Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aatelkaa, 80% palstan aiheista liittyy politiikkaan

Vierailija
27.04.2021 |

Eikö suomalaisilla ole muita kiinnostuksen kohteita. Naurettavaa touhua vuodesta toiseen ja mitä saavuttaa sillä että kyttää mitä poliitikot tekee. Ei mitään. Anna ääni vaaleissa ja katso 4 vuoden päästä mitä on tapahtunut. Suomalaisilla menee huonosti!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmettelen. Olen keskustellut ulkomaalaisten ystävieni kanssa ja he ihmettelevät samaa miksi suomalaiset ovat niin kiinnostuneita päivittäin politiikasta. Ihmettelevät miksi esim. tv:stä tulee päivittäin politiikkaan liittyviä ajankohtaisohjelmia.

Vierailija
2/8 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa ihmettelen. Olen keskustellut ulkomaalaisten ystävieni kanssa ja he ihmettelevät samaa miksi suomalaiset ovat niin kiinnostuneita päivittäin politiikasta. Ihmettelevät miksi esim. tv:stä tulee päivittäin politiikkaan liittyviä ajankohtaisohjelmia.

Missä sitten ei tule?

Ovatko ystäväsi Somaliasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta ei edes puhu poitiikka vaan se aihepiiri täällä kiteytyy pienten ihmisten suoltamaan heikkomieliseen vihaan. 

Vierailija
4/8 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyttähän tämä on Amerikan meininkiin verrattuna. Siellä ihmisiltä menee välit poikki toistensa kanssa sen takia että toinen on "väärässä" leirissä.

5/8 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se oli juuri sitä demokratiaa, että ajatuksia vaihdetaan muiden kanssa? Joskus sivistyneesti, joskus taas vähemmän sivistyneesti mutta mielipiteidenvaihtoa yhtäkaikki. 

6/8 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta se on kehittyneen demokratian merkki, että politiikka on kansalaiskeskustelun keskiössä. Mieluummin näin kuin jotain Big Brother -analyysia. 

Vierailija
7/8 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuapa persulandiassa, missä ajattelu on kielletty muilta kuin Mestarilta.

Vierailija
8/8 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kevyttähän tämä on Amerikan meininkiin verrattuna. Siellä ihmisiltä menee välit poikki toistensa kanssa sen takia että toinen on "väärässä" leirissä.

No kuka sitä jaksaa muita syytteleviä loosereita jotka haukkuvat päivästä toiseen palstalla vihervasemmistoa itse keksimin argumentein, tuhansin viestein päivättäin. Haloo jotain kohtuutta. Eiköhän tuo porukka ole ihan itse syyllinen omaan epäsosiaalisuuteeensa ja heikkoon menestykseensä ja tyytymättömyyteen.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi