Jos joku kertoo saaneensa koronarokotteesta vakavia haittoja, sitä ei uskota tai vähätellään
Haitoista puhuminen on yksinkertaisesti kiellettyä. Kaikki jotka niin tekevät, saavat hirveän paskamyrskyn ja haukut niskaansa.
Kommentit (92)
Jok kotona on sekoittanut monien kulkutautimyönteisten pään pahasti
Ei tuo liity vain rokotteisiin. Itse sain masennuslääkkeistä pitkäkestoisia haittoja ja pahoja pitkäkestoisia viekkareita. Aika yksin jää kokemuksen kanssa. Lääkäreiltä ei tule ymmärrystä. Yrittivät laittaa vain vieroitusaikana keksimiensä diagnoosien piikkiin
En ota rokotetta koska en halua joutua uudelleen tilanteeseen missä olen koekaniinina mitä olin pitkäaikaisen masislääkkeenkäytön ja niistä vieroituksen kanssa. Ei ole oikein luottamusta prosessiin millä lääkkeet tuodaan markkinoille, että oikeasti hyödyt pitkällä aikavälillä lääkkeestä nousee haittoja isommiksi. Ne oikeasti unohdetaan ja sivuutetaan ketkä saa haittaa. Tärkeintä on että yleinen etu toteutuu, joidenkin elämän pilalle menolla ei ole metkitystä isommassa mittakaavassa ja lääkeyhtiöiden voitontavoitteluissa
Vierailija kirjoitti:
Olen todella huolissani äidistäni, joka sai huomattavat oireet AZ-rokotteen ykköspiikistä. Ikänsä takia hän olisi saamassa toisen piikin samaa lajia. Vastauksia ei saa mistään.
Millaisia oireita sai?
Vierailija kirjoitti:
Nyt jyvät erotellaan akanoista. Jotkut lääkärit sanovat että 2-3 vuoden kuluttua yksikään tähän kokeelliseen lääkekokeeseen osallistunut ei ole elossa enää.
Olet sairas valehtelija.
Isoimmat EU-maat, eli Ranska, Saksa ja Italia ovat jo keskeyttäneet Astra Zenecan käytön.
Lisäksi Tanska, Norja, Islanti, Bulgaria, Irlanti ja Alankomaat ovat keskeyttäneet rokotteen jakelun. Itävalta ja Espanja ovat keskeyttäneet tiettyjen rokote-erien käytön. Irlannin terveysministeri on ilmoittanut toivovansa, että asia selviää lähiaikoina.
Lähde: US 16.3.2021
Sama myös vanhusten kuolemista. Rokotteen jälkeen yön aikana kuolee monta vanhusta kerralla, hyväkuntoisiakin, mutta kuolinsyyksi ei ikinä kirjoiteta rokotetta. Hoitajat kyllä tietävät totuuden.
Kaipa se hyöty sitten kuitenkin voitti haitat ja siksi tästä ei puhuta (ettei pelotella)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt jyvät erotellaan akanoista. Jotkut lääkärit sanovat että 2-3 vuoden kuluttua yksikään tähän kokeelliseen lääkekokeeseen osallistunut ei ole elossa enää.
Olet sairas valehtelija.
Yltiöpäinen optimismi on vakava sairaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen todella huolissani äidistäni, joka sai huomattavat oireet AZ-rokotteen ykköspiikistä. Ikänsä takia hän olisi saamassa toisen piikin samaa lajia. Vastauksia ei saa mistään.
Millaisia oireita sai?
Verenpurkaumia, yltyvä päänsärky, johon lääkkeet eivät auttaneet. Lopulta iso verinen yskös.
Hän sai rokotteen niin varhain, ettei osannut arvata yhdistää oireita siihen. Uutisointi tuli n. viikkoa myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Lähde tälle.
Vierailija kirjoitti:
Eli lähes koko ihmiskunta??
Näitä rokotteen jälkeisiä kuolemia ja rajuja haittavaikutuksia on jo niin paljon, että ihmettelen kyllä syvästi ihmisiä, jotka menevät pää kolmantena jalkana sen ottamaan.
Ja mikään salaliittoteoreetikko kun ei tässä tarvi olla.
Vierailija kirjoitti:
Myös jos kehtaat linkittää tutkimuksen maskien toimimattomuudesta tai haitoista, niin se on vain salaliitto hömpötystä.
