Ostatko 30-50% ale tuotteita?
Kaupassa on tuotteita jossa on punainen lappu ale 30-50%.
Ostatko näitä tuotteita?
Kommentit (197)
Jos kohdalle sattuu, niin miksi en ostaisi? En koe mitään tyydytystä siitä että maksan täyttä hintaa jos on alennustakin saatavilla.
Aina hyvissä ajoin ennen klo 20 kauppaan kasaamaan kärryyn -30% tuotteita. Sitten hengailen kaupassa kunnes kello lyö 20 ja ale muuttuu -60%. Suunnittelen ruokalistan aletuotteiden pohjalta.
Vierailija kirjoitti:
Aina hyvissä ajoin ennen klo 20 kauppaan kasaamaan kärryyn -30% tuotteita. Sitten hengailen kaupassa kunnes kello lyö 20 ja ale muuttuu -60%. Suunnittelen ruokalistan aletuotteiden pohjalta.
Tämähän onkin hyvä idea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän onkin hyvä idea.
Ei tullu ihan automaattisesti mieleen? :D :D :D
Olen silloin tällöin ostanut, mutta käyn sellaiseen aikaan kaupassa, ettei niitä juuri ole.
Olen ostanut juuston, jonka hinta olisi kova normaalimyynnissä ja jonka tiedän säilyvän kauan.
Kerran ostin ihan ohimennen jostain korista valmiiksi pilkottuja wokkikasviksia 60 prosentin alesta ja tein niistä heti kotona ruokaa, olivat tosi hyviä ja ehkä ostan joskus normaalihinnallakin.
Gluteeniton leipä on kallista, sitä ostan pakastimeen, jos sattuu olemaan.
Jälleen kerran tänäänkin ostin.Ostan aina kun vain löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edes osta muuta kuin -60% kamaa pakkaseen.
Raikastuuko päiväysvanha paska pakkasessa?
Ostaa paskaa kaupasta? Ei tulisi ihan heti mieleen.
Oli alennuksella tai ei.
En ikinä. Olen köyhä, mutten syö vanhaa ruokaa.
Nyt olen ostanut kun niitä on hyvin löytynyt.
Usein jos kohdalle osuus. Erityisesti en näitä metsästä, mutta leivästä lähemmäs 100% on näitä aletuotteita - pakastimen kautta.
Ostan. Toki ensin vähän katson, että mistä maksan. Joskus vieressä on vastaavanlainen tuote alkuperäishinnallaan edullisempi. Kilohintoja kannattaa katsoa kriittisesti.
Jos elintarvikkeista puhutaan niin aina kun se on mahdollista. Jos muista asioista, niin vain jos tarvitsen. Ihan sama vaikka oli -80℅ jos ei ole tarvetta esim uusille kengille ja vaatteilla.
Tietenkin ostan. Olen säästänyt paljon rahaa niiden ansiosta ja säästetyt rahat olen sijoittanut osakkeisiin ja rahastoihin.
Kyllä kannataa ostaa kun tuotteen saa 30-50% ale hintaan.