Voisitko seurustella miehen kanssa, jonka mielestä et ole kaunis
Eli mies kehuisi luonnettasi paljonkin, mutta ulkonäöstä ei pysty sanomaan juurikaan mitään positiivista. Kaikki muut jutut toimii hänen kanssaan ja pystyn olemaan oma itseni, mutta hän toteaa kysyttäessä ulkonäöstäni, että ei keski-ikäiset enää ole hyvän näköisiä. Olen kuitenkin omasta ja muidenkin mielestä hyvän näköinen ikäisekseni. Kyseessä viisikymppinen mies.
Kommentit (87)
En, henkistä väkivaltaa.
Haluan kumppanin joka näkee minussa kauneuden iästä riippumatta.
En varmaan. Minulle ulkonäöstä puhuminen ei tarkoita totuudenmukaista raporttia, jonka mies toimittaa naiselleen. Se on flirttailua ja toisen ilahduttamista. Hyvin tärkeä osa parisuhteen hoitamista.
Minkä ihmee takii mies tyytyis naisee, joka ei oo viehättävä? :D Kyl miehen kuulus asettaa naisen ulkonäölle ees joitaki kriteerejä!
Miehen ei tarvitse pitää minua kauniina, mutta viehättävänä ja seksikkäänä kylläkin. Haluan olla toiselle sellainen, että hänestä on mukava katsella minua, vaikka ei pitäisikään minua kauniina.
Voisin. Olen ruma kuin saapas joten en odota että mies valehtelisi päin naamaa ja kehuisi kauniiksi.
M26 kirjoitti:
Minkä ihmee takii mies tyytyis naisee, joka ei oo viehättävä? :D Kyl miehen kuulus asettaa naisen ulkonäölle ees joitaki kriteerejä!
Tavismiehillä on se pulma että monien on pakko tyytyä pullukkaan naiseen vaikka tykkäisi hoikista koska hoikat naiset ei anna vastakaikua vaan ovat hypergamisia..
En pystyisi. Siksi en seurustelekaan koskaan kenenkään kanssa. Ne valehtelut siitä aiheesta on vain ja ainoastaan kiusallisia ja pi€&un himossa puhuttuja, tiedän kyllä mitä ne oikeasti ulkonäöstäni ajattelevat, tiedänhän miltä näytän.