Käytätkö mitään kasvoseerumeita?
Mitä ja oletko huomannut positiivisia vaikutuksia?
Kommentit (9)
Oriflamen joku kosteuttava mulla on. Ihan tosi hyvä, kesällä riittää yksistään, talvella käytän kosteusvoiteen alla.
En. Iho on erittäin nuorekas eikä ryppyjä kun en pese ja puunaa sitä kuoliaaksi
The Ordinaryn buffet on ollut tosi toimiva. En käytä ihan joka päivä, mutta monesti viikossa.
Kaikista suurin ihoon vaikuttava tekijä on ollut hyvin hellävarainen puhdistus. Kokeilkaa ja yllättykää, minulta hävisi viisi vuotta kasvoilta.
Käytän muutaman kerran viikossa. On ollut ainakin omalle, kuivalle iholleni apua. Yleensä ihoni kuivaa talvella korpuksi, nyt ei näin käynyt.
No en todellakaan maksa mistään hevonvitunhumpasta tonneja tyhjän takia.
Mulla käytössä yksi The Ordinaryn seerumi jota laitan useimpina iltoina ennen kosteusvoidetta, ja lisäksi kuorinta jota käytän 1-2 viikon välein. On kyllä selkeää kirkastumista ja värin tasaantumista tapahtunut ja lisäksi ihohuokoset ei paista niin selvästi esille.
Vierailija kirjoitti:
The Ordinaryn buffet on ollut tosi toimiva. En käytä ihan joka päivä, mutta monesti viikossa.
Kaikista suurin ihoon vaikuttava tekijä on ollut hyvin hellävarainen puhdistus. Kokeilkaa ja yllättykää, minulta hävisi viisi vuotta kasvoilta.
Minä käytin ennen rasvoittuvan- ja sekaihon tuotteita. Ihon kunto parani huimasti, kun siirryin käyttämään normaalille ja kuivalle iholle tarkoitettuja.
Useita, sekä hoitovesiä myös. Iho on parantunut, väri on tasainen ja kirkastunut. Tukkeumat ja miliumit ovat kadonneet.