Armeija
Erä 1/21 on hyvässä nosteessa, aamukampa harvenee. Pakko arvostaa.
m39
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka naisen pitäis käydä intti.
Loppuis moni narina tästä maailmasta.
Mitä mieltä intin käyneet naiset?
Intin käyneenä naisena ei mielipidettä. Itse tykkäsin, kaikille se ei sovi
T.Rva res.vänrikki
Mussutatko yhtä herkästi ja yhtä pienistä asioista kuin ennen armeijaa?
Ei voi muistaa, intistä on jo 24v aikaa
Pari kyssäriä jo tehokasta väistelyä.
No.
Tiedän, että tiedät vastauksen.
Ehkä en ole luonteeltani mussuttajatyyppiä. Ei siellä luonteenpiirteitä ihmisestä muuteta, ehkä sota saisi enemmänkin sellaisen aikaan
Se vänskä
Totta.
Ne jotka sietää paremmin hankalaa oloa ja eloa käy loppuun.
Ne jotka ei, luovuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tervehdys pitkästä aikaa m39!
Totta, enää 41 piikkiä kammassa jäljellä ja siitäkin vielä 8pv lomaa jolla poikani parhaillaan.
Nopeasti mennyt tämä armeija-aika ja pakko sanoa, että korona ja tammi-maaliskuun hirmupakkaset antaneet omat mausteensa palvelusajalle.
Jotkut pojan "kollegat" joutuvat jäämään pidemmäksi aikaa, koska ns perseilleet liikaa siellä, omani teki selväksi ettei jää vaikka testit asiaa puolsi, koska hänellä alkaa yliopisto-opinnot ❤️💙.Minun poika jää vuodeksi, ei perseilystä vaan koska hänestä tulee kuski. C-kortit jo taskussa.
Mun pojasta tuli pasikuski. TJ 54
Mun pojasta tuli saamaton vässykkä. Ei tullut edes korpin natsoja.
Jotenkin en yllättynyt naisten haluttomuudesta keskustella tästä.
Yllätyin, että intin käynyt nainen roikkuu mieluummin naisten puolella kuin kertoo totuuden kokemastaan.
Onkos mammojen pojat miehistyneet intissä? Omani on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tervehdys pitkästä aikaa m39!
Totta, enää 41 piikkiä kammassa jäljellä ja siitäkin vielä 8pv lomaa jolla poikani parhaillaan.
Nopeasti mennyt tämä armeija-aika ja pakko sanoa, että korona ja tammi-maaliskuun hirmupakkaset antaneet omat mausteensa palvelusajalle.
Jotkut pojan "kollegat" joutuvat jäämään pidemmäksi aikaa, koska ns perseilleet liikaa siellä, omani teki selväksi ettei jää vaikka testit asiaa puolsi, koska hänellä alkaa yliopisto-opinnot ❤️💙.Minun poika jää vuodeksi, ei perseilystä vaan koska hänestä tulee kuski. C-kortit jo taskussa.
Mun pojasta tuli pasikuski. TJ 54
Xa-kuski on oikeampi nimi nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Tuli juuri ensimmäinen kuva jossa ei ole enää se sama lapsen viaton katse kuin ennen.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli juuri ensimmäinen kuva jossa ei ole enää se sama lapsen viaton katse kuin ennen.
Mikä kuva?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla?
Semmoinen "velttous" on vähentynyt, hän paljon pirteämpi ja jotenkin vaan miehistynyt. Nuo pitkät kiinniolot (jopa 5 viikkoa) ovat olleet hyvästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla?
Ei keksi tekosyitä tai syytä muita omista tekemättömistä asioistaan.
Ottaa vastuuta itsestään ja muista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kuva?
Valokuva. Nyt siis 4 kk palvelukseen astumisen jälkeen huomaan ilmeen muuttuneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla?
Nykyään on vähemmän tupinaa ja enemmän tekoja ja toimintaa.
Intti on ollut ihan hyvä kun on ollut enemmän gineksiä ja pidemmät lomat. Tulevaisuudessa voisi olla vaikka kolme viikkoa kiinni ja viikko vapaata-systeemillä. Kerkeäisi palautua hyvin lomalla ja sitten jaksaisi pusertaa sen kolmen viikon gineksen paremmin.
Terveisin alikersantin isä.
Vierailija kirjoitti:
Eräs intin funktio on, että siellä tehdään pojista miehiä. Wanhan liiton patu kerran naurahti minulle, ettei ole mies eikä mikään, joka ei inttiä käynyt.
m39
Kyllähän intti yleensä miehistää. Joutuu ottamaan vastuuta itse ja pärjäämään porukassa pitkiäkin aikoja kotoa pois. Intissä on muutenkin korostunut muodollinen kuri ja tarkka päiväjärjestys, joka omalta osaltaan muokkaa nuorta. Ja se on hyvä. Lisäksi siellä opitaan, että on säännöt, niitä noudatetaan ja jos ei, tulee seuraamuksia. Ihan hyvä ohje elämäänkin. Tuota vaikka vuosi niin ei voi olla vaikuttamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs intin funktio on, että siellä tehdään pojista miehiä. Wanhan liiton patu kerran naurahti minulle, ettei ole mies eikä mikään, joka ei inttiä käynyt.
m39
Tais vaan nauraa kun tollanen vanhan hinaajan näki
Työnnä ap ne korpin natsat p..seesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, itsehän kuulin tornarin, ettei kyseinen saapumiserä kotiudu koskaan. Pitääkö se paikkansa, sen kai vain aika näyttää.
Aikoinaan kantautui huhuja korviini, ettei 2/00 kotiutuisi koskaan. Niin vain sieltä lopulta kotiuduttiin. Nohevimmat korpin natsojen kera.
m39
Tuon ikäluokan korpit ovat jo mukavasti nousseet yrityselämässä johtaviin asemiin. Arvostan.
Ehkä en ole luonteeltani mussuttajatyyppiä. Ei siellä luonteenpiirteitä ihmisestä muuteta, ehkä sota saisi enemmänkin sellaisen aikaan
Se vänskä