Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olet työtön? etkö tee hakemuksia vapaaehtoisesti?

28.04.2021 |

Valitettavan moni työtön ajattelee, että työkkärin pitää löytää työttömälle töitä ja työttömän itse ei tarvitse tehdä asian eteen mitään. Hakemuksia ei tehdä vapaaehtoisesti ollenkaan. Missä on työttömien yhteiskuntavastuu? Kyllä niitä työhakemuksia pitää kirjoitella ilman työkkärin patisteluakin mutta koska niin ei tehdä niin töitä ei löydy ja ollaan sitten työttömiä. On ollut puhetta aktiivimalli kakkosesta jossa valitettavasti karensseja on lyhennetty. Toivottavasti seuraava hallitus korjaa ilmeisen virheen ja palauttaa karenssien keston

Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi minuakaan ei enää kiinnosta maksaa veroja Suomeen, toivottavasti loppuukin rahat ja laiskurit pannaan töihin. Tuet pois ja johan rupeaa työ kiinnostamaan kun nälkä tulee. 

Helpompi on alkaa harrastaa keskimatkan juoksua, varastaa kaupasta ja tarvittaessa juosta vartijoilta jalat alta.

Vierailija
62/69 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 50+ ja tyhjän saa pyytämättäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te työttömät ja mt-henkilöt ette mene hoitoalan töihin? HUS:ssa esim. kuuluu olevan hirveä pula hoitajista, siellä on töitä.

Sairaanhoitaja kouluun ja lähihoitaja kouluun aivan älyttömän paljon hakijoita, kaikki halukkaat ei pääse.

Vierailija
64/69 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te työttömät ja mt-henkilöt ette mene hoitoalan töihin? HUS:ssa esim. kuuluu olevan hirveä pula hoitajista, siellä on töitä.

Koska ei ole alan koulutusta?

Vierailija
65/69 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motivaatio nollassa ja henkisesti uupunut, raskas työura jo takana. Ei siinä jaksa enää työhakemuksia tehtailla.

Vierailija
66/69 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIiksi koska mua ei enää nöyryytetä. En ole koskaaan tehny enkä tee. Mä oon nyt ihan hyvältä tuntuvalta duuunisssa.

Vierailija
67/69 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko ainut kuka ei enää jaksa panostaa työhakemuksiin? Oon hakenu merkonomin papereilla töitä nyt 15kk ja en pääse edes haastatteluun. Ja jos pääsen jatkoon toiselle kierrokselle niin sitten pääsen tekemään itsestä 5-10 videota ja viimeistään siinä kohtaa tulee kielteinen vastaus sähköpostiin. Mä oon erittäin kyllästynyt hakemaan töitä merkonomin papereilla, tyhjän saa pyytämättäkin.

Laitoin citymarkettiin äsken työhakemuksen, hakemuksessa kysyttiin:

Mikä sai teidät hakemaan meille, vastasin koska olen työtön

Miksi meidän kannattaisi palkata sinut, koska sen jälkeen en enää olisi työtön

Vierailija
68/69 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oonko ainut kuka ei enää jaksa panostaa työhakemuksiin? Oon hakenu merkonomin papereilla töitä nyt 15kk ja en pääse edes haastatteluun. Ja jos pääsen jatkoon toiselle kierrokselle niin sitten pääsen tekemään itsestä 5-10 videota ja viimeistään siinä kohtaa tulee kielteinen vastaus sähköpostiin. Mä oon erittäin kyllästynyt hakemaan töitä merkonomin papereilla, tyhjän saa pyytämättäkin.

Laitoin citymarkettiin äsken työhakemuksen, hakemuksessa kysyttiin:

Mikä sai teidät hakemaan meille, vastasin koska olen työtön

Miksi meidän kannattaisi palkata sinut, koska sen jälkeen en enää olisi työtön

Iän unohdin mainita, 35v mies turusta.

Vierailija
69/69 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen poliittisessa lakossa niin kauan kuin Suomessa on kommunistihallitus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi