Jos en kertakaikkiaan osaa leipoa pullaa
Onko minulla siitä huolimatta mahdollisuus päästä rikkaisiin naimisiin?
Kommentit (10)
Ei ole. Lue se ohje jauhopussin kyljestä ja vatkaa kunnolla taikinan teon alkuvaiheessa, mieluiten sähkövatkaimella. Ainakin kymmenen minuuttia, että saat sitkon siihen taikinaan. Ja ne määrät eivät ole ohjeellisia, niitä pitää noudattaa, samoin kohotusajat, ensin kulhossa ja sitten pellillä ennen uuniin laittoa. Näin saat kunnollista pullaa ja pääset hyviin naimisiin..
Riittää kun osaat käsitellä penistä.
Otsikostasi ja kysymyksestäsi päättelisin, että sinulla ei ole kovin hyviä mahdollisuuksia "päästä" minkäänlaisiin naimisiin.
Pullaa leivottu kymmeniä vuosia, käsin vaivaten. Neljällä en osaa letittää ei kai tarvitsekaan. Osaan ommella ja neuloa villasukkia, muutoinkin kotityöt sujuvat, silti luulen että naimisiin joudutaan, eikä päästä.
Onpas taas nyt mielensäpahoittaja liikkeellä.
Kerran yritin tehdä täytekakkua, vitut siitä mitään tullut. Jo pelkät tarvikkeet maksoivat siihen aikaan 70 markkaa. Sillä hinnalla olisin saanut jo ihan oikean täytekakun kaupasta ostettuna.
Mun kanssa ei ainakaan pääsis naimisiin noin tumpelo ihminen.
Jokaisella on mahdollisuus päästä rikkaisiin naimisiin, mutta muistuttaisin tässä, että avain onneen ei ole puolison rahat, vaan omat rahat. Parempi rikastua itse kuin olla riippuvainen rikkaasta puolisosta.
Rikkaissa naimisissa ei todellakaan tarvitse tehdä kotitöitä, sitä varten on kokit ja kodinhoitajat ym.