Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysely. Haluaisin tietää että kuinka koulutetut ihmiset tänne kirjoittelevat? Tai minkälaisessa asemassa olevat?

Vierailija
26.04.2021 |

Onko parhaat jotain lukion käyneitä...

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei uskoisi että näin sivistyneet ihmiset suoltavat sellaista tekstiä mitä täältä saa lukea.

Sivistystä ei löydy.

Eikä loogista ajattelykykyä. Luuletko että täällä kirjoittajat ovat pelkästään niitä sivistyneitä hahmoja? Tai että sivistys ei olekaan sama asia kuin koulutus, jos ulosanti on rumaa tai trollaamista. 

Näissä vastauksissa korostuu tietenkin sellaiset joilla on mainittavaa koulutustaustaa. Ylilautaväki ei tällasiin vastaile tai muut häiriintyneet. 

Vierailija
42/58 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei uskoisi että näin sivistyneet ihmiset suoltavat sellaista tekstiä mitä täältä saa lukea.

Sivistystä ei löydy.

Eivät kaikki kävijät kirjoita palstalle. Itsekin lähinnä luen juttuja, joiden taso vaihtelee laidasta laitaan.

-Työtön maisteri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutarhuri ja työelämässä olen.

Vierailija
44/58 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin palkkaan/tuloihin tai ajankäyttöön liittyvissä keskusteluissa kaikki on vähintäänkin maistereita vaativassa asiantuntijatyössä tai mahdollisesti jonkun sortin johtajia palkasta päätellen. Mutta vaativasta, aikaa vievästä työstä huolimatta tosi-av-mamman lapset ei ole koskaan yli 6h päiviä päiväkodissa ja lomaa on aina kun koululaisillakin, kotona on aina kiiltävän siistiä (ei siivoojaa, ne on laiskoille) ja av-mamma valmistaa herkullista kotiruokaa luomuaineksista erikseen joka päivälle ja harrastaa aktiivisesti liikuntaa tottakai. Hän on hankkinut lapset (2-3kpl) alle kolmekymppisenä, mutta ennen sitä ehtinyt tehdä uraa, matkustella ja kerryttää säästöjä niin että voi helposti olla lasten kanssa kotona, mutta kuitenkaan ei kovin pitkään ettei ura kärsi.

Vierailija
45/58 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkihan me ollaan akateemisia erityisasiantuntijoita. Höh.

Minä kuulun myös meihin, erikoisalana ympäristöasiat, koulutus on fm

Vierailija
46/58 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alempi amk-tutkinto taskussa. Tällä hetkellä olen raskaana ja ilman työtä.

Vierailija
47/58 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt lukion ja nyt opiskelen sosiaalityötä yliopistossa. Harvoin kyllä kirjoitan tänne mitään, lähinnä käyn silloin tällöin lueskelemassa keskusteluja.

Vierailija
48/58 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amistoimittaja 🏋️‍♀️.

Vierailija
49/58 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti menee, jos ei tekstistä erota koulutustasoa.

Vierailija
50/58 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insinööri täällä

Vierailija
51/58 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikki tänne kirjoittelevat ovat pyromaanikannibaaleja Saramäen vankilassa peruskouluakaan käymättä.

Vierailija
52/58 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amis duunari, välillä asiantuntija töitä.

Vierailija
53/58 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen dosentti ja alallani maailmankuulu tutkija.

Vierailija
54/58 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohtorikoulutettava. Haluan tutustua heikko-osaisten ja älyllisesti lahjattomien elämään ja sen sisällöttömyyteen. Tämä foorumi on sellaiselle oikea runsaudensarvi.

55/58 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämän kova koulu

Maalaisjärjen kandidaatin paperit Siperia-Akatemian kantapäälinjalta. Työn alla kirjaimellinen CV.

Vierailija
56/58 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

FT, päällikkötason työ. Käyn täällä lähes päivittäin, vaikka kaiken spämmäyksen seasta mielenkiintoisia keskusteluja onkin hankala löytää. Välillä yllätän keskustelukumppanit av:n tuomalla monitietoisuudellani, mutta yritän tehdä sen ilman että av-harrastukseni käy ilmi 😏

Vierailija
57/58 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Presidentti olen. Lakia lueskellut joskus. Ylppäritodistus ei ollut erinomainen.

Vierailija
58/58 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuplamaisteri