Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laiton tekstiviestiä lapsen lääkärille ja kysyin mistä johtuu turvotus ja punoitus kurkussa.

Vierailija
15.08.2006 |

Ei ole vielä vastannut, vaikka laitoin viestiä jo iltapäivällä!! Pitäisköhän mennä soittamaan ovikelloa, asuu tossa ihan lähellä. Vai onko jo liian myöhäistä...?

Vooi itku mua ärsyttää nykyajan ihmiset! Miks niitä kännyköitä hankitaan jos niitä ei voida sitten käyttää??

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä siis tekstasin lääkärille ku se on lapsen oma lääkäri. No se on kyllä lomalla, mutta tekstasin sitten sen kännykkänumeroon. Lähetin myöhemmin kännykuvankin, mutta ei vastaa!!

Ja nyt se asianajajakaan ei vastaa!! Voitteko uskoa? Onkohan verkossa jotain vikaa, toimiiko teillä muilla tekstarit ihan normaalisti?

ap

Vierailija
22/28 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

:):)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin ostoslistan kauppan tekstarina ja edelleen jääkaappi on tyhjänä!!! Mutta kannattaa tosiaan käydä siel lekurin kotona! Kirjoita vaikka viesti paperille ja kiinnitä se isoon kiveen. Sit vaan heität sen kiven olohuoneen ikkunasta sisään. Jos se lääkäri ei vaikka ymmärrä nykyteknologiaa.

Vierailija
24/28 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun viestit kyllä meni ihan hyvin perille kun lähetin pojan opelle viestin, että ope tois pojan kirjat meille kotiin ku raukka unohti kouluu, muuten jää läksyt tekemättä.

Vierailija
25/28 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulla ei ole autoa kun se on huollossa, vitsi ollut jo kohta puoli vuotta eikä vieläkään ole tuotu takasin vaikka lähetin tekstarilla osoitteen heti samalla viikolla kun se hajos! Mä en kyllä ala, onkohan se joku tietty liittymä joka reistailee?

Vierailija
26/28 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
27/28 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tämä juttu ei ole Porvoosta vaan Helsingistä.

Vierailija
28/28 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nomut nyt mun on mentävä nukuu ku mies tekstas makkarista että on jo myöhä. Mut hei kiitos teille kaikille myötäelämisestä, nostelen tätä heti aamulla ja kerron onks se lääkäri vastannut!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme