Seksikkäimmät ammatit
Minusta seksikkäimpiä ovat poliisit. Olisipa unelma, jos sellaisen saisin puolisokseni.
Kommentit (41)
Seksikkäin on kallu, elämänkallu.
Vahva itsetunto ja voimakas minäkuva, ei tarvitse ulkopuolelta määriteltyä "asemaa" itsetuntonsa tueksi.
Kallun mä ottaisin jos saisin.
Kaikki univormu-ammatit, poliisit ykkösenä. Yhden poliisin kanssa seukkasin ja kyllä se pamputti ;)
Toisaalta taas komea bisnesmies puku päällä on myös hot
Vierailija kirjoitti:
Lentäjä
Niin ja tämä tosiaan minun silmissäni kaikilla, sukupuoleen katsomatta.
Vierailija kirjoitti:
Pääministeri.
Niin totta, Victor Orban, very sexy.
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan poliisi, niillähän on usein jotain oiikeistosympatioita.
Varmaan niitäkin on. Minun tuntemani poliisit on tummanpunaisia ja osin tummanvihreitä.
Vierailija kirjoitti:
Opistoinsinööri.
Iltaa opistoinsinööri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opistoinsinööri.
Iltaa opistoinsinööri.
Iltoja!
No onhan se kärki aina ollut selvä. Miesten kohdalla lentäjät, bisnesmiehet/johtajat, poliisit, palomiehet, merikapteenit, miksei ehkä kirurgitkin.
Naisten kohdalla sairaanhoitajat, lentoemännät, sihteerit.
Joo kuulostaa varmasti stereotyyppiseltä, mutta tällaistahan ne listat yleensä aina on eri selvityksissä. Toisaalta omasta mielestäni esim. Lentäjä naisella on todella ns. Kuuma ammatti ja muutenki valta-asema naisella on myös kuumaa (vaikka ihan siis hetero olen), tästä hyvänä esimerkkinä jo palstalla mainittu pääministeri.
Kebabmestari on ihanin. Kiva käydä siellä kun tiskin takana on paljon komeita ja iloisia miehiä.
Ihan karmeeta olisi olla psykologin/psykiatrin kanssa. Eihän sitä uskaltaisi puhua mitään...😜
Vierailija kirjoitti:
No onhan se kärki aina ollut selvä. Miesten kohdalla lentäjät, bisnesmiehet/johtajat, poliisit, palomiehet, merikapteenit, miksei ehkä kirurgitkin.
Naisten kohdalla sairaanhoitajat, lentoemännät, sihteerit.Joo kuulostaa varmasti stereotyyppiseltä, mutta tällaistahan ne listat yleensä aina on eri selvityksissä. Toisaalta omasta mielestäni esim. Lentäjä naisella on todella ns. Kuuma ammatti ja muutenki valta-asema naisella on myös kuumaa (vaikka ihan siis hetero olen), tästä hyvänä esimerkkinä jo palstalla mainittu pääministeri.
Miksi alapeukutettu? Ainahan ne listat jotain tuollaista on.
Vaativaa asiantuntijatyötä tekevä av-mamman mystinen ammatti tietenkin.
Tiedemiehet, tutkijat yms. labranörtit ovat mielestäni seksikkäitä älykkyyden takia, kunhan jää elämässä aikaa muullekin kuin työlle.
Vierailija kirjoitti:
Ihan karmeeta olisi olla psykologin/psykiatrin kanssa. Eihän sitä uskaltaisi puhua mitään...😜
Noi olisi tosi ok, etenkin toi psykiatri, mutta esimerkiksi analyttisen suuntauksen psykoterapeutista pysyisin helvetin kaukana.
Koodari, koodia ymmärtävä nainen on niin sexy että huh huh.
Ai saatana 😂