Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ok käydä usean ihmisen kanssa treffeillä ennen kuin vakiintuu

Vierailija
27.04.2021 |

ja alkaa seurustella? Vai pitääkö keskittyä yhteen kerrallaan? Mikä on sun mielipiteesi?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinä olet toiminut ja kumppanisi? Kerro esimerkkejä.

Ap

Vierailija
2/25 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään.

Sen on oltava se päiväkodin pikku ihastus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä keskityn vain yhteen kerralla, enkä halua että treffikumppanikaan kovin monen kanssa deittailisi samaan aikaan.

Vierailija
4/25 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkkeissähän tuo nimenomaan taitaa olla maan tapa, Aasiassa ei tulisi kuuloonkaan.

Niin kauan kuin et ole kellekään vielä mitään lupaillut, niin periaatteessa ok, mutta haluaako ne kumppanisi roikkua mukana sun ”semifinaaleissasi”, se voi ollakin jo toinen juttu.

Tuolle oli joskus joku nimityskin. Two-timer. Se ei ole positiivinen. En tiedä mikä vastaava olisi suomeksi.

Vierailija
5/25 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä naiset salaavat kaikki liikkeensä eli tee miten haluat.

mies

Vierailija
6/25 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariliitosmekanismi tuollaisessa hommassa tuhoutuisi, jos monien kanssa samaan aikaan.

Tutki "pair-bonding mechanism".

Vierailija
7/25 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä keskityn vain yhteen kerralla, enkä halua että treffikumppanikaan kovin monen kanssa deittailisi samaan aikaan.

Tätä juuri tarkoitin, siis samaan aikaan deittailla.

Ap

Vierailija
8/25 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok kunhan ei treffaile useampaa päällekkäin

Vierailija
9/25 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin vain kumppanini kanssa treffeillä ja hän vain minun. Eli haluan keskittyä yhteen kerrallaan. Osa ihmisistä tapailee useampia, joten kannattaa miettiä, mikä tapa itselle sopii parhaiten.

Vierailija
10/25 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen keskustellut tilanteen läpi treffailun alkuvaiheessa, jos olen ollut yhtään kiinnostunut tosissani. On kannattanut.

Nyt suhteessa, jossa puhuimme läpi suhteen mahdollisen myöhemmän avaamisen ja myös menettelytavat, jos huomaa ihastuneensa toiseen tai haluavansa jotain myös suhteen ulkopuolelta.

Keventää todella mieltä.

Vierailija
11/25 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin, että minä voisin deittailla monen kanssa kunnes löydän sen oikean. Mutta...en tykkää, että treffikumppani tekee samoin. Haluan että hän keskittyy minuun. Se vain ei ole ihan reilua.

Vierailija
12/25 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähden aina tapailemaan kaveripohjalta. Joidenkin kanssa on sitten tullut diipimpää juttua joidenkin kanssa ei. Ne joiden kanssa ei ole tullut niin kaveruus on jatkunut. Itse en koe mielekkäänä tutustua ihmisiin tietty tarkoitusperä mielessä.

Vierailija
13/25 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taida ymmärtää kysymystä. Joskus aikoinaan olin nettideittipalstalla, missä kirjoittelin useiden ihmisten kanssa samaan aikaan ja myös tapailin heitä tilaisuuden tullen. Jos jostain kiinnostuin, niin ei sen jälkeen muut enää kiinnostaneet. Kiinnostumisesta on kuitenkin piiiitkä matka vakiintumiseen ja kerran jos toisenkin tuli tehtyä profiili uudestaan.

En muista kuitenkaan tilannetta, jossa olisin kiinnostunut/ihastunut ja silti jatkanut muiden tapailemista tai edes heidän kanssaan viestittelemistä.

Nettitreffailun ulkopuolella tuollaista tilannetta ei ole ollut elämässäni ikinä.

Vierailija
14/25 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lähden aina tapailemaan kaveripohjalta. Joidenkin kanssa on sitten tullut diipimpää juttua joidenkin kanssa ei. Ne joiden kanssa ei ole tullut niin kaveruus on jatkunut. Itse en koe mielekkäänä tutustua ihmisiin tietty tarkoitusperä mielessä.

Mielenkiintoista ja järkevää. Moni laittaa välit kokonaan poikki, jos ei synny romanttisia fiiliksiä.

Ap

Vierailija
15/25 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olin deiteillä naisen kanssa ja kaikki natsas. Juteltiin ennen deittejä noin 2 viikkoa luurissa jne. Sitten deiteillä, kun lähettiin omiin koteihin ja ehdotti tapaamista. Kysyin millon käy. No mulla on ylihuomenna yhet deitit vielä. Olin mitähhh. Se jäi tasan siihen. Mulle tuli automaattisesti fiilis, että onko tämä joku kilpailu kuka hänet saa. En halunnut jatkaa. Ei ole ainoa nainen maailmassa. Tietenkin saa tehdä mitä huvittaa, mutta jos itse sitä mieltä, että tosi ok, niin mihin se deittejä tarvii. En ole herra B.

Löysin kuitenkin  hyvän tyypin ja ehkä se kaikki oli tarkotettu näin.

Vierailija
16/25 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lutkausta on perinteisesti pidetty paheksuttavana. Näin vielä viime vuonna kun tarkistin.

Muistathan paheksua myös mieslutkia ❤️

Vierailija
17/25 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista ja järkevää. Moni laittaa välit kokonaan poikki, jos ei synny romanttisia fiiliksiä.

Ap

Kaveripohjaisuus näkyy jo luomissani deittiprofiileissa. Kerron toki olevani sinkku, mutta kerron myös että olen palvelussa tutustumassa uusiin ihmisiin ja ettei ole "available for sex". Jos siitä huolimatta tai juuri sen takia tulee match, on helppo toiseen lähteä tutustumaan kun odotuksia tai ennakkoasetelmia ei ole. Harvemmin tällaisten kanssa tulee myöskään näitä välien katkaisuja, joitakin poikkeuksia toki on. Kokeile :)

Vierailija
18/25 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kaveripohjaisuus näkyy jo luomissani deittiprofiileissa. Kerron toki olevani sinkku, mutta kerron myös että olen palvelussa tutustumassa uusiin ihmisiin ja ettei ole "available for sex". Jos siitä huolimatta tai juuri sen takia tulee match, on helppo toiseen lähteä tutustumaan kun odotuksia tai ennakkoasetelmia ei ole. Harvemmin tällaisten kanssa tulee myöskään näitä välien katkaisuja, joitakin poikkeuksia toki on. Kokeile :)

Olen kokeillutkin:) Olen saanut useita kavereita Tinderistä. Joidenkin kanssa kaveruus on oudosti päättynyt siihen, kun hän on alkanut seurustella. Lähtökohtaisesti etsin kuitenkin parisuhdetta.

Ap

Vierailija
19/25 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että ellei ole vielä ns. vakiintunut, niin kyllä minusta on Suomessa -onhan tässä(kin) kultuurieroja- ihan moraalisesti hyväksyttävää tapailla muitakin mahd. kumppaniehdokkaita.

Sen sijaan treffeillä ei ääneen kannata verrata kumppania, kehenkään muuhun, ei ainakaan johonkin toiseen treffiseuralaiseen. - Jos näin kuitenkin tekee, niin kielensä saa pitää kurissa, koska vaikka haluaisit osoittaa näin arvostuksesi treffikumppaniasi kohtaan, niin on mahd., että hän käsitää asian mahd.  päinvastoin. - Joka taas voi olla ihan tahatonta, kun ei vielä tiedä miten kumppani muutoinkaan muotoilee mielipiteensä ja miten tuo ne julki.  

Ei myöskään kannata kertoa oma-aloitteisesti treffikumppanilleen, että treffailee mahd. muitakin. - Mutta jos trreffikumppani asiaa kysyy, niin ei kuitenkaan kannata valehdella.    

Sinkkumies

Vierailija
20/25 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olen kokeillutkin:) Olen saanut useita kavereita Tinderistä. Joidenkin kanssa kaveruus on oudosti päättynyt siihen, kun hän on alkanut seurustella. Lähtökohtaisesti etsin kuitenkin parisuhdetta.

Ap

Niin minäkin. Pidän sen vain tietoisesti omana tietonani. Tähän on monta syytä, mutta ainakin pahimmat onnenonkijat on jääneet tällä tavalla rannalle. Lisäksi minulla on ollut välillä ongelmia sen kanssa, että innostun liikaa siitä kokemuksesta, että on joku jota ajatella ihastuksissaan sen sijaan, että juuri se tietty ihminen olisi itsenään ylitse muiden. Tällaista esiintyy toki miehilläkin. Kaveripohjalta kun lähtee niin saa tutustua toiseen jotenkin rennommin omana itsenään. Eikä tule fuulattua itseä tai toistakaan tahattomasti.