Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksi sukulainen näyttää käytöksellään että ei halua olla tekemisissä

Vierailija
24.04.2021 |

Vietettiin hänen puolison synttäreitä ja tämä tyyppi ei ollut kiinnostunut seurastamme. Kohtelee mua muutenkin kuin ilmaa, ei vastaa kysymyksiin kun kädessä oli paketti , kysyin mitä on sattunut ja viittasi vaan kädellä ja sanoi hyshys.

Ei istu kahville samaan aikaan kun olen käymässä.
Ei puhu mitään. Olen tulkinnut tämän niin että hän ei halua olla tekemisissä kanssani, muille perheenjäsenille kyllä puhuu.

En tiedä pitäisikö olla kokonaan käymättä kun noin viilee vastaanotto.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siinä perheessä muut puhuu sulle, käy jatkossakin. Mut älä nyt sille yhelle tyypille väkisin höpise mitään.

Vierailija
2/8 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene enää kylään perheen mukana. Mitä mieltä te ootte?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos siinä perheessä muut puhuu sulle, käy jatkossakin. Mut älä nyt sille yhelle tyypille väkisin höpise mitään.

No eipä oikeestaan puhu. Viime aikoina on muuttunut etäiseksi ja vältteleväksi. Ennen olivat enemmän kiinnostuneita seurastani enää ei.

En oo mitään riitaakaan aiheuttanut joten vähän kummastuttaa.

Vierailija
4/8 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään kokemusta tämmösestä?

Vierailija
5/8 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko loukannut häntä jotenkin, ollut ilkeä tai muuta vastaavaa. Jos et tiedä todella syytä, voit kysyä. Mutta niin, että ketäänhän ei voi pakottaa olemaan kenenkään kanssa tekemisissä, edes sukulaisten. Kaikki lähtee aina henkilöiden omasta halusta olla ystävä. Itse voi vain pitää huolta siitä, että on niin mukava sukulainen, että toinen haluaa olla tekemisissä. Ystävällinen, kannustava, kuunteleva, avoin jne

Vierailija
6/8 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vaikeudet etäännyttävät muista, samoin kiireet esimerkiksi lapsiperheissä

Vierailija
7/8 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toihan on helppo. Ette ole enää tekemisissä. Skippaatte hänen kotonaan tapahtuvat juhlat. Problem solved.

Vierailija
8/8 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä annan olla ku oon niin introvertti ku olla ja voi. Ei mua edes kiinnosta olla seurassa oon mielelläni yksinäni kokoajan.

Ehkä hän on kyllästynyt ja haluaa olla etäinen eikä ollenkaan tekemisissä. Tiedän olla menemättä kylään mukaan kun mua ei siellä kaivata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme