Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnetteko ihmisiä, jotka pitävät itseään hyvinä ja oikeamielisinä?

Vierailija
19.03.2024 |

Mutta ovat oikeasti epämiellyttäviä ihmisiä. Mietin vaan, että ovatko oikeasti ihan sokeita omalle käytökselleen vai valehtelevatko tietoisesti.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upppp

Vierailija
2/29 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti usein jos joku pitää itseään jonkinlaisena niin ei oikeasti ole. Vain muut voivat arvoida millainen ihminen on oikeasti, muu on vain henkilön itsensä omaa harhaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Ovat tavallaan sokeita käytökselle, mutta osa jollain tasolla ylimielisiä.

Vierailija
4/29 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä ollut. Tuntuu että jokin menee hyvin, sitten toisesta päästä prakaa.

Vierailija
5/29 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen. Ovat tavallaan sokeita käytökselle, mutta osa jollain tasolla ylimielisiä.

Juu, minäkin tunnen muutamia uskovaisia.

Vierailija
6/29 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen isä. Lisäksi on aina uhri. Ei oo selvinnyt uskooko juttuihinsa oikeasti vai ei. 

Vierailija
7/29 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yksi työkaveri on ihan ääneenkin sanonut kuinka hän on mukava, ystävällinen ja avulias työkaveri. Muuten vaan juoruilee, haukkuu muita selän takana todella rumasti, on vihamielinen erilaisia ihmisryhmiä kohtaan ja häiritsee muiden työntekoa ylimääräisellä höösäämisellä.

Vierailija
8/29 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, minäkin tunnen muutamia uskovaisia.

Mikäs niissä on ollut vikana? 

Vierailija
9/29 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnen juu   eivät kuuntele kuin lahkolaisiaan   karmeita tolloja

Vierailija
10/29 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tunnen juu   eivät kuuntele kuin lahkolaisiaan   karmeita tolloja

Kerro lisää

Vierailija
11/29 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Tosiasiassa ovat luonteeltaan ylimielisiä ja itsekeskeisiä. Haluavat sanoa sen viimeisen sanan.

Yksikin käskee toisia olemaan kiroilematta, mutta kuitenkin omasta suusta päästää aika lahjakkaasti kaikki mahdolliset.

Osa tuntemistani ei myöskään pysty käsittämään, jos joku muu tekee jonkin asian eritavalla. Ovat jotenkin kontrollinhaluisia. Esimerkiksi yksi paasasi minulle vichyn juomisesta. Kuulemma oikeampi tapa on hanavesi johon on lisätty suolaa. Oikeampi tapa, koska hän tekee niin.

Mutta pahin näissä on se piirre, että pitävät itseään jotenkin moraalisesti ylempänä. Jos satut äiti-ihmisenä käymään silloin tällöin viihteellä tuulettumassa, niin johan alkaa moraalikello kalkattaa.

Vierailija
12/29 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen olen elämäni aikana oppinut, jos henkilö puhuu muille itsestään herttaisena ihmisenä, niin ei todellakaan ole sitä. Kaikkea muuta! Kannattaa pysyä kaukana.

Vierailija
13/29 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen oikeamielinen. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
14/29 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joo. Ovat juuri näitä äärivasemmistolaisia, kaiken tietäviä nuoria naisia.

Vierailija
15/29 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole sokeita mutta eivät vain myönnä sitä huonoa käytöstänsä koska ovat myös samalla hyväkäytösisiäkin välillä. Tunnen monia sellaisia ja kyllä heissä sitten se kiva ja mukavakin puoli on. Itsehän olen vain hyvä ihminen, siis oikeasti.

Vierailija
16/29 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen olen elämäni aikana oppinut, jos henkilö puhuu muille itsestään herttaisena ihmisenä, niin ei todellakaan ole sitä. Kaikkea muuta! Kannattaa pysyä kaukana.

Herttaiset ovat näitä juurikin. 

Vierailija
17/29 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet uskovaiset, "koska Raamattu".

Vierailija
18/29 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Nämä ovat usein näitä kovaäänisiä tasa-arvon ym. puolesta puhujia, mutta kohtelevat tosiasiassa lähipiiriään kuin kasaa paskaa. Saattavat olla hyvinkin häijyjä.

Vierailija
19/29 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin sellaista porukkaa jotka ovat olevinaan hyviä ja oikeamielisiä ainakin toisilleen. Silti esim. kiusaavat ja sorsivat. Eli tavallaan ovat valheellisia ihmisiä.

Vierailija
20/29 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeestaan oo tullu vastaan, mut minuun reagoidaan usein tuolla tavalla, kun tulee jostain ilmi että olen kristitty. Ennen kuin se on tullut ilmi, minuun on suhtauduttu kuin ihmiseen, mutta sitten kun se tulee ilmi, jossain aivan viattomassa asiayhteydessä minua aletaan suhtautumaan kuin kuvittelisin olevani hyvä ihminen ja oikeassa kaikessa. Eikä siis tässä vaiheessa olla keskusteltu mistään arvoista, eli tosiaan pelkkä tieto siitä että olen kristitty on riittänyt.