Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pilaa kaikki juhla- ja merkkipäivät!

Vierailija
24.04.2021 |

Riitelyä ja kohdellaan huonosti.. Muilla samanlaisia kumppaneita?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, muut osaavat irrottautua idioottimiehistä. Läheisriippuvainen toki ei tähän kykene.

Vierailija
2/8 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole samanlaista meillä. En suostuisi elämään tuollaisen kanssa. Miksi jatkat ja annat pilata juhlat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoolainen mies.

Vierailija
4/8 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen lapsuudessa on ollut tämä toimintakuvio liittyen juhliin. Hänen täytyy se itse hoitaa esim. terapiassa. Sinä voit valita, haluatko olla mukana vai poistua.

Vierailija
5/8 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä riita alkaa? Sanotko miehellä olevan väärän värinen paita tai tukka huonosti kammattu? Oletko myöhässä lähtiessänne juhliin?

Vierailija
6/8 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä oli. Sitten kysyin itseltäni haluanko, että myös tulevat joulut ja synttärit koen valtavaa ahdistusta. En halunnut.

Vierailija
7/8 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ystävä, joka oli samanlainen. Rupesi aina kehittelemään draamaa tai riitaa ihan tyhjästä, kun oli jokin tärkeä juhla tai muu merkkipäivä. Pilasi aina mun ilon. Tod.näk. hänellä on jokin persoonallisuushäiriö tai ainakin piirteet sopivat vahvasti muutamaankin sellaiseen. Persoonallisuushäiriöstä ei voi parantua, ja käytöksen muuttaminenkin vaatii sitä, että ihminen ymmärtää ongelmallisen käytöksensä. Moni ei sitä kykene myöntämään.

Vierailija
8/8 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti, joka ei kestä, että ei ole juhlien keskipisteenä tai "juhlakaluna", joten pilaa kekkerit keinolla millä hyvänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi