Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hiusten vaikutus viehättävyyteen hämmentää

Vierailija
24.04.2021 |

Olen ns. omasta mielestäni erittäin ruma, mutta hoikka ikisinkku, joka kävi tuossa taannoin kampaajalla. Kukaan ei yleensä vilkaisekaan minuun päin (ainakaan positiivisella ilmeellä, negatiivisesti kylläkin joskus) ennen parin viikon takaista kampaajakäyntiäni. Hiukseni olivat ennen kampaamokäyntiä paksut, luonnonväriset ja pitkät, aina vähän pörröisen näköiset. Taustana vielä sellainen, että nyt viimeisimmän kuukauden ajan olen hoitanut ihoani aiempaa paremmin ja kotivalkaissut hampaani. Olen aina ollut hoikka, joten sen osalta ei ole muutosta ja vaatteet ovat suunnilleen samat.

Kävin sitten kampaajalla ekaa kertaa noin vuoteen, hiukseni laitettiin ihan uuteen ja tyylikkääseen tyyliin (edelleen ovat pitkät), ja yhtäkkiä sellaiset komeahkotkin miehet katsoivat silleen ihan mukavasti minua, jopa yksi ilmeisesti lepakkonainenkin (tokaa kertaa elämässäni joku lepakkonainen vaikuttaa kiinnostuneelta), ja sain kivaa palvelua kaupoissa. Tämä siis tapahtui Helsingin keskustassa.

Siis yleensä tasan *kukaan* ei kiinnitä mitään positiivista huomiota ja yhtäkkiä olenkin muka ihan jees ja muka viehättävä mahdollisesti. Ihmeellistä. Olen siis vuosikausia pohtinut syytä rumuuteeni sekä sinkkuuteeni ja jos pelkällä kampaamokäynnillä saa nostettua tasoaan noin paljon, niin olen hämmentynyt. Olen tosin saman ihmeen todennut aiemminkin, mutta en osaa itse oikein laittaa hiuksiani mitenkään. Nyt vain oli koronan vuoksi kulunut jo se vuosi luonnontilaisena, hapsottavissa ja ylikasvaneissa raidoissa.

Toki tällä palstalla tällainen lytätään heti (ja tiedän jo valmiiksi saavani vähättelyä), mutta olin todellakin hämmästynyt aidosti. Ja siis tiedän, että en oikeasti ole vieläkään deittailu- tai parisuhdetasoa ulkoisesti varmaan pitkiin aikoihin, mutta onnistuin feikkaamaan vähän nätimpää edes hetken.

T. Se palstan ruma nainen

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis kyllä moneen mieheenkin vaikuttaa se hiusmalli todella paljonkin. Monesta miehestä kuoriutuu komistus, kun hiukset on tyylikkäästi.

Vierailija
22/22 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset vaikuttavat ilmeisesti paljon. Itse olen huomannut, että pitkähiuksisena saa katseita, ja varsinkin blondina pitkähiuksisena, vaikkei edes tällää mitenkään. Tykkään kyllä pitkistä hiuksista kummallakin sukupuolella. Suomessa vaan näkee useimmiten kaljuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla