Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko pitkät naiset upeita?

Otetaan selvää
24.04.2021 |

Minulla on mielikuva, että naiset haluaisivat olla pitkiä ja ihailevat muita pitkiä naisia. Miehet sen sijaan tykkäävät lyhyistä taskuvenuksista. Miten mahtaa olla?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä pituinen on nykyään pitkä?

Miksi alapeukutat? Oleellinen kysymys. Tästäkin näkee, että pituus on määreenä eri ihmisestä toiseen.

Vierailija
22/35 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

190 senttinen kirjoitti:

Naiset haluavat olla pitkiä ja samaan aikaan reilusti mistään lyhyempiä. Hulvaton paradoksi. 😂

Hulvatonta että olet noin yksinkertainen.

Olen pitkä nainen, haluan olla pitkä nainen, minua ei kiinnosta miehen pituus, ainoastaan hänen luonne.

Jos miestä häiritsee minun pituus niin voi voi. Pinnallista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa muuten jännä, että täällä pitkiä naisia mollaavat kommentit saavat yläpeukkuja koko ajan, ja pituutta ihannoivat miinustellaan? 

Kuinkakohan monta plussaa minä saisin, kun rupeaisin mollaamaan lyhyitä naisia kääpiöiksi ja heistä pitäviä miehiä pedofiileiksi? Miettikää nyt vähän, aikuiset ihmiset :D.

Vierailija
24/35 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kuinka pitkä nainen on kunhan ei ole läski.

Vierailija
25/35 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, näin 170-senttisenä miehenä itse pidän yleisesti ottaen viehättävimpinä noin 160-175-senttisiä naisia. Ei ole katastrofi tietenkään jos on jonkin verran alle sen tai vaikka olisi vähän ylikin, mutta yli 180-senttiset naiset ei henkilökohtaisesti yleensä ihan kauheasti viehätä. Toki poikkeuksiakin on.

Toki tajuan sen että naisten tehtävä ei ole viehättää juuri minua ja aika vähän kukaan pituudelleen mahtaa. Itse olisin mielelläni nykyistä pidempi, mutta minkäs teet.

Vierailija
26/35 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkistä 5% on kauniita, loput jotenkin epämuodustuneen näköisiä.

Vierailija
27/35 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa muuten jännä, että täällä pitkiä naisia mollaavat kommentit saavat yläpeukkuja koko ajan, ja pituutta ihannoivat miinustellaan? 

Kuinkakohan monta plussaa minä saisin, kun rupeaisin mollaamaan lyhyitä naisia kääpiöiksi ja heistä pitäviä miehiä pedofiileiksi? Miettikää nyt vähän, aikuiset ihmiset :D.

Minusta lyhyet naiset on rumia ja tiettyä pituutta suosivat pinnallisia juntteja jotka eivät kestä naisen ylivoimaa missään asiassa.

Sopii palstan persujunttienemmistöön!! 😂

Vierailija
28/35 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta lyhyet naiset on rumia ja tiettyä pituutta suosivat pinnallisia juntteja jotka eivät kestä naisen ylivoimaa missään asiassa.

Sopii palstan persujunttienemmistöön!! 😂

Vierailija
29/35 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku koripalloilijanainen olisi ihana.

Vierailija
30/35 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne kauniita ja näyttäviä, mutta ei niitä oikein uskalla lähestyä, ellei ole itsekin pitkä, eli tässä tapauksessa siis ainakin 190 cm mies. Tai sitten miehen on parempi olla rikas tai menestynyt. Tämä oli siis miehen mielipide.

Vierailija
31/35 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät sääret ovat aina kauniit. Vartalon mittasuhteilla on siis väliä. Suuremmalla todennäköisyydellä pitkällä naisella on myös lyhyttä naista pidemmät sääret.

Vierailija
32/35 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lentopalloilijanaiset on hotimpia, kun ovat yleensä hoikempia.

Vierailija
33/35 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kun just sellainen pitkä ja roteva olisi mieleeni.

Vierailija
34/35 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kun just sellainen pitkä ja roteva olisi mieleeni.

Mahtaako ne tykätä pienistä ja hintelistä miehistä?

Vierailija
35/35 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pidempi nainen sitä parempi ja seksikkäämpi