Kysely. Haluaisin tietää että kuinka koulutetut ihmiset tänne kirjoittelevat? Tai minkälaisessa asemassa olevat?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Ei uskoisi että näin sivistyneet ihmiset suoltavat sellaista tekstiä mitä täältä saa lukea.
Sivistystä ei löydy.
Eivät kaikki kävijät kirjoita palstalle. Itsekin lähinnä luen juttuja, joiden taso vaihtelee laidasta laitaan.
-Työtön maisteri
Ainakin palkkaan/tuloihin tai ajankäyttöön liittyvissä keskusteluissa kaikki on vähintäänkin maistereita vaativassa asiantuntijatyössä tai mahdollisesti jonkun sortin johtajia palkasta päätellen. Mutta vaativasta, aikaa vievästä työstä huolimatta tosi-av-mamman lapset ei ole koskaan yli 6h päiviä päiväkodissa ja lomaa on aina kun koululaisillakin, kotona on aina kiiltävän siistiä (ei siivoojaa, ne on laiskoille) ja av-mamma valmistaa herkullista kotiruokaa luomuaineksista erikseen joka päivälle ja harrastaa aktiivisesti liikuntaa tottakai. Hän on hankkinut lapset (2-3kpl) alle kolmekymppisenä, mutta ennen sitä ehtinyt tehdä uraa, matkustella ja kerryttää säästöjä niin että voi helposti olla lasten kanssa kotona, mutta kuitenkaan ei kovin pitkään ettei ura kärsi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkihan me ollaan akateemisia erityisasiantuntijoita. Höh.
Minä kuulun myös meihin, erikoisalana ympäristöasiat, koulutus on fm
Alempi amk-tutkinto taskussa. Tällä hetkellä olen raskaana ja ilman työtä.
Olen käynyt lukion ja nyt opiskelen sosiaalityötä yliopistossa. Harvoin kyllä kirjoitan tänne mitään, lähinnä käyn silloin tällöin lueskelemassa keskusteluja.
Huonosti menee, jos ei tekstistä erota koulutustasoa.
Kyllä kaikki tänne kirjoittelevat ovat pyromaanikannibaaleja Saramäen vankilassa peruskouluakaan käymättä.
Amis duunari, välillä asiantuntija töitä.
Olen dosentti ja alallani maailmankuulu tutkija.
Tohtorikoulutettava. Haluan tutustua heikko-osaisten ja älyllisesti lahjattomien elämään ja sen sisällöttömyyteen. Tämä foorumi on sellaiselle oikea runsaudensarvi.
Vierailija kirjoitti:
Elämän kova koulu
Maalaisjärjen kandidaatin paperit Siperia-Akatemian kantapäälinjalta. Työn alla kirjaimellinen CV.
FT, päällikkötason työ. Käyn täällä lähes päivittäin, vaikka kaiken spämmäyksen seasta mielenkiintoisia keskusteluja onkin hankala löytää. Välillä yllätän keskustelukumppanit av:n tuomalla monitietoisuudellani, mutta yritän tehdä sen ilman että av-harrastukseni käy ilmi 😏
Presidentti olen. Lakia lueskellut joskus. Ylppäritodistus ei ollut erinomainen.
Eikä loogista ajattelykykyä. Luuletko että täällä kirjoittajat ovat pelkästään niitä sivistyneitä hahmoja? Tai että sivistys ei olekaan sama asia kuin koulutus, jos ulosanti on rumaa tai trollaamista.
Näissä vastauksissa korostuu tietenkin sellaiset joilla on mainittavaa koulutustaustaa. Ylilautaväki ei tällasiin vastaile tai muut häiriintyneet.