Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HUH HUH taas yhdet häät takana... MIKSI

Vierailija
16.08.2006 |

ihmiset muuttuvat ennen häitä ja sen jälkeenkin itserakkaiksi hirviöiksi??? Minä, minä, minä eikä kukaan muu :/ Hääpäivänä sen ymmärtää, mutta kyllä pitäisi hieman nöyryyttä löytyä kiittämiseen ja muiden (jotka ovat tehneet sen päivän) arvostamiseen...

Mekin on miehen kanssa oltu paljon kaasona ja bestmanina ja juuri tuossa mietittiin et voisiko siitä jatkossa kieltäytyä jotenkin?? Rahaa palaa satoja euroja ja mitään kuluja hääpari ei älyä maksaa takaisin... Damn.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häät on ainutlaatuinen juhla, aina parin itsensä näköiset ja ikimuistoiset! Älä nyt vaan mene pilaamaan niiden regressiota ja sanomaan, että on tsoielämääkin!

Vierailija
2/20 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla lahjan, erikoisen JUURI TIETYNVÄRISEN puvun häihin, maksattaa kampauksen ja vaatii et on oltava kampaus eikä siis tarjoudu maksamaan, käyttää autoani hääautona ja maksattaa bensat ja koristeet minulla, ei ,maksa auton käytöstä MITÄÄN eikä kysy edes mitä maksaa, maksattaa kaikki tarvikkeet leikkeihin ja ohjelmanumeroihin, polttarit jne jne jne??

2, ihmeellinen näkökulma...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan suostu sellaiseen. Maksan joitakin kuluja mielelläni mutta omasta halustani, en tyydyttääkseni morsiamen vaatimuksia. Olen onnellinen naimisiin menijän puolesta enkä tee sellaista mitä pitäisi jälkeenpäin olla itkemässä.

Jos morsian esim. haluaa mun ottavan kampauksen tms. on aivan selvää etten maksa sitä itse kun mulle kelpaa itse laitettu kampaus.

En ymmärrä sitä että et vedä itse rajaa siihen mihin suostut. Kaasona on ihanaa!! Etkö itsekin ole hieman minäkeskeinen nyt?

Vierailija
4/20 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin itse juuri kieltäytyä kaason tehtävistä - en todella haluaisi enkä jaksaisi -, mutta ystäväni ei ota kuuleviin korviinsa. Häät ovat ensi kesänä ja mistään muusta ei enää juuri hänen kanssaan puhutakaan, hohhoijaa.

Vierailija
5/20 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä oli kaksi kaasoa ja kaksi bestmania ja nämä toiset loihtivatkin sellaiset polttarit,että eipä varmaan ollut niin komeita edes Räikkösen pjalla.

Puvut piti olla tietyn väriset,ne piti toki maksaa itse. Kampaukset piti olla,piti totta kai maksaa itse.

Morsian oli hääpäivänä niin kiukkuinen,tiuski ja äyski miehelleni ihan ihme asioista.. Häissä vaan jutusteli toisen kaasonsa kanssa,mun kanssa ei paljon sanoja vaihtanut. Miehelleni ei puhunut sanaakaan, toisen bestmanin laululle itkeä vollotti isoon ääneen.

Häiden järkkäämisen aikaan meille tuli riita,kun morsiuspari vaan ilmoitteli kaikki asiat toiselle pariskunnalle jotka olivat nämä toinen kaaso ja besman. Me emme tienneet mistään mitään ja joitain tiedon rippeitä tämä toinen kaaso osasi antaa.

Minä lopulta hermostuin ja sanoin morsiammelle,että jos aikoo että me olemme mukana,niin lopettaa ton meidän syrjimisen ja on myös meihin yhteydessä ja informoi myös meitä että mihin pitää mennä ja tulla ja tehdä.

Noh,vähän se asia parani,mutta välit eivät ole enää samanlaiset..

