Miehen puheet yhteenmuutosta
Parisuhdetta takana kohta kaksi vuotta ja viime vuonna päätettiin että edessä on yhteenmuutto ja maaliskuussa mies näytti vihreää valoa joten aloin järjestellä muuttokuormaa miehen luo ja mies kertoi siivoilevansa ja järjestävänsä lisätilaa minulle. Mies sanoi että ainoa ehto on etten saa koskea miehen hankkimiin tauluihin ja kokoelmiin. Olen yöpynyt miehen luona ja tiedän minkälainen asunto on. Irtisanoin vuokra-asunnon toisesta kaupungista ja tänään olin raahaamassa muuttokuormaa miehen luo, mutta mitä teki mies? Ei avannut ovea eikä vastannut puheluihin ei huutoihin ei mihinkään! En ole vieläkään saanut miestä kiinni. Jäin muuttomiesten kanssa pihalle, mutta lopulta piti jättää tavarat ulkosalle ja tämän yön vietän veljeni luona. En enää tiedä voiko olla edes totta että mies kusettaa noin pahasti ja tässäkö tämäkin suhde oli?! Miehen kotiin en pääse koska mies ei ole antanut toista avainta minulle. Veli sanoi että voin olla sen luona kunnes löydän uuden asunnon.
Kommentit (9)
Muutit sitten porvoolaisen miehen kanssa yhteen?
No jo se ettei mies ole sinua auttamassa muutossa, paljastaa tämän Porvoolaiseksi.
Ei jatkoon.
Jotenkin uskon että tuollaisia miehiä on, koska olen itse nähnyt nuorempana, joskaan ei tullut kohdalle muuttoa jossa tavarat jää pihalle, muttei se kaukana kuvauksesta ole.
Kuulostaa vähän exältä. Yhdessä hetkessä kosi, halusi lapsia ja muuttaa yhteen. Seuraavassa hetkessä ei vastannut mihinkään.
Noh, sehän unohti mainita mulle että toinen nainen muutti luokseen siinä hetkessä kun mä olin mennyt kotiin.
(Aina sanotaan että miehet ovat hitaita toimissaan, ja hah!)
Miten aapee, ootko jo saanut yhteyden?
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Mikä tilanne ?
Muuttokamoille hankittiin väliaikainen säilytys ja haeskelen asuntoa. Miehen tavoitin illalla ja vastaus oli että unohti koko asian (=valehteli) ja nyt ei ole oikea hetki muutolle. ****u mikä äijä!! Mies vastailee viestihin harvakseltaan puheluihin ei vastaa mutta kerroin että meidän juttu on ohi!
Paloiko sillä valot ?
Ihan kauheaa. Älkää nyt nukkuko. Ne sun tavarat varastetaan yön aikana. Hanki niille heti aamulla varasto, jos ei väliaikaisesti veljellesi mahdu.