Mitä olette tehneet tänään?
Itseäni vaivaa ihan tolkuton väsymys. Aamulla kävin metsässä kävelyllä. Muun ajan olen lepäillyt. Mies kävi teinien kanssa ostamassa vaatteita. Pitäisi jaksaa ruokaa laittaa. Tällaisista päivistä tulee vähän kurja fiilis, kun ei jaksa tehdä mitään hyödyllistä 😞
Kommentit (59)
Sama täällä .Ihan venttinä olen.En jaksa mitään.Nyt on vaan pakko lähteä happea hakemaan tai tulee sängyn paikka. Mietin onko ilmakehä myrkytetty jollakin kun on vaan niin yliväsynyt koko ajan. Chemtrail?
Siivoain kämpän, koiran kanssa lenkki 1 h, pessy pyykkiä, kirjoittelin, pyöriny netissä.
Olen ollut väsynyt koko päivän. Ruuan tein, mutta muuten tuijottanut vaan telkkaria, ja otin kolmen tunnin päikkärit, mutta väsyttää vaan entistä enemmän. Taidan kohta mennä nukkumaan. Jos huomenna lähtis kävelylenkille, kun on vielä vapaata.
Lounasvierailulla syönyt vatsan pullolleen.
Itselläni tuntuu toistuvan nämä tekemiseni eli ei suuresti erotu arki viikonlopusta. Ihan peruspyykinpesikoneelliset ja ruuanlaitot siivouksineen. Yhden lapsen kanssa suhattiin kaupunkiin pikaostoksille; onneksi löytyi teiniä miellyttävät kengät ja uusi hupparikin.
Kävin pitkällä lenkillä toisen teinini kanssa, kilometrit vilahtivain toista eläväistä kuunnellessa, kun paranneltiin maailmaa paremmaksi.
Loppuilta mennee ihan vain oleillessa ja nysvätessä. Nuorimmaisen kanssa pidetään leffahetki, muutoin olen ns. tavoitettavissa esikoisen ollessa kruisailemassa lauantai-illan ja yön huumassa.
Syönyt (paljon!), katsonut netflixiä, katsonut p*rnoa ja m*sturboinut kahteen eri otteeseen, pyörittänyt hulaa ja tehnyt pienen kotijumpan. Vielä pitäisi laittaa kulmakarvat kuosiin eli värjätä kestovärillä ja ehkä muutenkin hoitaa kauneuttani.. Myöhemmin ehkä viiniä.
Aamupalan jälkeen menimme miehen kanssa ulos ja laitoimme vähän nurmikonsiemeniä ja kompostimultaa muutamaan plänttiin, missä oli huono nurmikko. Haravoimme viimeiset nurkat pihasta ja keräsimme samalla talvella pudonneet risut. Laitoimme joillekin kasveille kevätlannoitetta ja kalkkia.
Laitoin myös kolmeen ämpäriin jääkaapista löytyneitä itäneitä Lapin puikulaperunoita kasvamaan. En tiedä miten onnistuvat, mutta voihan sitä kokeilla. Tein ämpäreihin hyvät kompostimulta-hiekkasekoitukset ja nostelin ne terassin reunalle aurinkoiseen lämpimään paikkaan, josta ne saa tarvittaessa nostettua autotalliin, jos on tulossa kylmä yö.
Tein ruokaa koko perheelle ja pyykkikone pyörittää neljättä koneellista, kuivausrumpu rumpuuttaa myös.
Olen kirjoittanut 8 sivua esseetä ja kävin vähän ulkona kävelemässä. Yhteensä sivuja on 20. Vielä pitäisi jaksaa viimeistellä. Ei nappaa yhtään. Välillä mietin miksi hemmetissä olen yliopistossa kun ei tätä jaksa enää.
Kävin Prismassa ja Rustassa. Olen pessyt pyykkiä verkkaiseen tahtiin ja suunnittelen nyt ruoanlaiton aloittamista viinilasi kädessä ja hetken rentoutuen. Illalla syön hyvin ja sitten menen nukkumaan. Harmi että viikonloput menee näin nopeesti. :(
Hain puutarhaliikkeestä tuijia ja istutin ne sateessa. Välillä satoi rakeita. Auto meni niiden kuljetuksessa todella likaiseksi, pitäisi vääntäytyä vielä imuroimaan se. Jumituin kuitenkin av:lle surffaamaan ja juomaan kahvia ja syömään suklaata.
Makoilin puol kymppiin asti sängyssä kun kissa halus tulla saman peiton alle nukkumaan. Söin aamupalaa, kävin lapsen kanssa kaupassa kävellen, tein ruokaa, löhöilin sohvalla ja itkin, kävin kävelyllä ja itkin. Kohta meen saunaan ja varmaan itken. Itkun syy on se että eilen selvis että mun paras ystävä, jota olen viime aikoina nähnyt viikottain, on useamman kuukauden salannu multa asioita ja valehdellu päin naamaa. Nyt on sellainen olo että oon menettäny ystävän ja lisäks monta kaveria jotka on ollu tuossa salailussa mukana. Eli koko porukka millä vietettiin usein aikaa. En ihan heti olis uskonu että tämmönenki pitää vielä näin nelikymppisenä kokea 15 vuoden ystävyyden jälkeen
Kirjoittanut pari esseetä, tiskannu, syöny kevätrullia ruuaksi ja kironnut surkeeta säätä! Täällä sataa lunta, voi juma ☹
Maksoin univelat. Katselin dvd:ltä Better Call Saul viidettä kautta. Pyykkäsin. Pitäisi varmaan tiskata kohta.
Aamulenkki, polttopuita pilkkonut kirveellä, pyykin pesu, kalansavustus ja saunominen. Ruoalaitto ja tiskikone päälle. Loppuilta lepäillään
Vähän sisustellut, nukuin pitkät päiväunet, fillaroin räntäsateessa koronarokotukseen ja kävin kaupassa. Nyt lueskelua, telkan katselua ja ehkä kohta lasi viiniä.
Olen lähinnä jatkanut tissuttelua, joka alkoi eilen iltapäivällä.
Samoilla silmillä siis.
Pistäkää perässä, biatches.
Itsekin alan olla jo sen verran vanha etten jaksa oikein enää mitään. 35. Tein jauhelihapihvejä ja niistä ruishampurilaisia. Lisäksi pilkoin vähän kasviksia jääkaappiin ja suuhun. Sitten en ole muuta jaksanutkaan. Pitäisi imuroida, kun eteisessä on varmaan puoli kiloa hiekkaa, mutta en jaksanut enää.
Vierailija kirjoitti:
Nukkunut. Hyvällä omatunnolla tosin koska yöksi taas töihin. Ei haittaa kurja kelikään. Toivottavasti on taas rauhallista ja potilaat saavat nukuttua :)
Tsemppiä sulle yötyöntekijä! Arvostan.
Käyty kaupassa, lenkillä ja puhuttu niitänäitä puolison kanssa. Taivasteltu Suomen perusopetuksen nykyistä tasoa.