Tämä toisen pariskunnan kanssa soittelevat päivittäin ja vastaus minun s-postiini oli tälläinen =)

Kivaa=(

Vierailija
6/20 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kaverit ja sukulaiset on mulle rakkaita, niin en tosiaan jaksa kenenkään häiden takia maksaa ensin järkky kalliita polttareita, näpertää jotain hääkarkkiaskeja, ostaa kallista lahjaa ja vielä lopuksi käyttää koko kesäinen viikonloppu häiden viimeistelyyn + itse häihin.

Oon sitä mieltä, että jos morsiamen suurin unelma on prinsessahäät, niin tietysti hänen kuuluu ne saada. Mutta on tyhmää olettaa, että lähipiiri jaksaa hirveästi panostaa aikaa ja rahaa yhden morsiamen haaveen täyttymiseksi.

Kahdet kesähäät ollut ja vielä yhdet tulossa syksymmällä. Kyllä sitä juhlamieltä saa jo hakemalla hakea, ettei tarvitsisi hapanta naamaa näyttää. Kahdet on ollut vielä " aikuisten juhlat" , että kuluja on tullut mll:n hoitajastakin. Huhuh...

Me käytiin maistraatissa kolme vuotta sitten ja käytiin pienellä porukalla syömässä. Mun polttarit oli sellaset että vein kaksi parasta kaveria day-spa`n ja mä maksoin. Ei ole kaduttanut ;)

Vierailija
7/20 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kanssasi melko paljon samaa mieltä. Sivallukseni olikin osoitettu niille jotka sekoittavat omat päänsä ja kavereiden elämän tolkuttomilla hääjärjestelyillään.

-2-

Vierailija
8/20 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat anteeksi:)

ap

Vierailija
9/20 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaasolle.

Vierailija
10/20 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mulla lahjan, erikoisen JUURI TIETYNVÄRISEN puvun häihin, maksattaa kampauksen ja vaatii et on oltava kampaus eikä siis tarjoudu maksamaan, käyttää autoani hääautona ja maksattaa bensat ja koristeet minulla, ei ,maksa auton käytöstä MITÄÄN eikä kysy edes mitä maksaa, maksattaa kaikki tarvikkeet leikkeihin ja ohjelmanumeroihin, polttarit jne jne jne??

2, ihmeellinen näkökulma...

Vierailija
11/20 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kaasolle ja bestmanille aiheutui kuluja pukuvuokran verran - joka oli kaasolle 0 e kun hän sai puvun lainaksi. Bestmanin puvustakin maksettiin muistaakseni puolet, eikä pyydetty häälahjaa vaan puku meni siinä sivussa (maksettavaa hänelle jäi 25 euroa). Maksettiin puolet myös juhlapuhujan puvusta.

Lisäksi kaaso kyllä osteli kaikenlaista askartelutavaraa jne, mutta pyysi rahat kuiteilla häiden jälkeen ja maksoin mielelläni, kyllä meillä oli häissä ihan oma budjetti.

Uskomattomia ihmisiä! :o

Vierailija
12/20 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni hyvin onnellinen kun olen hänet saanut. Mutta hääpäivä oli kyllä näin jälkeenpäin ajateltuna vain yksi päivä, ja sitä paljon tärkeämpiä ovat kyllä olleet vaikkapa lasten syntymät. Jotenkin naurettavalta tuntuu sellainen hirmu touhotus juhlan ympärillä, joka ei kaikille kuitenkaan edes merkitse mitään, yhdessä asutaan jo jne. Se vain on sellaista yleensä morsiamen turhamaisuuden pönkittämistä, kun saa kerrankin olla ' tärkeä' .

Vierailija
13/20 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sen haluat, niin sitten vastaat kuluista.

Hyväksikäyttäjiä ja tahtojia riittää aina, itse on omista asioista huolehdittava ja mietittävä, että kannattaako tuollaista ystävyyttä vaalia vai olisiko parempi etsiä uusia kavereita.

