Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella miehen kanssa, jonka mielestä et ole kaunis

Vierailija
24.04.2021 |

Eli mies kehuisi luonnettasi paljonkin, mutta ulkonäöstä ei pysty sanomaan juurikaan mitään positiivista. Kaikki muut jutut toimii hänen kanssaan ja pystyn olemaan oma itseni, mutta hän toteaa kysyttäessä ulkonäöstäni, että ei keski-ikäiset enää ole hyvän näköisiä. Olen kuitenkin omasta ja muidenkin mielestä hyvän näköinen ikäisekseni. Kyseessä viisikymppinen mies.

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi. Siksi en seurustelekaan koskaan kenenkään kanssa. Ne valehtelut siitä aiheesta on vain ja ainoastaan kiusallisia ja pi€&un himossa puhuttuja, tiedän kyllä mitä ne oikeasti ulkonäöstäni ajattelevat, tiedänhän miltä näytän.

Vierailija
82/87 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, henkistä väkivaltaa.

Haluan kumppanin joka näkee minussa kauneuden iästä riippumatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan. Minulle ulkonäöstä puhuminen ei tarkoita totuudenmukaista raporttia, jonka mies toimittaa naiselleen. Se on flirttailua ja toisen ilahduttamista. Hyvin tärkeä osa parisuhteen hoitamista.

Vierailija
84/87 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmee takii mies tyytyis naisee, joka ei oo viehättävä? :D Kyl miehen kuulus asettaa naisen ulkonäölle ees joitaki kriteerejä!

Vierailija
85/87 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ei tarvitse pitää minua kauniina, mutta viehättävänä ja seksikkäänä kylläkin. Haluan olla toiselle sellainen, että hänestä on mukava katsella minua, vaikka ei pitäisikään minua kauniina. 

Vierailija
86/87 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Olen ruma kuin saapas joten en odota että mies valehtelisi päin naamaa ja kehuisi kauniiksi.

Vierailija
87/87 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M26 kirjoitti:

Minkä ihmee takii mies tyytyis naisee, joka ei oo viehättävä? :D Kyl miehen kuulus asettaa naisen ulkonäölle ees joitaki kriteerejä!

Tavismiehillä on se pulma että monien on pakko tyytyä pullukkaan naiseen vaikka tykkäisi hoikista koska hoikat naiset ei anna vastakaikua vaan ovat hypergamisia..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan