Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä salaisuuden viet mukanasi hautaan?

Vierailija
27.04.2021 |

Itse en kuunaan tule kertomaan kenellekään, että olen vahdannut serkkuni kanssa jo useita vuosia. Lapsena olimme tekemisissä jonkin verran, mutta varhaisen teini-iän jälkeen emme tavanneet seuraavan kerran kuin vasta 20 vuotta myöhemmin. Siitä se sitten lähti. Ei ikinä voitaisi puhua tästä kenellekään, joten hautaan menee salaisuus.

Kommentit (110)

Vierailija
41/110 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän yhden ampumisen, tekijä ei jäänyt kiinni, hah hah

Vierailija
42/110 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut lapsen adoptioon. Näen lasta silloin tällöin valvotusti mutta en ole kertonut edes aviomiehelleni. Lapsi on jo aika vanha. Tästähän on merkintä väestörekisterissäni joten kuolessani perunkirjoja tehdessä tämä todennäköisesti paljastuu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/110 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen että minulla on salaisessa paikassa käteisenä liki 60 000€ ns. pahan päivän varalle. Eli jos vaimo päättäisi erota nuo ei menisi jakoon. Tarkoitus saada 100 000 kasaan.

Ai ne oli sun? Luulin, että joku oli unohtanut tuonne seteleitään lojumaan ja ehdin jo tuhlata kaiken.

Vierailija
44/110 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut suhde siskon miehen kanssa yli 15 vuotta

Vierailija
45/110 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teininä murtauduttiin kavereiden kanssa pari kertaa rakennustyömaalle. Chillailtiin siellä aikamme tutkien paikkoja ja lähdettiin pois.

Voi hyvänen aika! Mitäs tollasta salaamaan.

Me harrastettiin teineinä samaa. Tosin silloin (ihanalla 80 -luvulla) ei tarvinnut edes murtautua...

Voi, voi... olen viettänyt erittäin romanttisen yön erään poikaystäväni kanssa keskeneräisen opetuskeittiön työpöydällä rakenteilla olevan peruskoulun raksalla.

Saman tyypin kanssa seikkailtiin kirjaston saneeraustyömaalla, ja tipahdettiin ullakkokerroksesta kolmisen metriä alakerran fylleihin. Onneksi ei niskaamme taitettu. Säikähdimme aivan saatanallisesti, mutta kyllä meitä myös nauratti!

No, ehkä nykyisin on toisenlaista. Kun murtautua pitää...

Vierailija
46/110 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En rakasta yhtä lapsistani.

Nämä tunnustukset tuntuvat aina tosi pahalta syvällä sydämessä. Toivottavasti sillä lapsella on elämässä ihminen, joka rakastaa.

Vierailija
47/110 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on vahdannut serkkunsa kanssa? Mitäs tuossa on salaamista?

Olen minäkin vahdannut vaikka mitä serkun kanssa ja tulen vahtaamaankin!

Meilläpäin vahtaaminen tarkoittaa tuijottamista ja katselemista mutta voi kai sellaisen salaisuudenkin viedä hautaan...

Vierailija
48/110 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin nuorena sinkkumiehenä prostituoidun luona heikkona hetkinäni. Mitäs tuosta kellekään kertomaan. Anoppi riemastuu?

Vierailija
49/110 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhoisan käytöksen itseäni kohtaan, erään ihmissuhteen todellisen luonteen

Vierailija
50/110 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulen ääniä. Kuullut jo vuosia. En ole normaali, olen todella sairas. Hoidoissa en puhu näistä. En halua rajoittaa elämääni enempää mitä se nyt on.

Vierailija
51/110 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsemme ei ole oikeasti aviomieheni siittämä vaan rakastajani.

Vierailija
52/110 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläpäin vahtaaminen tarkoittaa tuijottamista ja katselemista mutta voi kai sellaisen salaisuudenkin viedä hautaan...

Mä asuin vuosia serkun kanssa. Ihan kuule on normaalia. Monet ei siitä edes puhu ääneen sillä tää on niin tabu Suomessa.

Vierailija
53/110 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panin kaverin muijaa kerran.

Mä panin mieheni kaveria kerran. Tästä kyllä muutama läheinen tietää, mutta sen aion viedä hautaan että haluaisin palavasti tehdä sen uudelleen.

Vierailija
54/110 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä aloitusta. Aloittaja on vaaninut serkkunsa kanssa, ja se on salaisuus? Vahdata = vaania, "kytätä" jne.

Tarkoitti mitä ilmeisimmin vehtaamista.

Vierailija
55/110 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leila K kirjoitti:

Olen 42- vuotias nainen isketään, joka on vapautunut noin viisi vuotta sitten pitkästä vankilatuomiosta. Koen olevani eroottinen henkilö. Olen eron jälkeen harrastanut myös yhden illan juttuja, mutta oikeasti olen halunnut pysyvän parisuhteen. Nyt, olen huomannut että mitään rajaa minulla ei ole. Tavatessani miehiä sänkyseurN löytymisen ajatuksella, olen lähes poikkeuksetta aina alasti. Kerron puuhien päättyessä rehellisesti että olen rikollinen. Minua ahdistaa, että miehet silti vonkaavat sänkyseuraa. Kerron kyllä että ei kiinnosta. Joskus vonkaaminen jatkuu siltikin. Nyt olen alkanut usein blokkaamaan nämä henkilöt suojellakseni itseäni. Minulle tulee fyysisesti paha olo. Mitä mä voisin tehdä? Onko minussa jotain vikaa kun tunnen näin? Kyllähän kysyä aina saa

Erikoista Leila, että haluat jakaa tämän omalla nimellä. Vaikka se ei olisi oikea nimesi, et halua kadota virtaan. Että joku huomiohakuisuus on taustalla.

Tiedät että apua on saatavilla.

Sossu/ psyk puolella rikolliset voi erityisesti saada apua, sillä ajatuksella ettette uusi tekojanne.

Olet vielä suht nuori. Koita vaan hyväksyä että usein elämä sujuu helpoimmin kun kulkee keskitietä. Jonkinlainen "vakionopeudensäädin"

äärihäröilyille jotka ei edistä mitään.

Vierailija
56/110 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa taas kysymys. Onko se mielestäsi salaisuus jos sen kertoo, hei haloo tai noh, voin kertoakin. Olen ollut erittäin varakas, koko ikäni, mutta olen joka paikassa leikkinyt kirkonrottaa ja vieläpä erittäin köyhää sellaista, läpi on aina mennyt ja minua on naurattanut.

Vierailija
57/110 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvittäähän se. Mutta oliko serkku tiedottomassa tilassa jos ei huomannut?

Vierailija
58/110 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulen ääniä. Kuullut jo vuosia. En ole normaali, olen todella sairas. Hoidoissa en puhu näistä. En halua rajoittaa elämääni enempää mitä se nyt on.

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.moniaa…

Vierailija
59/110 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sinkkunainen ja koukussa värisevään dildoon. Se on oikeesti ihanaa :-))

Kukaan ei saa tietää...

Vierailija
60/110 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä asuin vuosia serkun kanssa. Ihan kuule on normaalia. Monet ei siitä edes puhu ääneen sillä tää on niin tabu Suomessa.

Juu kämppiksenä voisin asua serkun kanssa, mutta muuten mitään seksuaalista tekisi yhtään sen enempää kuin muidenkaan sukulaisten, sisarusten tai vanhempien kanssa. Jos sitä sanotaan tabuksi niin olkoon vaan mun puolesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi