Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Listataan pandemiasta hyviä puolia. Aloitan: En ole törmännyt vuoteen feissareihin!

Vierailija
24.04.2021 |

Ennen kuljin työmatkat päivittäin siten, että aina piti väistellä feissareita tai liittymäkauppiaita. Nyt ei ole vuoteen tarvinnut liikkua just niitä reittejä, joissa noita on. Tai liikun siellä hiljaiseen aikaan. Tajusin tämän, kun viime viikolla satuin näkemään feissarin etäältä ekaa kertaa vuoteen.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feissarit ovat jo jonkin aikaa olleet keskustassa pyörimässä. T. turkulainen

Mutta mua se ei haittaa, koska itse ei ole tarvetta siellä pyöriä:) Silloin kun käyn kaupungilla, pyrin välttämään turhia kontakteja, joten lyn hiljaiseen aikaan. Eikä silloin ole feissareitakaan.

Vierailija
42/50 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaa mennä kaupungissa helpommin ulos puistoon kahvin ja pullan kanssa. Jotenkin viihtyisämpää kuin sisällä meluisassa kahvilassa. Olisihan sitä ennenkin voinut, mutta ei tullut mieleen tai kehdannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehtaa mennä kaupungissa helpommin ulos puistoon kahvin ja pullan kanssa. Jotenkin viihtyisämpää kuin sisällä meluisassa kahvilassa. Olisihan sitä ennenkin voinut, mutta ei tullut mieleen tai kehdannut.

Keskusta muuten tuntuu viileämmäkin säällä jotenkin elävämmältä, kun ihmisiä on puiston penkeillä. Ennen kaikki istuivat sisällä.

Vierailija
44/50 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ollut kipeänä koko pandemian aikana. Yleensä on pari flunssaa vuodessa.

Sama, tai olin kerran pienessä flunssassa mutta normaalivuotena olisin ollut enemmän kipeänä ja  päälle kaikki pienet vatsataudit ja migreenit.

Vierailija
45/50 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kansa on nähnyt ja kokenut miten heikko lahjaiset virka miehet suomea todellisuudessa johtaa ja heidän suunnattoman määränsä. joka päivä eri nilviäinen luikertelee satuilemaan mutu tuntumalla visioitaan.

Vierailija
46/50 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pystyny olla monta kuukautta äidin luona kissavahtina päivisin kun itse on ollut töissä ja haluun myös oman kissan tulevaisuudessa.

T: M27

Vierailija
47/50 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkaavasti istuvat ja kuppia kilisyttävät maireasti naukuvat romanikerjäläiset ovat poissa kaupan liukuovien vierestä :)

Vierailija
48/50 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäänyt aikaa tutustua omaan perheeseen ja tehdä kaikkea kivää yhdessä.  Ei ole paha mieli siitä ettei ole ehtinyt käydä tapaamassa sukulaisia ja ystäviä. Todella rentouttava vuosi takana 

Vierailija
49/50 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uhkaavasti istuvat ja kuppia kilisyttävät maireasti naukuvat romanikerjäläiset ovat poissa kaupan liukuovien vierestä :)

Ovat ilmeisesti menneet/löytäneet tiensä sinne kerjäläisten valtakuntaan, josta Dingo lauloi kasarilla.

Vierailija
50/50 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä paikkakunta? Täällä on kyllä feissareita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän