Sabina särkän poseeraukset
Jotenkin todella rasittavaa kattoa Sabinan päivityksiä ku niitä huulia pitää mutristella ja hiuksia pöyhiä. Jos on noin epävarma olemattomista huulista nii miks ei käy täyttämässä niitä? Ja hiuslisäkkeet myös suosittelen jos ei oma tukka oo tarpeeksi pöyhee ilman että sitä koko ajan pitää pöyhiä.
Kommentit (7)
Meikkausstooreissa tekstit laittanu just huulien kohdalle😄
Vierailija kirjoitti:
Kiusallista katsottavaa oli tää stockmannin meikkauslive, oli muka ilman meikkiä, mutta oli huulet rajannut tyypilliseen tapaansa jollain ruskeella. Se ylirajaaminen vaan pahentaa tilannetta, näyttää entistä ohuemmilla huulet.
Tätä liveä katsoessa mietin että millä meriiteillä hänet on valittu tälläiseen meikkauslive yhteistyöhön? Mäkin, vaikka en paljoa meikkaakaan niin osaan tehdä nätimpiä jälkeä
Mun mielestä niitä sen videoita on jopa vaivaannuttavaa kattoa ku näyttää olevan isokin ongelma nuo huulet, pitää muistaa muikistella aina kun kamera käy. Samoin pitää hiukset heittää naamalle,en ihan ymmärrä mikä idea? Onko todella niin epävarma itsestään?
Mä lopetin seuraamisen ku oli niin raivostuttavan katottavaa!
Hemmetti, olin jo unohtanut tämänkin tyhjäpään, kiitti vaan AP, pilasit päiväni.
Vierailija kirjoitti:
Hemmetti, olin jo unohtanut tämänkin tyhjäpään, kiitti vaan AP, pilasit päiväni.
Ole hyvä 😉
Kiusallista katsottavaa oli tää stockmannin meikkauslive, oli muka ilman meikkiä, mutta oli huulet rajannut tyypilliseen tapaansa jollain ruskeella. Se ylirajaaminen vaan pahentaa tilannetta, näyttää entistä ohuemmilla huulet.