Voisitko seurustella miehen kanssa, jonka mielestä et ole kaunis
Eli mies kehuisi luonnettasi paljonkin, mutta ulkonäöstä ei pysty sanomaan juurikaan mitään positiivista. Kaikki muut jutut toimii hänen kanssaan ja pystyn olemaan oma itseni, mutta hän toteaa kysyttäessä ulkonäöstäni, että ei keski-ikäiset enää ole hyvän näköisiä. Olen kuitenkin omasta ja muidenkin mielestä hyvän näköinen ikäisekseni. Kyseessä viisikymppinen mies.
Kommentit (87)
No koska se ihminen on paha. Sen takia satutamme. Olemuksesta on nähty.
Minusta on kiusallista, jos nainen kyselee arvioita ulkonäöstään. En ole myöskään kiinnostunut kuulemaan arvioita omasta ulkonäöstäni, sekin on vain kiusallista.
Eikö riitä että rakastaa, viihtyy toisen seurassa ja haluaa elää elämänsä yhdessä hänen kanssaan?
Loppujen lopuksi muututaan vanhoiksi rusinoiksi, mutta tärkeintä on että rakkaus ja ystävyys säilyy.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te satutatte??
Koska me ollaan nähty paha ihminen.
Oisko sulla iltalääkkeen aika, kun nuo psykoosi oireet on aika rasittavia.
Siis koska?
10 vuotta sitten.
AI sellaisesta on kysymys.
Nokun minä näin 10 vuotta sitten pahan ihmisen joka kuulemma tallasi kaikki muut ihmiset jalkoihinsa.
Ihmiset kuulemma pökittiin kumoon kaikki.
Siis siitä on kyse.
Minä en ole koskaan kysynyt, että mitä mieltä puolisoni on ulkonäöstäni. Ei hän ole tainnut sitä kommentoidakaan. Ei kannattane kysyä, jos vastaus voi olla epämieluisa? En kyllä itsekään paljoa välitä ulkonäköasioista. Mieheni haluaa minua, ja se riittää. Yli 20 vuotta ollaan oltu yhdessä.
Nuorempana minulla oli poikaystävä, joka sanoi kauniiksi ja söpöksi usein. Tuntuihan se ihan kivalta, mutta olisiko tuntunut kauan? Tai kehuisiko hänkään rupsahtanutta keski-ikäistä?
Niin se paha ihminen tallasi kaikki muut ihmiset jalkoihinsa ja loput pökki kumoon yksi kerrallaan.
Tätä
Vierailija kirjoitti:
Tämä kyseinen mies on umpirehellinen ja välillä
Vähän pönttö. Mutta aiemmat ovatkin olleet narsisteja ja pettäjiä niin siksi tämä mies kiinnostaa.
-ap
Kuulostaa siltä, että tuokin mies on isolla todennäköisyydellä narsistinen. Se ettei hän voi sanoa, että olet kaunis, viittaa siihen, että hän haluaa murentaa itseluottamustasi ja alistaa siis kontrolloidakseen. Jos jatkat, et enää kauan pysty näkemään itseäsi kauniina, se on hänen tavoitteensakin.
Olet kuullut samat jutut. Kaikki tönittiin kumoon.
Ei tarvitse pitää kauniina, kunhan ei pidä itseään paremman näköisenä kuin minua.
Ei kai kukaan parisuhteessa odota jatkuvia kehuja puhtaasta kauneudesta. Tyylillä Ai että kun olet niin jumalaisen kaunis ja hyvännäköinen, olet kuin patsas! Ehei.. Itselleni merkkaa ne pienet ja totuudenmukaiset kehut.
- Tuo mekko pukee sinua, näytät ihanalta se päällä
- Nuo sinun naururyppysi ovat ihastuttavat
- Sinulla on ihanan tuoksuinen ja pehmeä iho. Tässä on hyvä olla.
Jne.
Kyllä voisin, koska hyväksyn tosiasiat.
Enkä kyllä kaivamalla kaivaisi pahaa oloa kyselemällä tuollaisia paskatestikysymyksiä.
Omalla kohdallani pikemminkin on aina ärsyttänyt se, että kumppanini ovat pitäneet minua todella kauniina. Varsinkin kun en itse koe olevani ollenkaan kaunis, enkä millään yleisellä mittapuulla ajatellen edes ole kaunis. Olen aina ollut ylipainoinen, enkä juurikaan ehosta itseäni. Olisin halunnut niissä parisuhteissa jotain syvempää yhteyttä kuin sitä, että "ooh, oot niin kaunis" ja sen loputonta jankuttamista. Eihän parisuhteessa sen asian edes pitäisi olla niin järjettömän tärkeä asia, eikös rakkaudessa pitäisi kyse olla siitä että saa olla sellainen kuin on, virheineen päivineen?
Sillä minäkin heidät elämääni huolin, sellaisena kuin olivat. Ei minään komeina esittelyukkoina.
Hmm no suoraan sanoen en kyllä usko, että haluaisin olla sellaisen miehen kanssa. On minua kehuttu ja sanottu viehättäväksi miesten puolelta niin miksi olisin sellaisen kanssa ketä en viehätä. Ei ulkonäkö ole tärkein asia suhteessa, mutta miksi en olisi sellaisen kanssa joka tykkää myös ulkonäöstänikin kerta sellaisiakin on olemassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kyseinen mies on umpirehellinen ja välillä
Vähän pönttö. Mutta aiemmat ovatkin olleet narsisteja ja pettäjiä niin siksi tämä mies kiinnostaa.
-apNarsistista aspergeriin?
Mies on narsisti eikä mikään asperger. Kaikki narsistit sanoo vain rehellisesti asioita. Hän on taas narsistin kanssa suhteessa ja soittelee nyt alkusointuja.
Narsisti ei ole rehellinen kuin tilanteissa missä voi satuttaa ja piikitellä toisia saaden siitä energiaa. Narsisti esimerkiksi ei voi rakastaa ketään muuta kuin itseään aidosti ja on yleensä hyvin ulkonäkö keskeinen. Narsisti ei välitä toisten sisimmästä pätkääkään, ainoastaan siitä millaisena hänen tuttavat näkevät kumppanin hänen rinnallaan, ja toimiiko hän kaikkien odotusten mukaan. Petaavat valmiiksi uusia mahdollisia suhteita, ja jättävät heti kun vähänkään parempi ehdokas näyttää kiinnostusta. Narsisti ei yleensä koskaan selitä entisille mitä toisessa oli vikana, tästä syystä narsistin estolista on oletuksena pitkä. Narsisti myös kertoo rakastavansa toista yli kaiken, vaikka aikeissa jättää toinen lähipäivinä. Narsisteilla on myös tapana syyttää kumppaniaan asioista joihin on itse syyllinen. Hälyyttävä merkki on jos kumppani alkaa kyselemään ja syyttelemään esim. "Ethän kyllästy minuun nopeasti?/ Sulla on joku toinen!". Narsisti sanoo tämänkaltaisia asioita koska ajattelee ja tekee niin itse toisen selän takana. Yrittää vain saada toisen potemaan pahaa oloa omista teoistaan, pesten kädet ettei kumppani huomaa että itse ajattelee niin. Näin toimivia narsisteja riittää.
Ehkä mies pitää sua miellyttävän näköisenä, mutta määrittelee mielessään hyvännäköisyyden sen kautta mikä on "kaikkien" mielestä yleensä täydellisen hyvännäköistä, eikä siksi luokittele sinua luokkaan "hyvännäköiset" . On se kuitenkin vähän omituista, ettei voi sanoa toisen olevan hyvännäköinen, jos hänestä tykkää.
Miksi ihmeessä seukkaisin ihmisen kanssa joka ei pidä ulkonäöstäni? Järiheihaloo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies kyllä haluaa minua ja intohimoa on paljonkin.
-apMiehethän panee mitä tahansa reikää ja silmät kiinni laittamalla voi kuvitella alle jonkun kaunottaren.
Niin ne tuntuu tekevän. Alussa niitä kiinnostaa pelkästään se, että vagina mitä jyystävät on uusi. Kun uutuuden viehätys lakkaa niin loppuu suhteesta puhti. Ja todellakin, rakastunut ihminen näkee kumppaninsa viehättävänä oli se miten ruma tahansa. Niin rakkaus ja aivojen kemiat vain toimii. Jos miehellä ei ole ruusunpunaisia laseja tässä vaiheessa niin se kertoo, että aivoissa ei ole rakkaushormoneja vaan hän käy täysin normi tilassa.
Tosi rakkaus on ikuista. Ei mikään ihme että pitkien avioliittojen määrät ovat romahtaneet. Koska ihmisiä riittää, jotka eivät halua edes yrittää korjata toisen pikkuvikoja vaikka muuten olisi kuinka täydellinen. Vaihdetaan vain koska nykyään on trendi "vaihtamalla paranee".
Tuo on niin totta, että ihminen joka aidosti rakastaa ei välitä miltä toinen näyttää, tosi rakkaus saa toisen näyttämään huomattavasti kauniimmalta mitä muiden silmissä oikeasti on. Tosi rakkaus tuntuu olevan nykypäivänä vain yksinäisten exiään koko elämän haikailevien yksinoikeus.
Miksi te satutatte??
Koska me ollaan nähty paha ihminen.