Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teini ei syö! Jo kolmas päivä kun mikään ei maistu

Vierailija
24.04.2021 |

Oon yrittänyt tehdä pojan lempiruokia: pizzaa, tortilloja ja lihapullia. Syödään normaalisti monipuolisesti, mutta nyt koitin herkkuruoilla saada pojan syömään. Ei auta. Oon tuonut kotiin leipää, hedelmiä, kasviksia, jogurttia, rahkaa... Kuulema mikään ei maistu. On selvästi nyt joku. Ikinä ei vastaavaa ole vanhempien poikien kanssa ollut. Päinvastoin sitä ruokaa on kulunut valtavia määriä.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häntä on joku varmaan haukkunut lihavaksi.

Näin. Nyt voi oikeasti ajatella niin vaikka sinä näkisit hoikan pojan. Puhu!

Ei pojilla tollaisia ongelmia ole...

Voi kuule, kyllä nykyään on poikienkin ulkonäköpaineet tulleet ilmiöksi. Kiitos sosiaalinen media ja niiden tuoma kuviteltu paine.

Näin. Pojalla voi omasta mielestään olla esimerkiksi pömppömaha.

Vierailija
42/48 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä lääkäristä voi olla hyötyä. Vaikka ei kai saisi ajatella/ehdottaa pahinta, niin jos ei tosiaan ole ollenkaan nälkä, voi olla vakavaa.

Mun nuoruudessa eräs tuttunupri menehtyi syöpään joka ilmeni juuri sillä että vatsa tuntui täydeltä eikä ollut nälkä.

Mikset kysy onko syönyt mitään kavereiden kanssa?

Kyllä mä kolmen päivän jälkeen alkaisin jo selvittää hänen kanssaan asiaa. Ei ne nuoret rikki mene, ei tarvitse ylisuojella puhumiselta ja kysymyksiltä.

Hyi kun tuli huono olo tästä. Tiedän ettei liikaa voi ja saa suojella mutta vaikea keskustella kun ei toinen oikein vastaile mitään. Vatsakipuja ei ole valittanut joten sydämestäni toivon ettei mitään vakavaa ole. Huolettaa silti. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy syökö illalla kavereiden kanssa jotain. Vetääkö iltaisin mässyä mahan täyteen? Poika puhutteluun heti

Vierailija
44/48 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy syökö illalla kavereiden kanssa jotain. Vetääkö iltaisin mässyä mahan täyteen? Poika puhutteluun heti

Tästä keskustellaan tänään. Ap

Vierailija
45/48 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttörahat pois ja kotiarestiin siihen asti että kertoo mitä tekevät ja mässyttävätkö illat pitkät.

Vierailija
46/48 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä palstoilla törmää aika usein hurjiin vastausviesteihin. Kurjaa, että ne saa liikaakin huolestumaan. Itsekin pojan äitinä, tosin olen jo isoäiti, ymmärrän niin hyvin, mitä huolia lasten kasvatus tuo tullessaan. Teiniaika on kaikista haastavinta, pienemmät uhmaiät vielä menevätkin. Tämän ikäiset ovat niin riippuvaisia kavereiden hyväksynnästä. Tuli mieleen, että tunnetko kaikkia hänen kavereitaan, ovatko käyneet kotonanne? Ja tällä en halua huolestuttaa tietenkään. Asiat on jo hyvällä mallilla kun olet tarttunut tähän, selviävät kyllä.

Vierailija
47/48 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä keskustellaan tänään. Ap

Kysy myös vetääkö iltaisin kavereiden kanssa käteen.

Vierailija
48/48 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selviskö asia?