Kysely. Haluaisin tietää että kuinka koulutetut ihmiset tänne kirjoittelevat? Tai minkälaisessa asemassa olevat?
Kommentit (58)
Markkinointiekonomi, yht 4 vuoden koulutus. Diplomi Umeån yliopistosta sekä IHM . Olen myös lukenut tulkkikoulutuksen suomi ruotsi , lyhyen pohjakoulutuksen lehtimiesalalle, lentoemännän koulutus sekä työskennellyt ulkomailla. .
Ammatillinen koulutus, työelämää, nyt lasten kanssa kotona, siinä sivussa pientä yrittäjyyttä. Mietin, uskallanko ryhtyä oikein päätoimiseksi yrittäjäksi, vai takaisin niin ah, turvalliseen työhön, mutta tylsään. Parempi tietysti rikkaan renkinä kuin köyhänä yrittäjänä..
Taidekorkeakoulu, kaksi eri linjaa. Toiminut vuosia kuvataideopettajana nyt jo pidempään yksityisyrittäjänä.
Maisteri, pitkä kokemus mm. viestintätehtävistä.
Kouluissa ei opi kaikkea tarpeellista. Se on hölmön tapa mitata sivistystä.
Yhtä esseesuoritusta valmis FM täällä, osa-aikainen projektityöntekijän työ on, etsin myös kokoaikaista.
Maisteri, ylintä johtoa, äitiyslomalla. Työssäollessa ei olisi ikinä aikaa käydä aaveella.
Vierailija kirjoitti:
Kouluissa ei opi kaikkea tarpeellista. Se on hölmön tapa mitata sivistystä.
Sitähän aloittaja ei kysynyt. Voi pitää paikkansa, voi olla että ei pidä ollenkaan paikaansa.
Itse olen DI koulutukseltani, päällikkötehtävissä. Tää on ihan kivaa vastapainoa työlle, lukea ja kirjoitellakin aiheesta kuin aiheesta. Hienointa on kyllä se, että tämä on niin demokraattinen viestiväline, ajatus ratkaisee.
Tietty on myös niin, että esim ajatusten oikeellisuutta ei voi mitata sillä että saako niihin vauvapalstalla tykkäyksiä. Miljoona kärpästä jne.
Akateeminen koulutus. Jäin pois työelämästä pari vuotta sitten elämään sijoitusteni tuotoilla.
Ei uskoisi että näin sivistyneet ihmiset suoltavat sellaista tekstiä mitä täältä saa lukea.
Sivistystä ei löydy.
Ammttikorkeakoulu, tradenomi ja olen päällikköasemassa isossa organisaatiossa
Ammattikorkea ja vastaavan tehtävissä.
OTM, keskijohdossa kv. konsernissa
Olen kolunnut kaikki Suomen kouluasteet, järjestyksessä yo, AMK, yliopisto, ammatillinen perustutkinto. Opiskelu on kivaa! Jos tohtoriksi vielä joku päivä. Työttömänä en ole ollut päivääkään.