Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos en kertakaikkiaan osaa leipoa pullaa

Vierailija
24.04.2021 |

Onko minulla siitä huolimatta mahdollisuus päästä rikkaisiin naimisiin?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaissa naimisissa ei todellakaan tarvitse tehdä kotitöitä, sitä varten on kokit ja kodinhoitajat ym.

Vierailija
2/10 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Lue se ohje jauhopussin kyljestä ja vatkaa kunnolla taikinan teon alkuvaiheessa, mieluiten sähkövatkaimella. Ainakin kymmenen minuuttia, että saat sitkon siihen taikinaan. Ja ne määrät eivät ole ohjeellisia, niitä pitää noudattaa, samoin kohotusajat, ensin kulhossa ja sitten pellillä ennen uuniin laittoa. Näin saat kunnollista pullaa ja pääset hyviin naimisiin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää kun osaat käsitellä penistä.

Vierailija
4/10 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikostasi ja kysymyksestäsi päättelisin, että sinulla ei ole kovin hyviä mahdollisuuksia "päästä" minkäänlaisiin naimisiin.

Vierailija
5/10 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullaa leivottu kymmeniä vuosia, käsin vaivaten.  Neljällä en osaa letittää ei kai tarvitsekaan.  Osaan ommella ja neuloa villasukkia, muutoinkin kotityöt sujuvat, silti luulen että naimisiin joudutaan, eikä päästä.

Vierailija
6/10 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas taas nyt mielensäpahoittaja liikkeellä.

Vierailija
7/10 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yritin tehdä täytekakkua, vitut siitä mitään tullut. Jo pelkät tarvikkeet maksoivat siihen aikaan 70 markkaa. Sillä hinnalla olisin saanut jo ihan oikean täytekakun kaupasta ostettuna.

Vierailija
8/10 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iske varakas karppaaja :D

Vierailija
9/10 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kanssa ei ainakaan pääsis naimisiin noin tumpelo ihminen.

Vierailija
10/10 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on mahdollisuus päästä rikkaisiin naimisiin, mutta muistuttaisin tässä, että avain onneen ei ole puolison rahat, vaan omat rahat. Parempi rikastua itse kuin olla riippuvainen rikkaasta puolisosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi