Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aina haaveillut "normaaleista" kynsistä, mutta nää on ihan helkatin työläät!

Vierailija
28.04.2021 |

Olen pureskellut kynsiäni päiväkoti-ikäisestä lähtien, enkä ole koskaan saanut tätä tapaa aisoihin. Nyt sitten kuin ihmeen kaupalla olen ollut pureskelematta kynsiä jonkin aikaa ja mulle on kasvanut ihanat kynnet. Valkoista on ehkä noin 2-3mm verran kauttaaltaan. Nää on ihanat, mutta koko ajan pitää olla kaivelemassa möhnää ja lihaa kynsien alta. :D Siis ihan järkkyä. Miten te "normaalikynsiset" oikein hoidatte teidän kynnenalusia vai oppiiko tätä likaisuutta sietämään, ettei koko ajan tarvitse olla putsailemassa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möhnää ja LIKAA siis, ei lihaa :D

ap

Vierailija
2/5 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pesee käsiään normaalisti, ei kynsien alle kerry mitään erityistä kaiveltavaa. Mind you 3 milliä kynttä sormen päässä in aika paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun pesee käsiään normaalisti, ei kynsien alle kerry mitään erityistä kaiveltavaa. Mind you 3 milliä kynttä sormen päässä in aika paljon.

Pesen jatkuvasti, mutta ei se möhnä sillä lähde. Ainoastaan jos kaivan jollain terävällä. Mun mielestä nää kynnet ei ole mitenkään liian pitkät. Lyhyemmät, kuin monella muulla, jolla on "normikynnet". 

ap

Vierailija
4/5 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi olla mustaa, jos peset käsiä usein ja käyt joka päivä suihkussa.

Teetkö jotain likaista paljon, pitelet tekstiilejä tai koiraa, pidät paljon käsineitä, puutarhatöitä tms.

Vierailija
5/5 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynsiharjaa minä käytän

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi