Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Polttaako joku oikeesti nykypäivänä vielä sisällä?

Vierailija
09.08.2006 |

Joskus ennenvanhaan monet sauhuttelivat kotonaan sisällä, mutta että tänäpäivänä, ei kai?

Yök, vaikka itse poltankin (siis ulkona).

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti ole ihmetellyt ja kiroillut kun rappukäytävässä leijuu hirveä tupakansavu. Sitten kerran oltiin menossa kotiin niin rappukäytävässä tuli naapuri vastaa. Oltiin siis juuri hänen ovensa kohdalla. Sisällä näkyi vaan tupakansavua ja nainen tulee röökisuussa ulosovesta rappukäytävään.

Muuten on tosi mukava ja asiallinen nainen. En ikinä olisi uskonut että hän polttaa sisällä tai rappukäytävässä jossa se on kieletty.

Minä en voisi koskaan polttaa sisällä. Miten sellaisessa kämpässä pystyy asumaan. En pysty olemaan autossakaan jossa joku polttaa.

Poltan joskus itsekkin, mutta aina parvekkeella tai ulkona.

Vierailija
2/3 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa 94-2000 suurinpiirtein...

Siellä ne vetelivät olkkarikeittiössä röökiä kun leikittiin vieressä.

Tuntui kummeksuttavalta ja oli outoa, mutta sitten myöhemmin se olikin meidän mielstämme coolia ja hauskaa, koska pystyimme itsekin sitten salaa polttamaan siellä sisällä ilman että kukaan huomasi, kun he olivat töissä..

Heillä oli muitakin " outoja" juttuja, kuten munalukko vanhempien makkarin ovessa, en tiedä miksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oma äitini tupakoi jopa sängyssä jossa nukuin, ja kaikkialla.. Vessassakin ei meidän wc:ssä ollut ikkunaa, ja muutenkin niin pieni. Oli vaikea käydä vessassa kun oli ihan harmaana savusta. Sitten kun kasvoin pyysin itse äidiltäni että polttaisi vaikka vaan keittiössä ikkunat auki ja ovi kiinni. Myöhemmin sain sen sitten siirrettyä ihan parvekkeelle asti.

Se on hirveetä, vaikka itse poltankin, en voisi kuvitellakaan polttavani kotona tai autossa jossa on lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi