Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään jolle ei oo tullut raskausarpia vatsaan raskauksien seurauksena?

Vierailija
24.04.2021 |

Mulla pelkästään tullut rintoihin.

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin riippuu kudoksista ja geeneistä. Kolme lasta, ei raskausarpia mahassa ja palautui aina ennalleen hyvin nopeasti. Ei myöskään arpia esim haavoista ja leikkauksista. Meni pitkään että luulin kaikilla olevan samoin kun ei uimarannoilla ole tullut käytyä.

Vierailija
82/86 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi raskautta, 30 ja 36 v. Molemmilla kerroilla vatsa kasvoi aivan valtavaksi, olen lyhyt niin kohtu kasvoi eteenpäin kun ylöspäin ei vain ollut tilaa . Painoa tuli molemmilla kerroilla 14 kg joka lähti imetyksen myötä ja palasin takaisin normaaliin painooni (BMI 21) Ei yhden yhtä arpea, ei roikkuvaa mahanahkaa, vatsalihakset palautuivat ennallaan ja nyt 39 v maha on edelleen yhtä litteä kuin 19-vuotiaana. Rinnat ovat aavistuksen menettäneet kiinteyttään, mutta kuppikoossa 70 A ei niissä paljon ollut mitä menettää :D aika nätit ja terhakat ovat mielestäni vieläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei tullut yhtään raskasarpia 38 viikkoon. Sitten kaksi viikkoa ennen synnytystä tuli hirveät railot koko alavatsaan. Jos vauva olisi syntynyt vähän etuajassa, olisin selvinnyt ilman.

Vierailija
84/86 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei tullut raskausarpia mihinkään, vaikka vatsa kasvoi todella suureksi. Lapset sain 30+ ikäisenä. 

Vierailija
85/86 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut. Kaksi lasta. Lihoin raskausaikana 17-18 kg.

Vierailija
86/86 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tullut mihinkään. Kaksi lasta tehty yli 30-vuotiaana. Varmaan riippuu ihotyypistä, mun äidillä ja siskollakaan ei ole.

Saat olla onnellinen, voit mennä uimaan ja jos tulee ero, voit tavata uuden miehen.

Osa joutuu häpeämään loppu elämänsä.