Laita tähän sellaisia vertaisarvioituja kansainvälisiä tutkimuksia asiasta. Mielenkiinnolla lukisin. Tämä ei ole edes kettuilua vaan oikeasti kiinnostaa lukea.
T: maskillinen jo viime keväästä
Tässä on ollut jo ainakin vuosi tiedossa se, että ylipaino ja metopolinenoireyhtymä/diabetes on suurin riskitekijä vaaralliselle tautimuodolle. Mitä maskipakottajat ja rokote kaikille - vaatijat olette tehneet sen eteen, että olisitte terveempiä metabolialtanne ja laihduttaistte ja liikkuisitte?
Mitään rokotusta ei edes tarvittaisi kun uutisissa annettaisiin koronalukujen ja pelotteluiden sijaan oikeita neuvoja terveyteen ja hyvinvointiin.
Vierailija kirjoitti:
Näitä rokotteen jälkeisiä kuolemia ja rajuja haittavaikutuksia on jo niin paljon, että ihmettelen kyllä syvästi ihmisiä, jotka menevät pää kolmantena jalkana sen ottamaan.
Jos terveydenhuoltoon luotto perustuu siihen kuinka moni on saanut haittavaikutuksia lääkkeistä niin varmastikkaan et syö mitään. Pähkinästä voi saada anafylaksian, moni on saanut eli älä syö pähkinää. Parasetamolista on todella moni saanut vakavan maksavaurion ja siihen on kuoltu. Älä syö parasetamolia. Röntgensäteilystä voi saada syövän. Moni on saanut. Älä käy tutkimuksissa. Moni on saanut sepsiksen pienestä toimenpiteestä. Älä mene toimenpiteeseen.
Koko lääketiede perustuu hyödyt vs. Haitat ajatteluun. Älä siis ota riskiä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se rokote ole pakollinen? Niinkuin ei mikään masennuslääke tai muukaan.
Menkääs siitä heiluttelemaan niitä kristallejanne, että pysytte terveinä.
Ei ole pakollinen ei mutta hyvin sai lääkäri markkinoitua minulle masennuslääkkeen nuorena jättäen kertomatta oikeastaan mistään olennaisista haitoista ja osa "myyntipuheesta" tuntuu jälkikäteen vääristelyltä siis se miten lääke tehoaa ja kuinka turvallinen se on. Hyötyhaitta suhde meni raskaasti miinuksen puolelle eritoten pitkäaikaiskäytössä ja hyöty tuli lopussa lähinnä siitä että olo pysyi stabiilina kun jatkoi käyttöä ettei tarvinnut käydä läpi vieroirusoireita joita tulo vaikka vähensi joista ei mainittu sanallakaan aloitushetkellä. Vieroitus keskellä hektistä työelämää oli hankalaa ja jouduin ottamaan sairaslomaa. Lääkkeestä jäi pahoja seksuaalisen toiminnon häiriöitä, ja vieroituksessa puhjenneita eriskummallisia pahimmillaan työkykyä vieviä oireita mitkä oli huomattavan pitkäkestoisia. Ihmisille pitäisi kertoa lääkkeistä kunnolla riskit mutta eihän niitä aina edes tiedetä kun lääke tulee markkinoille kunnolla. Käsittääkseni lääkepakettiin ilmestyi jälkikäteen muutama vuosi sitten merkintä jonka mukaan seksuaaliset häiriöt voi jatkua lopetuksen jälkeen. Ja tämmöisiä sitten määrättiin minulle kasvuiässä edes mainitsematta koko haitasta.o.O vieroitusoireiden suhteen lääkeyhtiö oli pessyt kätensä niin että paketissa oli ilmoitus että vieroitusoireet voi olla vaikeita ja kestää kuukausiakin tai kauemmin. Kuinka hölmöksi itseni tunsinkaan kun luin tuon tekstin?! Se varmaan oli ollut siellä aina, olisinpa lukenut sen jo nuorena mutta olin silloin niin tietämätön.
