Teini ei syö! Jo kolmas päivä kun mikään ei maistu
Oon yrittänyt tehdä pojan lempiruokia: pizzaa, tortilloja ja lihapullia. Syödään normaalisti monipuolisesti, mutta nyt koitin herkkuruoilla saada pojan syömään. Ei auta. Oon tuonut kotiin leipää, hedelmiä, kasviksia, jogurttia, rahkaa... Kuulema mikään ei maistu. On selvästi nyt joku. Ikinä ei vastaavaa ole vanhempien poikien kanssa ollut. Päinvastoin sitä ruokaa on kulunut valtavia määriä.
Kommentit (48)
Kyllä itse istuisin alas ja kysyisin rauhaksiin, painaako joku asia ja siksi ruokahalu mennyt. Voi olla sydänsuruja
Ihminen ei tarvii ruokaa joka päivä. En siitä huolisi. Ennemmin miettisin mikä pojalla on. Onko joitain psyykkisiä ongelmia?
Rakastunut johonkin tyttöön? On homo??
Mun 14 v poika jätti taaas ruuan syömättä, rähisee pleikan kanssa, nyt laitoin laitteen taas jäähylle ties kuinka monetta kertaa. Ei maistu ruoka ei. Kasvaa pitäisi mutta näillä eväillä jää kohta tapiksi.
Häntä on joku varmaan haukkunut lihavaksi.
Taasko?!
Tämä aloitus on täällä vähän väliä, eikä mikään vastaus kelpaa. ;D
Onko läski? Jos joku haukkunut ja nyt päättänyt että ei enää syö sen takia että laihtuisi.
Omalla oli joskus 13v hormonihuuruissa valtavia vatsavaivoja. Yksi leipä niin oli vasta kuralla loppuillan. Jotenkin se hormonien myllerrys vaikutti myös ruoansulatukseen. Pahimmillaan söi vaan riisiä ja kanaa/jauhelihaa. Kurkkua ja vettä. Kaikki muu veti vesiripulille. En tiedä mikä oli mutta sit yhtäkkiä ihan muutaman viikon päästä vatsa toimi taas normaalisti eikä mitään ongelmia. Ota noista selvää.. kysyisin että onko maha ollu kipeä tai sekaisin. Jos ei niin keskustelisin muuten mitä kuuluu. Joku asia voi painaa mieltä ja aiheuttaa ruokahaluttomuutta. Tsemppiä, kyllä se siitä.
Lopeta se höseltäminen ja tuputus. Mene vaikka muutamaksi tunniksi ulkoilemaan. Anna teinille omaa aikaa ja rauhaa.
Ei ole lihava eikä ole vatsakipua valittanut. En tiedä, onko jollain muulla sitten sama tilanne, mutta itse en täältä ole kysynyt neuvoja. Kaikki kelpaa. Huolissani olen kun kasvava poika jättää ruoan toisensa perään lautaselle. Olen yrittänyt puhua, mutta en oikein saa mitään irti. Käy kavereiden kanssa iltaisin pyörimässä ja olemassa. Toivon että edes silloin syö jotakin. Ap
Mä sanoisin omalleni että tilaa woltista sitten kun nälkä tulee. olisin varmasti huolissani mutta en näyttäisi ettei mitään ongelmaa tulisi. kouluterkkarille olisin yhteydessä jos juttelis lapsen kanssa syömisestä.
Nyt heti taksilla turvakotiin ja sieltä ilmoitat puhelimitse erosta.
Kiusataanko netissä? Onko nähnyt jotain ikäiselleen sopimatonta ja ahdistunut?
Vierailija kirjoitti:
Lääkäriin ja sassiin.
Olisko syöpäsairaus?
Vierailija kirjoitti:
Näin. Nyt voi oikeasti ajatella niin vaikka sinä näkisit hoikan pojan. Puhu!
Vierailija kirjoitti:
Taasko?!
Tämä aloitus on täällä vähän väliä, eikä mikään vastaus kelpaa. ;D
Totta, koska kyseessä on apmoden tekemä trolllooo. ne saa tulospalkiota alotus spämmäilystä
Ihailee siroa lolityyliä. Varmasti pukeutuu sisarensa vaatteisiin ja ostelee pikkutyttöjen asuja, kuvaa itseään jne. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin. Nyt voi oikeasti ajatella niin vaikka sinä näkisit hoikan pojan. Puhu!
Ei pojilla tollaisia ongelmia ole...
Tilaa woltista jotain mistä tykkää. Pääasia että syö jotakin.
Sit mietitte mikä painaa ja miksi ruoka ei maistu.