Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään jolle ei oo tullut raskausarpia vatsaan raskauksien seurauksena?

Vierailija
24.04.2021 |

Mulla pelkästään tullut rintoihin.

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä!

Vierailija
2/86 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullekkaan tullu.

Vaimolle kyl tuli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekkaa ei tullu kummassakaa raskaudessa.

Ja jos aiheesta puhuu muiden kanssa nii auta armias ku kerrot ettei sulla oo. Helpoin pysyä hiljaa.

Vierailija
4/86 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap ja saman tajunnut ettei kannata puhua aiheesta.

Vierailija
5/86 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu

Vierailija
6/86 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei tullut. Maha venyi kuin purukumi, mutta jäikin sitten kauheaksi säkiksi, eikä enää palautunut. 

Vierailija
7/86 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut mahaan, se oli pieni. Mutta reisiin kyllä.

Vierailija
8/86 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut  mihinkään raskausarpia, vaikka lihoin kummankin raskauden aikana 30kg.

Vierailija
9/86 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lapseni 37-vuotiaana. Kehooni ei tullut raskausarpia. Minulle tuli vain 8 kg painoa raskauden aikana, lähtivät heti synnytyksen ja imetyksen vuoksi, siis nämä 8 kg. Jos lihoo paljon raskauden aikana, taitaa tulla helpommin nämä raskausarvet. Itse olin normaalipainoinen ja tuli vain tämä 8 kg. 

Vierailija
10/86 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niitä tuu lähellekään kaikille?

Ja niillekin joille tulee, tulee useimmiten aika vähän ja ne haalistuu sitten niin ettei niitä edes huomaa.

Harvalle tulee isot, syvät ja pysyvästi näkyvät arvet.

Vierailija
11/86 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain lapseni 37-vuotiaana. Kehooni ei tullut raskausarpia. Minulle tuli vain 8 kg painoa raskauden aikana, lähtivät heti synnytyksen ja imetyksen vuoksi, siis nämä 8 kg. Jos lihoo paljon raskauden aikana, taitaa tulla helpommin nämä raskausarvet. Itse olin normaalipainoinen ja tuli vain tämä 8 kg. 

Nyt jäi kyllä epäselväksi, montako kiloa painosi nousi?

Vierailija
12/86 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei tullut ollenkaan raskausarpia. Olin 35 kun sain lapsen. Sain lähes 20 kiloa lisää painoa raskauden aikana, mutta lähtötilanteeni oli hyvin hoikka. Palauduin myös hyvin.

Vierailija
13/86 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut ekasta, kun mahakin oli tosi pieni vaikka painoa tuli 25 kg. Kaikkialle muualle niitä sitten ilmestyi sitäkin enemmän, jopa pohkeisiin..

Vierailija
14/86 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut. Miksei siitä saa puhua?

Vierailija
15/86 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei tullut mitään, sain lapset kun olin 28 ja 30 v. Raskaudet tekivät hämmästyttävän vähän muutoksia kehooni, rinnat jäivät vähän pyöreämmiksi, mutta siinä kaikki. Edes vatsaan ei jäänyt löysää. Olen varmaan geneettinen ihme tai muuten onnekas.

Vierailija
16/86 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut raskausarpia ollenkaan, paino nousi 10 kg, joka myös lähti pois raskauden jälkeen.

Vierailija
17/86 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 raskautta, joista 1 kaksosraskaus poikkeavan runsaalla lapsivesimäärällä, 4 raskautta kaksosraskauden mitoissa (runsaan lapsivesimäärän takia, syy tähän ei selvinnyt). Painoa tuli 20-35kg/raskaus, EI YHTÄÄN RASKAUSARPEA. Paino myös putosi aina raskauksien jälkeen lähtölukemiin tai alle. Vasta kahden viimeisen raskauden jälkeen (sektiot) jäi vaysanahka löysäksi, sitä ennen vetäytyi normaaliksi. Ja nytkin on lähinnä sellainen poimu sektioarven yläpuolella.

Vierailija
18/86 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei jäänyt mitään, olen 30v samoissa mitoissa kun 18 v eikä mistään kohdasta kehoa huomaisi että olen ollut raskaana. Äidilläni taas päinvastoin, joten ilmeisesti ei ole pelkästään geneettistä.

Vierailija
19/86 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten iltalehdissä joku näyttää miltä normaali maha näyttää raskauksien jälkeen. Tiedätte kyllä mitä tarkoitan. Ei ole normaalia, että arpinen mahanahka roikkuu polvissa. Selllainen haittaa jo normaalia elämää.

Vierailija
20/86 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut raskausarpia mihinkään ja vatsa on aivan litteä ja seleä. Sain lapsen 28 vuotiaana.

Nyt olen 38 v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi