Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella miehen kanssa, jonka mielestä et ole kaunis

Vierailija
24.04.2021 |

Eli mies kehuisi luonnettasi paljonkin, mutta ulkonäöstä ei pysty sanomaan juurikaan mitään positiivista. Kaikki muut jutut toimii hänen kanssaan ja pystyn olemaan oma itseni, mutta hän toteaa kysyttäessä ulkonäöstäni, että ei keski-ikäiset enää ole hyvän näköisiä. Olen kuitenkin omasta ja muidenkin mielestä hyvän näköinen ikäisekseni. Kyseessä viisikymppinen mies.

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyitkö miltä minusta tuntuisi jos mieheni käyttäytyisi noin vai halusitko kertoa että sinusta tuntuu pahalta kun sinun miehesi käyttäytyy noin?

Aluksi tunnuit kyselevän yleistä mielipidettä ja lopuksi tuli olo että sulla on itselläsi kurja olo siinä suhteessa missä nyt olet. Ei sun tarvitse kysellä onko normaalia tuntea näin tai noin tai tuntisikso joku muu miten. Se riittää että sinulla ei ole hyvä olla.

Ja vastaus kysymykseen, en haluaisi olla miehen kanssa joka ei pysty olemaan loukkaamatta.

Vierailija
22/87 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kyllä haluaa minua ja intohimoa on paljonkin.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en todellakaan. Kyllähän kummankin mielestä toisen pitää olla viehättävä, että pystyy seurustelemaan ja harrastamaan seksiä.

N27

Voi lapsikulta...

Vierailija
24/87 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehoni ja mieleni on rikki ja joku hokee pahaa ihmistä. Ainoat pahat ihmiset ovat he ketkä rikollisesti rikkovat muut ja tonkivat muiden elämää.

Vierailija
25/87 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään pidä miestä komeana. En toki rumanakaan, mutta aika vaikea kehuakaan muuta kuin hyvin parturoituja hiuksia, hyvää tuoksua, hyvää vaatemakua, hyvältä tuntuvaa kehoa tai että näyttää kokonaisuudessaan hyvältä tai tyylikkäältä.

Vierailija
26/87 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha paha paha paha paha paha paha

Osaako he muuta lausua?

Vierailija
27/87 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kyllä haluaa minua ja intohimoa on paljonkin.

-ap

Miehethän panee mitä tahansa reikää ja silmät kiinni laittamalla voi kuvitella alle jonkun kaunottaren.

Vierailija
28/87 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu hieman suhteesta. Jos suhde muuten toimii, eikä mies lynttää jatkuvasti luonnehäiriöisen tavoin, voisin jatkaa. On kuitenkin tärkeintä, että itse tietää kuka tai millainen on ja missä menee.

Vierailija
29/87 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en todellakaan. Kyllähän kummankin mielestä toisen pitää olla viehättävä, että pystyy seurustelemaan ja harrastamaan seksiä.

N27

Voi lapsikulta...

Niin Reijo, vaikka maskullinen antoikin sinulle reikää vaikka ruhosi oksetti häntä, ei se noin yleisesti tarkoita että ihmiset sekstaa vastenmielisten tyyppien kanssa.

Vierailija
30/87 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, koska monet miehet pitävät minua kauniina. Tietenkin jos oikeasti on ruma, niin ei voi odottaa että joku yhtäkkiä ajattelisi sinua kauniina ulkoa. Mutta itse ainakin jättäisin tämän miehen.

Kuka ei pitäisi kauneudesta, olen pariin otteeseen ihastunut naisiin puhtaasti heidän mukavuuden takia. Alkuun eivät näyttäneet miltään mutta kun tutustui ja huomasi mukavuuden, heidän kokonais kauneus raketoi, ja nousseet top 5 listalle ihanimmissa naisissa keihin tutustunut. Ulkonäkö ei tuota listaa vallitse. Rakkaus on jännä juttu, jos luulet ulkonäkö ihastusta rakkaudeksi, tulet vielä pettymään pahasti, ellei lottovoitto osu kohdille ja kaikki puolet kunnossa. Ulkoisesti kauniilla ihmisillä on ikävän monesti vaikeita ongelmia, tunnetaan myös itseään täynnä olevina idiootti narsisteina.

Vierailija
31/87 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

He hokee sitä sen vuoksi että saa jatkaa huonoa kohtelua. Onneksi suurin osa on rumia.

Vierailija
32/87 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö edes aluksi pitänyt komeana?

Vierailija
33/87 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumia ja oikeasti pahoja ihmisiä.

Vierailija
34/87 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan miehen, joka on omasta mielestäni komea ja seksikäs ja joka pitää minua kauniina ja seksikkäänä. Ulkonäköönhän sitä ensimmäisenä ihastutaan ennen kuin tutustutaan ihmiseen syvällisemmin.

Vierailija
35/87 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys kuuluu: arvostatko rehellisyyttä miehessä vai et? Jos arvostat, haluat varmastikin seurustella sellaisen kanssa, vaikkei hän kauniina pitäisikään. Ihan pöhköä, että miehen pitäisi valehdella.

Vierailija
36/87 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei nyt kauniina varsinaisesti pitäsikään niin täytyyhän ulkonäössä jonkin miellyttää. Keskittyy sitten siihen. Ja onhan se niinkin, että kun ihastuu johonkuhun niin se ihastuksen kohde alkaa näyttää paremmalta ja paremmalta. Vaikea on nähdä parisuhdetta ihmisen kanssa, joka ei pitäs mua ollenkaan viehättävänä.

Vierailija
37/87 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat ja pahat ihmiset hokevat lakkaamatta että muut ovat pahoja.

Vierailija
38/87 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. 

Mutta tuskinpa kukaan mies alkaa suhteeseen naisen kanssa jota ei pidä kauniina/söpönä/nättinä. Eli kenenkään naisen ei tarvitse sellaista epäillä, ettei olisi miehensä mielestä kaunis. Poislukien nyt jotkut passin perässä olevat "tiedätte-kyllä-ketkä".

Vierailija
39/87 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, koska monet miehet pitävät minua kauniina. Tietenkin jos oikeasti on ruma, niin ei voi odottaa että joku yhtäkkiä ajattelisi sinua kauniina ulkoa. Mutta itse ainakin jättäisin tämän miehen.

Kuka ei pitäisi kauneudesta, olen pariin otteeseen ihastunut naisiin puhtaasti heidän mukavuuden takia. Alkuun eivät näyttäneet miltään mutta kun tutustui ja huomasi mukavuuden, heidän kokonais kauneus raketoi, ja nousseet top 5 listalle ihanimmissa naisissa keihin tutustunut. Ulkonäkö ei tuota listaa vallitse. Rakkaus on jännä juttu, jos luulet ulkonäkö ihastusta rakkaudeksi, tulet vielä pettymään pahasti, ellei lottovoitto osu kohdille ja kaikki puolet kunnossa. Ulkoisesti kauniilla ihmisillä on ikävän monesti vaikeita ongelmia, tunnetaan myös itseään täynnä olevina idiootti narsisteina.

Tosin "rumillakin" on noita ikäviä piirteitä myös. Tuntemistani ihmisistä ne kauneimmat ovat niitä mukavimpia.

Vierailija
40/87 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi. Tinderissä tuli vastaan mies joka ihastui yhteen laittautuneeseen kuvaani (oli muitakin) ja kehui sitä ennen tapaamista. En näyttänyt samalta karseassa säässä arjen keskellä lenkkitreffeillä ja ei kuulunut kehuja enää mutta seura olisi kelvannut paremman puutteessa. Ei kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi