Juhannukseen mennessä meillä on uusi hallitus.
Kommentit (26)
Vajaaälyinen aloitus persulta taas. Jos Marinin hallitus kaatuu, voisi persu kertoa miten saadaan uusi enemmistöhallitus? PS + Kok + KD ei riitä mihinkään.
Marin ei ainakaan halua liikaa töitä tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Ei varmasti ole. Tämä hallitus jatkaa eduskuntakauden loppuun.
Taidat olla itse vajaaälyinen, kun pidät nykyhallitusta arvostelevaa kirjoittajaa automaattisesti persuna.
Mielenkiintoisin kysymys on että jos kaatuu niin kuka alkaa vetämään uuden hallituksen perustamista, ei ainakaan Marin
Vierailija kirjoitti:
Vajaaälyinen aloitus persulta taas. Jos Marinin hallitus kaatuu, voisi persu kertoa miten saadaan uusi enemmistöhallitus? PS + Kok + KD ei riitä mihinkään.
Juuri näin, tarvitsevat vielä 18 edustajaa lisää
Niin meilläkin! Taloyhtiön vuosikokous on kohta ja uusi hallitus valitaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla itse vajaaälyinen, kun pidät nykyhallitusta arvostelevaa kirjoittajaa automaattisesti persuna.
Vajaaälyinen olet itse. Missä kohtaa mainitsin kommentissani persun?
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoisin kysymys on että jos kaatuu niin kuka alkaa vetämään uuden hallituksen perustamista, ei ainakaan Marin
Nimenomaan tässä tilanteessa Marin vetäisi hallitustunnusteluja. Ei taida persulla olla perusteet oikein hallussa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kankenin reppu rupea painamaan liikaa?
Ei tietenkään kaadu. Ne istuvat vaikka passiivisina kauden loppuun asti.
Kunhan palkka juoksee.
Ja entistä huonompi, valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustaa (ja takias-rkp:ta) ei tarvitse edes houkutella.. LiikeNyt lähtee varmasti mukaan myös.
Ei tule tapahtumaan ellei isoissa puolueissa tapahdu ensin puheenjohtajavaihdoksia. Nykyisillä puheenjohtajilla ei tule tapahtumaan.
Persun Kankeniin ei ole kummoiset eväät pakattu, kun Joponsa lähti noin käsistä. Kyllä nykyhallitus jatkaa kauden loppuun, ja ensi kaudenkin.
Vierailija kirjoitti:
Niin meilläkin! Taloyhtiön vuosikokous on kohta ja uusi hallitus valitaan!
Meillä oli jo kokous etänä ja hallitus muuttui. Olin varajäsen, nyt varsinainen. Tuli kirjaset kotiin ja sai hyväksyä esitykset tai hylätä. Kaikki oli hyväksynyt, normi kokoukseen osallistuu n.30% osakkaista, nyt oli kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja montako keskustalla onkaan..?