Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ok käydä usean ihmisen kanssa treffeillä ennen kuin vakiintuu

Vierailija
27.04.2021 |

ja alkaa seurustella? Vai pitääkö keskittyä yhteen kerrallaan? Mikä on sun mielipiteesi?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs sen voimaannuttavampaa kui mennä sänkyyn yhden miehen kaa, sit käydä lumilautailee toisen miehen kaa ja sit mennä illasta sänkyy kolmannen kaa. :) Se o vaa miesten hyväksyttävä tommone vikisemättä.

Vierailija
22/25 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hakee vain ja ainoastaan kumppania, eikä kaipaa uusia tuttavuuksia, niin onhan se   ymmärrettävää, että haluaisi treffiseuralaisensa olevan samalla mielellä liikkeellä. Ikäänkuin näin ajatellessa se olisi yksinkertaisempaa joko tai.

Jollei kumppani ehdokas ns sytytä, niin aika usein saatetaan turvautua sanontaan, jossa ensin kerrotaan ja luonnehditaan kumppaniehdokkaasta enemmän ja vähemmän osuvasti myönteisesti ja sitten kuienkin ilmaistaan halu jakaa eri suuntiin kavereina tai jopa mahd ystävinä , jonka kuulijana tai jonka mahd. joudut sanomaan itse kumppaniehdokkaallesi voi olla hyvinkin raskasta.

Kun haluaa uskoa, että toinen on samalla mielellä treffeillä kaikki tai ei mitään, niin sitä (kai) otaksuu samalla,että toinen olisi myös ehdottomampi siitäm, että hän ymmärtäisi, sen kuinka leikit olisi puolin ja tosin jo leikitty ja haluaisi yhtä paljon sitoutua ja päästä parisuhteeseen, jolloin kynnys sanoa toiselle kiitos mutta ei kiitos olisi, jotenkin korkeampi.  Tai sitten sanoisi suoraan kiitos ei koska ei enää haluaisi pettyä pian kun toinen ei ollutkaan sitä, mitä kertoi olevansa, vaan päätti suhteen kuitenkin lähtemällä toisen matkaan. Tai vain raukkamaisesti ghostaamalla ja katomalla.

Sinkkumies            

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M26 kirjoitti:

Mikäs sen voimaannuttavampaa kui mennä sänkyyn yhden miehen kaa, sit käydä lumilautailee toisen miehen kaa ja sit mennä illasta sänkyy kolmannen kaa. :) Se o vaa miesten hyväksyttävä tommone vikisemättä.

Hei hae apua. Tuollaisten kuvitelmien hyysääminen ei ole tervettä.

Jos joku toimii noin, mitä sitten? Tuskin hän on ihminen sinua varten. Sukupuoleen katsomatta.

Etsi itsellesi sopiva kumppani ja anna muiden tehdä samoin, vaikka monta kertaa päivässä.

T. Romantikko, muttei moralisti

Vierailija
24/25 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M26 kirjoitti:

Miksi tämä kysymys ei koske sinun mielestäsi molempia sukupuolia? Vai treffailetko siis miesten kanssa?

Ap

Vierailija
25/25 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä lähden aina tapailemaan kaveripohjalta. Joidenkin kanssa on sitten tullut diipimpää juttua joidenkin kanssa ei. Ne joiden kanssa ei ole tullut niin kaveruus on jatkunut. Itse en koe mielekkäänä tutustua ihmisiin tietty tarkoitusperä mielessä.

Mielenkiintoista ja järkevää. Moni laittaa välit kokonaan poikki, jos ei synny romanttisia fiiliksiä.

Ap

Kaveripohjaisuus näkyy jo luomissani deittiprofiileissa. Kerron toki olevani sinkku, mutta kerron myös että olen palvelussa tutustumassa uusiin ihmisiin ja ettei ole "available for sex". Jos siitä huolimatta tai juuri sen takia tulee match, on helppo toiseen lähteä tutustumaan kun odotuksia tai ennakkoasetelmia ei ole. Harvemmin tällaisten kanssa tulee myöskään näitä välien katkaisuja, joitakin poikkeuksia toki on. Kokeile :)

Olen kokeillutkin:) Olen saanut useita kavereita Tinderistä. Joidenkin kanssa kaveruus on oudosti päättynyt siihen, kun hän on alkanut seurustella. Lähtökohtaisesti etsin kuitenkin parisuhdetta.

Ap

Niin minäkin. Pidän sen vain tietoisesti omana tietonani. Tähän on monta syytä, mutta ainakin pahimmat onnenonkijat on jääneet tällä tavalla rannalle. Lisäksi minulla on ollut välillä ongelmia sen kanssa, että innostun liikaa siitä kokemuksesta, että on joku jota ajatella ihastuksissaan sen sijaan, että juuri se tietty ihminen olisi itsenään ylitse muiden. Tällaista esiintyy toki miehilläkin. Kaveripohjalta kun lähtee niin saa tutustua toiseen jotenkin rennommin omana itsenään. Eikä tule fuulattua itseä tai toistakaan tahattomasti.

Tunnistan tuon innostumisen, kun on ihastunut ihastumiseen.

Ap