Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kehtaa hakea siivoojan työtä :(

Vierailija
27.04.2021 |

Enpä olisi uskonut että olen näin pinnallinen ihminen. Tarjolla olisi siivoojan työ päiväkodissa. Omaa koulutusta vastaavaa työtä olen koittanut hakea muutaman vuoden, ei tärppää.
Voisin kuvitella pitäväni siivouksesta, se on suorastaan intohimoni kotona, ja en ikinä ajattele siivoojista itse mitenkään vähättelevästi, mutta kauheaa huomata miten ottaa koville ”astua alemmas” omasta koulutustasosta... Haukkukaa ja takokaa järkeä päähäni, että laitan hakemuksen menemään!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on kokoaikainen vakipaikka yhdessä kohteessa tai edes yhden kohteen vakipaikka, niin sinne on monta osaavaakin tyrkyllä. Aloittajan asenteesta kertoo aika paljon, kun kuvittelee noin vain saavansa työn.

Vierailija
22/23 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ajattelet siivoojista noin väheksyvästi? Pääset ongelmastasi, kun et hae siivoojaksi. Ehkä sen paikan saa joku motivoitunut ja ammattitaitoinen siivooja. Heitä on paljon, jotka tekevät siivoustyötä ihan ammatikseen, ovat kouluttautuneita siihen ja pitävät työstään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siivoojan työ päiväkodissa on varmasti aika mukavaa verrattuna moneen muuhun siivouskohteeseen. Ei ole kiire ja muut työntekijät pitävät sinua yhtenä heistä. Hae ihmeessä. 

Muut työntekijät eivät pidä siivoojaa "yhtenä heistä." Naisvaltaisilla työpaikoilla hierarkia on aika tarkka. Siellä on kaikkein alimpana ja ainoana, jota kutsutaan etunimellä.

-kokemuksella päiväkodista.

No onpa ikävää jos käyttäydyit noin päiväkodissa. Minäkin olen ollut päiväkodissa töissä ja siivooja oli yksi meistä, mukana kahvilla jne. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi