Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun sanotaan: "Sä oot niin nuori vasta"

Vierailija
24.04.2021 |

Itse olen jo reippaasti yli neljäkymmentä. Odotan sitä koska sanotaan: "Sä oot niin vanha jo".

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, samat havainnot. Mä ajattelin kolmekymppisenä, että kun täytän 40, niin sitten ei varmasti kukaan sano niin. Paitsi että sanoo :D

Vierailija
22/24 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihosta näkee iän ja takaapäin näytti naapurini 70v ihan nuorelta kun ei ollut kroppa levinnyt ja lihonut. Hyvin harvalla on sellaiset geenit ettei kroppa muutu mutta ihosta kyllä näkee iän kun se harmaantuu ja ryppyyntyy. Meikeillä pystyy vähän peittämään jos on taitava ehostaja. Naapurini harrasti järkyttävää kuntoilua ja lähti aamulla juoksemaan ja paljoa ei saa syödä eikä herkutella ettei yhtään liho ikääntyessä. 

Hän oli aivan järkyttävän ryppyinen ja kuivan näköinen kun läheltä pääsi katsomaan niin että kaikkea rasvaa oli kyllä vältelty viimeiseen asti. Kauempaa katsottuna näytti ihan kaksikymppiseltä. 

Suurin osa ihmisista tai ihan lähes kaikki pitävät itseään nuoremman näköisinä mitä ovat ja kun joku kehuu miellyttääkseen niin ne ottavat ihan tosissaan että kuvittelevat itsestään ties mitä. En ole koskaan nähnyt sellaista ihmistä jonka ikähaarukassa olisin erehtynyt pahemman kerran. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun syö vaan vastoja pysyy nuorena.

Vierailija
24/24 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: