Ostatko 30-50% ale tuotteita?
Kaupassa on tuotteita jossa on punainen lappu ale 30-50%.
Ostatko näitä tuotteita?
Kommentit (197)
Tilaan suoraan Kiinasta, tuotteet reilusti alle puolen suomen hinnoista.
Ostan aina kun löytyy jotain sopivaa. Valitsen myös aina sen hyllyn kolhuisimman paketin, jota muut eivät huolisi ja tuote voisi mennä hukkaan.
Aina ostan, kun sopivasti kohdalle osuu. Esim lihatuotteita en muita ostakaan. Pakastimessa säilyy. Se nyt on vaan tyhmää maksaa enemmän.
Jos ruuasta puhut, niin korkeintaan kestotuotteita siis ei mitään leipomotuotteita saati lihaa - ne eivät pakkasessa kyllä kohene, vaan ovat melkoisia bakteeripommeja, kun ne sulattaa. Kannattaa vähintäänkin edes valmistaa ne ennen pakastusta.
Vain jos muutenkin olen ostamassa kyseistä tuotetta. Joskus saatan vaihtaa kokattavaa ruokaa jos sattuu olemaan jotain alennuksessa, mutta pääasiassa kun menen kauppaan tiedän mitä ostan.
Vierailija kirjoitti:
Aina ostan, kun sopivasti kohdalle osuu. Esim lihatuotteita en muita ostakaan. Pakastimessa säilyy. Se nyt on vaan tyhmää maksaa enemmän.
Itse asiassa EI säily. Lihasta ei pakastamalla häviä mihinkään bakteerit. Tuorekaan liha ei säily pakkasessa ikuisesti - rasvainen liha vain noin 3 kk - ja varsinkaan ei säily hyvin liha, jossa on jo pitkään päässeet bakteerit jylläämään. Niissä alkaa sulatusvaiheessa melkoinen kuhina.
KAIKKEIN huonoin idea on pakastaa uudelleen lihaa, joka on kaupassa sulatettu myyntiin.
Ei tee kyllä hyvää säilyttää mitään pitkiä aikoja pakkasessa. Sitä ovea kumminkin availlaan ja lämpötila heittelee hetkellisesti ja bakteerit pääsevät lisääntymään.
Vierailija kirjoitti:
Jos viinaaa sais toho hintaaa niin vois harkita tälllasta diiiliä.
Olen ostanut alkosta tuotteita alennetulla hinnalla. Ei ollut pullossa -30% lappua, vaan isommassa kyltissä vieressä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos viinaaa sais toho hintaaa niin vois harkita tälllasta diiiliä.
Olen ostanut alkosta tuotteita alennetulla hinnalla. Ei ollut pullossa -30% lappua, vaan isommassa kyltissä vieressä...
Mitä?Alkosta ale hintaan?Ei voi olla totta?
Et ole kuullut lausetta, "Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa"? Pätee muutenkin kuin sen yhden firman mainoksessa. Ja onhan sen jotkut kääntäneet muotoon, "Se nyt vaan on tyhmää maksaa." Ihan niin pitkälle en ole itse valmis menemään, vaikka dyykkaus terminä tuttu onkin.