Tuon kokemuksen jälkeen silmät avautui. Olen lukenut siitä miten vähän oikeastaan jotain lääketieteellisiä vaikkapa kehoon asennettavia lääketieteellisiä implantteja tutkitaan vaikka ne asennetaan ihmisten kehoon ajatuksena laittaa niitä sinne loppuelämäksi. Jotkut ihmiset on saaneet kamalia invalidisoiviakin haittoja esim alakertaan laitetuista tyräverkoista ja loppuelämä menee pilalle kun ei niitä sieltä kivasti aina poiskaan saa ja elämä on yhtä tuskaa kivuissa.. Markkinoilla voi olla lääkehoitoja jotka jälkikäteen todetaan lähes tehottomiksi kun tehdään tutkimuksia jotka ei ole lääkeyhtiöiden vaikutusvallassa. Lääketutkimukset on lyhyitä eikä niissä keskiössä ole pitkäaikainen käyttö, vieroitus saatika elämänlaatu pitemmällä tähtäimellä. Silti lääkkeitä määrätään pitkiksi ajoiksi.
Vai että kristalleja heilutella.. tämä on juuri niin tätä.. itse olen löytänyt avun ihan normaali terapiasta jota lääketieteen puolellakin suositellaan sekä elämäntapakeinoista jotka on yllättävän tehokkaita. Jälkikäteen ajatellen en olisi koskenut koko masennuslääkkeeseen koskaan jos olisin tiennyt mitä tuleman piti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se rokote ole pakollinen? Niinkuin ei mikään masennuslääke tai muukaan.
Menkääs siitä heiluttelemaan niitä kristallejanne, että pysytte terveinä.Ei ole pakollinen ei mutta hyvin sai lääkäri markkinoitua minulle masennuslääkkeen nuorena jättäen kertomatta oikeastaan mistään olennaisista haitoista ja osa "myyntipuheesta" tuntuu jälkikäteen vääristelyltä siis se miten lääke tehoaa ja kuinka turvallinen se on. Hyötyhaitta suhde meni raskaasti miinuksen puolelle eritoten pitkäaikaiskäytössä ja hyöty tuli lopussa lähinnä siitä että olo pysyi stabiilina kun jatkoi käyttöä ettei tarvinnut käydä läpi vieroirusoireita joita tulo vaikka vähensi joista ei mainittu sanallakaan aloitushetkellä. Vieroitus keskellä hektistä työelämää oli hankalaa ja jouduin ottamaan sairaslomaa. Lääkkeestä jäi pahoja seksuaalisen toiminnon häiriöitä, ja vieroituksessa puhjenneita eriskummallisia pahimmillaan työkykyä vieviä oireita mitkä oli huomattavan pitkäkestoisia. Ihmisille pitäisi kertoa lääkkeistä kunnolla riskit mutta eihän niitä aina edes tiedetä kun lääke tulee markkinoille kunnolla. Käsittääkseni lääkepakettiin ilmestyi jälkikäteen muutama vuosi sitten merkintä jonka mukaan seksuaaliset häiriöt voi jatkua lopetuksen jälkeen. Ja tämmöisiä sitten määrättiin minulle kasvuiässä edes mainitsematta koko haitasta.o.O vieroitusoireiden suhteen lääkeyhtiö oli pessyt kätensä niin että paketissa oli ilmoitus että vieroitusoireet voi olla vaikeita ja kestää kuukausiakin tai kauemmin. Kuinka hölmöksi itseni tunsinkaan kun luin tuon tekstin?! Se varmaan oli ollut siellä aina, olisinpa lukenut sen jo nuorena mutta olin silloin niin tietämätön.
Tuon kokemuksen jälkeen silmät avautui. Olen lukenut siitä miten vähän oikeastaan jotain lääketieteellisiä vaikkapa kehoon asennettavia lääketieteellisiä implantteja tutkitaan vaikka ne asennetaan ihmisten kehoon ajatuksena laittaa niitä sinne loppuelämäksi. Jotkut ihmiset on saaneet kamalia invalidisoiviakin haittoja esim alakertaan laitetuista tyräverkoista ja loppuelämä menee pilalle kun ei niitä sieltä kivasti aina poiskaan saa ja elämä on yhtä tuskaa kivuissa.. Markkinoilla voi olla lääkehoitoja jotka jälkikäteen todetaan lähes tehottomiksi kun tehdään tutkimuksia jotka ei ole lääkeyhtiöiden vaikutusvallassa. Lääketutkimukset on lyhyitä eikä niissä keskiössä ole pitkäaikainen käyttö, vieroitus saatika elämänlaatu pitemmällä tähtäimellä. Silti lääkkeitä määrätään pitkiksi ajoiksi.
Vai että kristalleja heilutella.. tämä on juuri niin tätä.. itse olen löytänyt avun ihan normaali terapiasta jota lääketieteen puolellakin suositellaan sekä elämäntapakeinoista jotka on yllättävän tehokkaita. Jälkikäteen ajatellen en olisi koskenut koko masennuslääkkeeseen koskaan jos olisin tiennyt mitä tuleman piti.
Ja lisättäkööt, joitain hoitokeinoja saatetaan lopettaa antamasta kun hoksataan että ne onkin yllättävän haitallisia tai niiden käyttöön annetaan lisävaroituksia vuosia ja vuosikymmeniäkin myöhemmin kun ne on tullut markkinoille. Jälkikäteen tajutaan niiden harmit ja sinä aikana harmia saaneet voidaan jättää omilleen eikä heitä uskota
Esimerkki tästä:
https://www.google.com/amp/s/www.bbc.com/news/uk-wales-53323780.amp
Vasta viime vuosina masennuslääkkeiden vieroitusoireiden vaikeudesta on alettu puhua ja ne on alettu otettamaan vakavissaan ihan hoitosuosituksissakin. Kuinkakohan moni potilas on selittänyt pitkäkestoisista vaikeista vier.oireista mutta heitä ei ole otettu tosissaan? Eikä edelleenkään oteta!
https://www.google.com/amp/s/www.bbc.co.uk/news/health-48457980.amp
Vierailija kirjoitti:
"Maissa, joissa on paljon ylipainoisia ihmisiä, kuten Isossa-Britanniassa ja Yhdysvalloissa, on korkein Covid-19 kuolleisuusluku, paljastaa suuri raportti, joka kehottaa hallituksia torjumaan liikalihavuutta pikaisesti ja asettamaan ylipainoiset ihmiset etusijalle rokotuksissa."
Kuntosalien sulkeminen oli kansanmurha.
Meinaatko, että kaikki ne, jotka aiemmin kävivät kuntosaleilla, ovat nyt vuodessa jo niin huonossa kunnossa ja ylipainoisia, että kuuluvat suurimpaan riskiryhmääs? Mielenkiintoista.
Minä taas olen varma, että ne jotka eivät käyneet kuntosaleilla ennen, eivät olisi käyneet tämän kuluneen vuodenkaan aikana. Heidän liikkumiseensa tai liikkumattomuuteensa kuntosalien sulkeminen ei ole vaikuttanut mitenkään.
Sitä paitsi liikuntaa on muutakin kuin kuntosaleilla käyminen. Jos joku salipelle ei keksi muuta liikuntaa, niin se on hänen oma häpeänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli lähes koko ihmiskunta??
Juuri se on tavoite. Ei ehkä tämä rokote, mutta jollain tavalla se toteutetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos terveydenhuoltoon luotto perustuu siihen kuinka moni on saanut haittavaikutuksia lääkkeistä niin varmastikkaan et syö mitään. Pähkinästä voi saada anafylaksian, moni on saanut eli älä syö pähkinää. Parasetamolista on todella moni saanut vakavan maksavaurion ja siihen on kuoltu. Älä syö parasetamolia. Röntgensäteilystä voi saada syövän. Moni on saanut. Älä käy tutkimuksissa. Moni on saanut sepsiksen pienestä toimenpiteestä. Älä mene toimenpiteeseen.
Koko lääketiede perustuu hyödyt vs. Haitat ajatteluun. Älä siis ota riskiä.
Juu eli kannattaa siis suostua kaikkiin asioihin mitä lääketieteen puolella suositellaan koska ne on niin hyvin tutkittu, turvallisiksi todettu ja sillä lailla.
Nykyisen medikalisaation aikana on hyvä käyttää myös omaa kriittistä harkintakykyä ja informaation etsimistä lääkkeitä lääkäriltä ottaessa. Itse ainakin olen sitä mieltä. Olennaista on juuri haidat vs hyödyt. Aina ne hyödyt ei ole ihan sitä tosin mitä lääkäri lupaa, etenkään esim pitemmällä tähtäimellä koska aina pitemmällä tähtäimellä asiaa ei olla kunnolla tutkittu.
Jotkut nyt pelkää kaikkea