Vierailija
14/20 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useat hääparit ovat vielä lapsettomia. Siinä vaiheessa sitä epäitsekkyyttä ei siis ole vielä tullut niin opeteltua. Yritin itse juuri kieltäytyä kaason tehtävistä - en todella haluaisi enkä jaksaisi -, mutta ystäväni ei ota kuuleviin korviinsa. Häät ovat ensi kesänä ja mistään muusta ei enää juuri hänen kanssaan puhutakaan, hohhoijaa.

Vierailija
15/20 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin itse juuri kieltäytyä kaason tehtävistä - en todella haluaisi enkä jaksaisi -, mutta ystäväni ei ota kuuleviin korviinsa. Häät ovat ensi kesänä ja mistään muusta ei enää juuri hänen kanssaan puhutakaan, hohhoijaa.

Olet vain kateellinen.

Vierailija
16/20 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joo, olen itsekäs. Mulla on parantumattomasti sairas mies ja kaks pientä lasta. Hyvä, kun omasta arjesta jaksaa huolehtia.

Vierailija
17/20 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä oli kaksi kaasoa ja kaksi bestmania ja nämä toiset loihtivatkin sellaiset polttarit,että eipä varmaan ollut niin komeita edes Räikkösen pjalla.

Puvut piti olla tietyn väriset,ne piti toki maksaa itse. Kampaukset piti olla,piti totta kai maksaa itse.

Morsian oli hääpäivänä niin kiukkuinen,tiuski ja äyski miehelleni ihan ihme asioista.. Häissä vaan jutusteli toisen kaasonsa kanssa,mun kanssa ei paljon sanoja vaihtanut. Miehelleni ei puhunut sanaakaan, toisen bestmanin laululle itkeä vollotti isoon ääneen.

Häiden järkkäämisen aikaan meille tuli riita,kun morsiuspari vaan ilmoitteli kaikki asiat toiselle pariskunnalle jotka olivat nämä toinen kaaso ja besman. Me emme tienneet mistään mitään ja joitain tiedon rippeitä tämä toinen kaaso osasi antaa.

Minä lopulta hermostuin ja sanoin morsiammelle,että jos aikoo että me olemme mukana,niin lopettaa ton meidän syrjimisen ja on myös meihin yhteydessä ja informoi myös meitä että mihin pitää mennä ja tulla ja tehdä.

Noh,vähän se asia parani,mutta välit eivät ole enää samanlaiset..

Tämä toisen pariskunnan kanssa soittelevat päivittäin ja vastaus minun s-postiini oli tälläinen =)

Kivaa=(

Miksi ette vetäytyneet koko pestistä pois kun teitä ei kerta tarvittu?

Vierailija
18/20 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häät on ainutlaatuinen juhla

Vuoden paras.

Vierailija
19/20 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morsian halusi nähdä pukuni joka ei kelvannut hänelle. Yritti tyrkyttää kalliita pukuja ja kauniisti kieltäydyin. Sanoin minulla ei ole moiseen varaa mutta voin pukeutua jos hän maksaa.

Lopulta morsian kävi ostamassa puvun ja ilmoitti että voin maksaa sen takaisin osissa. Häiden jälkeen pesetin puvun ja palautin puvun hänelle.

Jos hääpari ehdottaa tiettyjä vaatteita ette kovin läheisiä ole jos ette eitä osaa sanoa.

Ne häät...olivat seuraintalossa keskellä maalaispitäjää. Paikallinen marttayhdistys hoiti ruokailun, sahtia ja maitoa oli ruokajuomana, ystävät sulhasen puolella eivät järjestäneetkään ohjelmaa mm morsiamen ryöstö, koska kaikki olivat niin kännissä jne ja tälläiseen hienoon tilaisuuteen mun olis pitänyt ostaa ylikallis mekko.

Vierailija
20/20 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä olenkin kieltäytynyt. En halua kaikkia häitä olla kaaso tai seremoniamestari. Sanoin suoraan, että nyt haluan minäkin vain juhlia, enkä koko ajan tehdä jotain. Morsian ymmärsi hyvin.