioon tunteitasi ja ajatuksiasi. Jos hän olisi vahva mies, hän pystyisi tekemään sinun olosi turvalliseksi eikä olisi ongelmaa. Hän ei ottaisi sitä EGONSA päälle ja miettisi hommaa vain itsensä kautta.
Tässähän siis ei pitäisi olla mitään ongelmaa, kun hän ei painostaisi ja ilkkuisi sinua menemään kyytiin. Miehekäs mies halaisi, pitäisi hyvänä ja sanoisi ettei sinun tarvitse, miehekäs mies suojelee eikä halua satuttaa. Ehkä ajan kanssa vähitellen voi koettaa rauhallisesti vähän matkaa kyydissä tuntemuksista välittäen ja rajoja kunnioittaen , mutta tällainen kiusaamishenkinen lähestymistapa jossa runnotaan ja haukutaan ja painostetaan : se on pahaa. Mies ajattelee tuossa vain itsensä ja egonsa kautta, käyttäytyy lisäksi törkeästi ja huonoa oloa aiheuttavasti.
Kerro miehelle että näin ei saa kohdella ihmisiä, sitten heipparallaa.
Vierailija kirjoitti:
Saattaa olla se suhteenne kynnyskysymys. Miehelle voi olla ihan nou-nou, jos kieltäydyt kyydistä. Eli joko pääset yli omista peloistasi, tai suhteenne kuivuu kokoon.
Olisiko tapailun loppuminen muka suurikin menetys? Minusta ei.
Hyi hitto mikä ukko! Hyvä että selvisi nyt tässä kohtaa mikä pelle hän on. Minulla ainakin olisi kiinnostus lopahtanut kuin lehmän häntä. Eihän tässä ole enää muuta sanottavaa kuin heipat!
Vierailija kirjoitti:
Provo. Mutta vastaan. Mies kuulostaa tunnevammaiselta ja itsekeskeiseltä, hän ei ota huomioon tunteitasi ja ajatuksiasi. Jos hän olisi vahva mies, hän pystyisi tekemään sinun olosi turvalliseksi eikä olisi ongelmaa. Hän ei ottaisi sitä EGONSA päälle ja miettisi hommaa vain itsensä kautta.
Tässähän siis ei pitäisi olla mitään ongelmaa, kun hän ei painostaisi ja ilkkuisi sinua menemään kyytiin. Miehekäs mies halaisi, pitäisi hyvänä ja sanoisi ettei sinun tarvitse, miehekäs mies suojelee eikä halua satuttaa. Ehkä ajan kanssa vähitellen voi koettaa rauhallisesti vähän matkaa kyydissä tuntemuksista välittäen ja rajoja kunnioittaen , mutta tällainen kiusaamishenkinen lähestymistapa jossa runnotaan ja haukutaan ja painostetaan : se on pahaa. Mies ajattelee tuossa vain itsensä ja egonsa kautta, käyttäytyy lisäksi törkeästi ja huonoa oloa aiheuttavasti.
Kerro miehelle että näin ei saa kohdella ihmisiä, sitten heipparallaa.
Lisään tuohon keskivaiheille, että on aivan ok, jos nainen ei halua mennä koskaan kyytiin. Lähinnä yritin tossa verrata erilaisia lähestymistapoja ja miten ajan kanssa ja toisen rajoja kunnioittaen jonkinlainen yrittäminen voisi mennä ok, MUTTA aivan yhtä ok on se, että ei ikinä mene kyytiin mitenkään päin.
"Ei mulle voi mitään sattua kun mä osaan ajaa" on vaarallisin asenne ikinä. Moottoripyöräijälle ainoa oikea asenne, on, että tässä on vaaroja ja pitää olla skarppina koko ajan ja silti yllätyksiä voi sattua.
Arvasin provoksi. Varmistus tulee aina siitä, että aloittaja ei kommentoi mitenkään. Tää tyyppi suoltaa vastaavia tarinoita palstalle päivittäin. Yleensä aina mies haukkuu ja nöyryyttää.
Vierailija kirjoitti:
Kynnyskysymys ja ihan nou-nou! Ahhahahaa! Ehkä enemmän nou-nou on toisen vähättely ja pilkkaaminen mutta kukin tyylillään.
Eräs tuttu nainen putosi kanssa moottoritiellä pyörän kyydistä.