Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun sanotaan: "Sä oot niin nuori vasta"

Vierailija
24.04.2021 |

Itse olen jo reippaasti yli neljäkymmentä. Odotan sitä koska sanotaan: "Sä oot niin vanha jo".

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ärsyttää? Minusta toi on ihanasti sanottu, kuulen tuota usein ja tulen siitä hyvälle mielelle. Itsekin 40 v.

Vierailija
2/24 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot niin nuori vihta. Parempi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ärsyttää? Minusta toi on ihanasti sanottu, kuulen tuota usein ja tulen siitä hyvälle mielelle. Itsekin 40 v.

Tulee sellainen olo että en tiedä yhtään mitään maailmasta, kuin joku teinityttönen.

Vierailija
4/24 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sä olet noin nuori, miten voit mukamas sairastua noin vakavasti!!!!!1111"

Vierailija
5/24 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 46 vuotias ja viimeksi tänään 85 vuotias naapurinrouva sanoi minua nuoreksi ja kauniiksi. Olen mielelläni nuori ja kaunis.

Vierailija
6/24 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vasta reilu parikymppinen ja ennen ärsytti kovastikin tämä, olenhan äiti ja oman alani asiantuntija. Aloin kuitenkin kääntää tätä niin, että itse jo sanon välillä "olen meidän nuori"/"mähän se meistä nuorin olen". Ei voi muut oikein enää vedota siihen ja mikä tärkeintä, muiden kommentit ei ärsytä, koska olen jo itse ehtinyt sen sanoa.

Vierailija
7/24 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo yksi alistamisen keino.

Vierailija
8/24 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee sellainen olo että en tiedä yhtään mitään maailmasta, kuin joku teinityttönen.

Ehkä oletkin ihan teinitytön oloinen ja yhtä fiksu.

Vierailija
9/24 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä oletkin ihan teinitytön oloinen ja yhtä fiksu.

Kiitti vaan.

Vierailija
10/24 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä ole. Mutta jos ap:lla on niin huono itsetunto, että tuokin ärsyttää, niin varmasti ihan kaikki sanomiset, katseet ja teot ovat hänen mielestään ärsyttäviä ja alistamisen keinoja. Normaalit ihmiset vain nauravat iloisesti ja eivät jää märehtimään asiaa.

Vierailija
11/24 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen vähättely on niin tuttua juttua. Monesti kuulee noin esim. työpaikallani.

Vierailija
12/24 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä ole. Mutta jos ap:lla on niin huono itsetunto, että tuokin ärsyttää, niin varmasti ihan kaikki sanomiset, katseet ja teot ovat hänen mielestään ärsyttäviä ja alistamisen keinoja. Normaalit ihmiset vain nauravat iloisesti ja eivät jää märehtimään asiaa.

Sä taidat olla niin nuori kun sä yleistät. "Kaikki sanomiset".

Vierailija
13/24 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu samaan kategoriaan kuin tytöttely tai pojittelu.

Vierailija
14/24 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärin ajanvaraukseen kun soittaa ja kertoo oireistaan ja sitten omista epäilyistään ja hoitaja sanoo "tuskin mitään on kun olethan vielä nuori" Juu olen 35v ja eihän tämän ikäinen mihinkään voi vielä sairastua...

Vierailija
15/24 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 54 vuotias ja mieheni 57. Viime kesänä eräs seitsemänkymppinen setämies tytötteli minua, kun tavattiin sattumalta vuosien jälkeen kaupan parkkipaikalla.

Olin juuri kertonut, että meistä tuli toistamiseen isovanhempia, kun poikamme perheeseen syntyi kaksoset.

Olin kuulemma reipas tyttö ja kasvattanut fiksuja lapsia.

Eräs kahdeksankymppinen nainen, hyvänpäivän tuttu kysyi minulta ja mieheltäni, koska meille tulee lapsia. Ei meinannut uskoa, kun kerroin, että meidän lapset on 31, 29 ja 27 ja meillä on jo lastenlapsiakin kolme kappaletta. Ei voi mitenkään olla, te olette niin nuoria vielä totesi tämä täti.

Onko se niin, että toisille ihmisille tuottaa vaikeutta arvioida muiden ikää, jos kokee itsensä niin vanhaksi?

Vierailija
16/24 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

22v vanhempi äitini ärsyttää kun sanoo minua kohta 60v täyttävää että olet vielä nuori ja pitää minua vielä pikkutyttönä. Saan pikkulapsien neuvoja kuinka pukeutua ja eri säihin ja ihme terveysneuvoja syömisen suhteen kun en muista sellaisia lapsuudesta eikä terveydellä ollut mitään väliä kun syötiin ihan sitä kaikkein halvinta eikä aina ollut ruokaa kaapeissa ollenkaan. 

Vierailija
17/24 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 54 vuotias ja mieheni 57. Viime kesänä eräs seitsemänkymppinen setämies tytötteli minua, kun tavattiin sattumalta vuosien jälkeen kaupan parkkipaikalla.

Olin juuri kertonut, että meistä tuli toistamiseen isovanhempia, kun poikamme perheeseen syntyi kaksoset.

Olin kuulemma reipas tyttö ja kasvattanut fiksuja lapsia.

Eräs kahdeksankymppinen nainen, hyvänpäivän tuttu kysyi minulta ja mieheltäni, koska meille tulee lapsia. Ei meinannut uskoa, kun kerroin, että meidän lapset on 31, 29 ja 27 ja meillä on jo lastenlapsiakin kolme kappaletta. Ei voi mitenkään olla, te olette niin nuoria vielä totesi tämä täti.

Onko se niin, että toisille ihmisille tuottaa vaikeutta arvioida muiden ikää, jos kokee itsensä niin vanhaksi?

Ne sanoo vain kohteliaisuudesta ja uskotteko ihan tosissanne niitä :D Kyllä ikä näkyy ihan kaikista valitettavasti vaikka itse näkisikin peilistä jotain ihan muuta. 

Vierailija
18/24 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä oot niin nuori vihta. Parempi?

Niinpä, vihta vasta vihertää.

.

"sä oot niin nuori vielä"

Vierailija
19/24 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, olen lähes 40 vuotias, ja minua nuorempi lääkäri ei halunnut vakavan masennuksen takia minua päästää sairaseläkkeelle koska olen niin nuori vielä.

Vierailija
20/24 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama, olen lähes 40 vuotias, ja minua nuorempi lääkäri ei halunnut vakavan masennuksen takia minua päästää sairaseläkkeelle koska olen niin nuori vielä.

vanha vihtahousu vastaan panee  ;D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme