Minkä salaisuuden viet mukanasi hautaan?
Itse en kuunaan tule kertomaan kenellekään, että olen vahdannut serkkuni kanssa jo useita vuosia. Lapsena olimme tekemisissä jonkin verran, mutta varhaisen teini-iän jälkeen emme tavanneet seuraavan kerran kuin vasta 20 vuotta myöhemmin. Siitä se sitten lähti. Ei ikinä voitaisi puhua tästä kenellekään, joten hautaan menee salaisuus.
Kommentit (110)
Jouduin lapsena ehkä läheisen sukulaismiehen koskettelemaksi. Paino sanalla ehkä. En ole varma, onko muistoni totta, mutta asia vaivaa minua, ja olen asian tajuttuani tuntenut oloni epämukavaksi hänen lähellään.
En voi koskaan kertoa tästä kenellekään, koska se pilaisi minun ja läheisteni välit tuohon sukulaiseen. Enkä tosiaan ole varma, onko juttu edes totta. En voi kertoa edes miehelleni, vaikka voin puhua hänelle mistä vain.
Mulla on kolme perhettä jotka eivät tiedä toisistaan. Raskasta piilotella, mutta aina ollut huono sanomaan ei.
Vierailija kirjoitti:
Jouduin lapsena ehkä läheisen sukulaismiehen koskettelemaksi. Paino sanalla ehkä. En ole varma, onko muistoni totta, mutta asia vaivaa minua, ja olen asian tajuttuani tuntenut oloni epämukavaksi hänen lähellään.
En voi koskaan kertoa tästä kenellekään, koska se pilaisi minun ja läheisteni välit tuohon sukulaiseen. Enkä tosiaan ole varma, onko juttu edes totta. En voi kertoa edes miehelleni, vaikka voin puhua hänelle mistä vain.
minulla on tismalleen sama kokemus, ja juurikin ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Söin teininä salaa parhaan ystäväni karkkijemmasta puolet. Kaveri syytti namien katoamisesta siskoaan ja siitä tuli vuosisadan perheriita. Vähän tuhma olo edelleen tästä.
Kiitos nauruista. Sinä senkin syntinen.
Vierailija kirjoitti:
Petin vaimoa työpaikan nuoren työharjoittelijaneidin kanssa.
Kiitos rakas, että kerroit. Paitsi, että tuo neiti kertoi kaiken itse minulle. Syyllisyys pakotti... no, tulet yllättymään. En kerto milloin.
Sitä en kerro koskaan kenellekään, että entinen mieheni, jo kuollut, oli transvestiitti. Olen luultavasti ainoa ihminen maailmassa, joka sen tiesi silloin (hänen itsensä lisäkseen) ja nyt. Lapsillekaan en kerro koskaan.
Ketään, jolle voisin tai edes olisi mitään järkeä kertoakaan, ei ole. Mies kuoli hyvin nuorena, alle kolmekymppisenä. Jos olisi elänyt pitempään, olisi asia voinut tulla joskus jonkun muunkin tietoon, mutta vei mukanaan hautaan ja siellä saa olla.
Kertoi sen minulle heikkona hetkenään, olin asiaa kyllä jo aavistellut sitä ennen. Sitten perui sen myöhemmin, oli mukamas vaan puhunut leikillään, mutta yllätin hänet sitten kerran ja asia oli selvä.
Että kirjoitin tänne huvikseni kaikkea tyhmää.
Vierailija kirjoitti:
olen sinkkunainen ja koukussa värisevään dildoon. Se on oikeesti ihanaa :-))
Kukaan ei saa tietää...
Joo, ihan varmaan olet nainen..
Olen sellainen hölösuu, että ei ole salaisuuksia jäänyt varastoon.
Vierailija kirjoitti:
Olen käyttänyt runsaasti prostituuttien palveluita.
Minä myös. Tosin muutamalle olen kertonut.
Että en halunnut koskaan perhe-elämää ja lasten isää miehekseni.
Elän päivä kerrallaan tuskan kanssa, odotan että lapset kasvaa ja itse vanhenen. Kuolen pois. Siihen asti suoritan. Suoritan hammasta purren ja itsekseni itkien.
Vedin kotona joskus kalsarikännejä ja kun juomat loppui liian aikaisin, lähdin lähiräkälään tarkoituksena ottaa vain yksi vielä. Lopputulos oli että otin ainakin 5 ja päädyin laulamaan karaokea ja tuomaan sieltä räkälästä kaksi itseäni varmaan 20 vuotta vanhempaa juoppoa setämiestä kotiini harrastamaan kolmen kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut suhde siskon miehen kanssa yli 15 vuotta
Nämä ihmiset on niitä pahimpia, eli rotta omassa perheessä. Toivottavasti sairastut vakavasti ja kuolet.
En ite keksi mitään tämmöistä, mutta nostelen vaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut suhde siskon miehen kanssa yli 15 vuotta
Nämä ihmiset on niitä pahimpia, eli rotta omassa perheessä. Toivottavasti sairastut vakavasti ja kuolet.
Ihan sama miten hyvin sinä kommentoija mielestäsi elät, tuo kommentti tekee sinusta pahemman ihmisen kuin se kelle noita hirveyksiä toivottelet.
Eri
Aika paljon asioita , lähinnä kuitenkin ihan vaan ajatuksia ja tunteita, ei niinkään tekoja. Ja paljon kaikkea kirjoitettua, mitä ei kukaan koskaan tule lukemaan missään ikinä eikä tarvitsekaan. Ne pitää muistaa tuhota ennen kuin kuolee
En koskaan kerro mitä kuoleva ystäväni minulle kertoi vain muutama päivä ennen kuolemaansa. Tieto särki sydämeni ja muutti paljon ajatuksiani hänen lähipiiristään.
Sen, että mieheni ei ole lapsemme biologinen isä.
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Tiedän Susanne Lindholmin murhaajan.
Saatat pelastaa jonkun hengen jos kerrot poliisille. Murhaamiseen jää koukkuun ja sen haluaa tehdä uudestaan.
Ootko Jari Aarnio? Eikö poliisi löytänytkään kaikkia rahakätköjä? XD