Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pystyy jatkamaan tapaamisia tälläisen anopin kanssa?

Vierailija
15.08.2006 |

- yritti erottaa meidät kun seurustelimme

- " onnitteli" kihlauksesta kuultuamme,että veit minulta pojan (aivan tosissaan)

- lipsautteli ensimmäisen lapsen synnyttyä suusta jatkuvasti kun en ymmärrä ja olen niin tyhmä.

-e hdotti aborttia kun odotin toista liian pian hänen mielestään.

- jatkuvasti puuttuu asioihimme, loukkaantuu kun jostain sanomme takaisin. Hänen mielestään hänen kuuluu tietää esim. suunnittelemmeko lisää lapsia tai ylipäätänsä kaikki asiat!

- puristi tyttöämme kädestä lujaa ja haukkui miten sinäkin olet niin tyhmä! Ei tunnustanut asiaa, vaan syytti tyttöämme. Loukkaantui kun asiasta häntä syytimme.

- penkoo aina kaappimme ja paperimme kun on meillä

Haukkuin että pitäisi sinun edes kukkapenkit hoitaa! Olin silloin raskauden takia levossa.

- Sanoi miehen siskon eli tyttärensä vatsavaivoista että toivottavasti on jotain pahempaa, oppiihan elämään kunnolla! Siis toivoi syöpää tyttärelleen!

Siis mitä ihmettä me tehdään!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mahdollista saada hänelle mitään psykologista tai lääkkeellistä apua? Hän on kuitenkin miehesi äiti ja tarvitsee selkeästi hoitoa ja apua.

Vierailija
2/10 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ystävällisesti kehotti lääkärin tai muun ammatti- ihmisen puheille. Tästä on nyt tosi loukkaantunut, että oma poika ehdottelee tälläistä! Itse oli juuri hetkeä aiemmin todennut että hänellä on kaikki dementian oireet. Nyt on koko illan laitellut viestejä meille molemmille että odottakaa vaan kun tekin olette vanhoja, kyllä saatte tekin kärsiä! Olette elänny kun pumpulissa häneen verrattuna ja kaikkea suoraan sanottuna paskaa! Miehen sisko ei ota kantaa mihinkään suuntaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu akka, sanon minä.

Sille on tehtävä selväksi, että homman on muututtava tai loppuu kontakti kokonaan.

Hän inhoaa tytärtäsi, koska tyttö muistuttaa sinusta eli naisesta joka vei hänen poikansa. Poikalapsen hän voisi kuvitella olevan oman poikansa mini-koossa...

Vierailija
4/10 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluna ja äitienpäivänä muistatte kukalla niin eiköhän riitä. Jos joskus oppii käytöstavat (epätod. näköstä, vanha koira jne) niin sitten alatte pitämään yhteyttä normaalisti.

Me jouduimme toimimaan anopin kanssa kutakuinkin näin. nyt hän on jo ihan mukava minua kohtaan, ei meillä edelleenkään mitkään sokerivälit ole.

ei saa alistua toisten ilkeilylle!! Minä olisin varmaan alistunut mutta mies piti puoliani.

Vierailija
5/10 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä yritin ihan tosissani, mutta mikään ei kelvannut. Nyt on tajunnut tilanteen ja on ihan maassa asiasta. Anopilla viiraa pahasti, se on totuus ja on jo viirannut vuosia. Miten aina ole etsinnyt itsestäni vikaa ja masentunut anopin jutuista. Sitten välillä olen herännyt että voi v. kuka tässä on nyt ainoa selväjärkinen! Mitä ihmettä toi ihminen oikein meinaa? Mitä kaikkea mun täytyy sietää ja jaksaa hyväksyä?

Vierailija
6/10 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänhän tuntuu vihaavan myös omaa tytärtään. Kuulostaa dementian ensi oireilta. Teillä on vaikea taival koko perheellä edessä, mutta muista että anoppisi kärsii myös.

Minusta ensimmäinen asia olisi saada anoppisi lääkäriin, tehdä ihan perusmuistitestejä ja saada asiat rullaamaan.

Paljon voimia.

3

Vierailija
7/10 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella anopilla joista täällä saa lukea, tuntuu olevan vanhuusiän skitsofrenia.

Ja hoitoon eivät tosiaan kaikki nykyään ehdi päästä. Suojelkaa siis itseänne ja lapsianne ja pitäkää sen verran etäisyyttä ettei omat voimat kulu loppuun vaan jaksatte hoitaa jokaisen tapaamisen kutakuinkin fiksusti! Se on kaikille parasta.

Vierailija
8/10 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö kysyi pari vuotta sitten miksi mummo vihaa meitä? Vaikka ei ollut kuullut mitään keskusteluja asiasta. Viime tapauksen jälkeen ajttelin että käy nyt tytön kimppuun kun ei enää minulle uskalla tulla aukoamaan päätä. Olen nimittäin vahvistunut ja sanon takaisin. Näyttää tosiaankin siltä että tästä ei jatketa enää hyssyttelemällä tosi asioita. Harmittaa miehen puolesta ja lasten kun menettävät mummonsa. Siis jos olisi ollut kunnollinen mummo. Minun lapseen se akka ei enää ikinä kajoa, ei sanoin eikä fyysisesti!

Vierailija
9/10 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hellää mummoa, joka on aina niin positiivinen ja huumorintajuinen! Jopa hento ja vähän säälittävä, suojeltava pikku mummo! Miehen vaimokin meni halpaa ja ihmetteli että tuonko kanssa teillä on niin vaikeata? Oletteko vähän liioitelleet asioita?! Mitä siinä sitten muuta kun sanoin että voi kun tietäisit!

Vierailija
10/10 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan