Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri pitää 9kuista lasta hoidossa 17 asti vaikka itse pääsee klo 15

Vierailija
16.08.2006 |

Hän haluaa kuulemma omaa aikaa töiden jälkeen..

Tekee niin pahaa!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeuta tukiin, vaikkeivät todellisuudessa elätä yksin koko perhettä. Kiitos taas verotukselle siitä. Olisimme toki voineet erota, jolloin olisin lasten kanssa päässyt nauttimaan yhteiskunnan hellästä huolenpidosta.

Vierailija:

Minulla ei ollut tälläistä vaikka olin yh. Lapsi aloitti hoidon 2-vuotiaana kun aloitin opiskelun. Vähemmällä rahalla tulee toimeen jos niin haluaa ja se on juuri niin. Jos joku muuta väittää niin arvot on vain muualla kuin kotihoidossa ja se on ok, mutta turha kenekään sepittää taloudellisella pakolla! Taloutta voi ja pitää suunnitella kun on lapsia!

Vierailija
22/25 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona ja hengissä selvisi ilman sossua. Kotihoidontuen, kelan asumistuen ja elatusmaksujen kanssa. Sen jälkeen palasi tyytyväisenä vakituiseen työhönsä kätilöksi. Niin että taHDOSTA SE ON KIINNI.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen vaihtoehto on jäädä sossun rahoille koko loppuelämäksi.

Tai voisin tietenkin aloittaa opinnot alusta. 5v menisi elämästäni ja yhteiskunnan rahoista harakoille.

Vierailija
24/25 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei näe tämmöistä asiaa muuta kuin omalta kantilta, niin pitäiskö lopettaa jo turha väittely??? Itse ainakin näen omat puolet tilanteissa... T. Mahdollisuus olla lapseni kanssa kotona

Vierailija
25/25 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että se niitäs huimista yh-tuista! Ja tiesithän, että pienituloiset myös ydinperheelliset ovat oikeutettuja tukiin! : ) (niin ette taida kuitenkaan olla niin pienituloisia eikö totta)! Marina pois. Peinillä tuloilla elää JOS HALUAA piste.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän