Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Oletko rasisti, kyllä vai ei?

Vierailija
16.08.2006 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

34v, FM, kahden pienen tytön äiti

Vierailija
2/8 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan ihmisarvon ymmärtävä voi olla rasisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai yritän ainakin olla olematta... Toki jotkut rodut saavat joskus tekemisillään raivon partaalle -tosin niin saa osa täysin suomalaisistakin...

Vierailija
4/8 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin kysyisit että valehteletko koskaan. Useimmat ovat mielestään rehellisiä mutta silti valehtelevat päivittäin.

Vierailija
5/8 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan selvennyksenä, että romaneista mulla on pelkästään huonoja kokemuksia (monta vuotta vaatemyyjänä ja kassana työskennelleenä, sekä vapaa-ajan kautta olen ollut tekemisissä), heidän kohdallaan muutan mielipiteeni heti kun tutustun romaniin joka on oikeasti kunnon kansalainen.

Maahanmuuttajista taas somalikokemukset kaikki huonoja...

Muita rotuja tai ihmisryhmiä en rasisteeraa, juurikin vietimme lapsen kanssa viikon moku-leirillä ja ihania ihmisiä oli!

Vierailija
6/8 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te rasisteiksi ilmoittautuvat olette sitten ilmeisesti mielestänne suomalaisille lajityypillisesti lasten kuristajia (Matinkylä), lasten polttajia (Porvoo), paloittelumurhaajia (Kuopio), sarjaraiskaajia (Suonenjoki) tai vähintäänkin räkä poskella kapakan edessä rähjääviä alkoholisteja ja tyylitajuttomia juntteja.

Vierailija
7/8 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

34v, FM, kahden pienen tytön äiti

Vierailija
8/8 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kerropa sinä minulle ap, missä on niiden mustien ja arabien ihmisyys, jotka eivät vuosituhansien saatossa kehity sen vertaa että esim. lopettaisivat tyttöjen ympärileikkaukset ja antaisivat myös naisille sosiaaliturvatunnukset, jotta he olisivat myös virallisesti olemassa yhteiskunnassa kuten miehetkin?