Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä aineenvaihduntasi jämähti, etkä enää pystynytkään syömään lihomatta?

Vierailija
23.04.2021 |

Minulla joskus 25 veenä, sitä ennen saatoin mättää ihan kaikkea niin paljon kuin huvitti ja ryypätäkin, eikä painoa tullut millään. Nyt olen 29 ja tuntuu että lihon jo yhdestä suklaapalasta kilon..

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

14-vuotiaana

Vierailija
2/81 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jämähti 20-30 vuotiaana kun juhlin paljon ja söin mitä sattuu. Lähemmäs nelikymppisenä vähän yllättäen hurahti uudelleen käyntiin salitreenin ja normi kotiruuan myötä.

Vierailija
4/81 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

39

Vierailija
5/81 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoko sitä suklaata on syödä.

Vierailija
6/81 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jämähti opioidi lääkkeiden pitkään jatkuneesta käytöstä eikä koskaan palautunut ennalleen.

Vierailija
7/81 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän yli kolmekymppisenä. Siihen asti luulin ihan tosissani, että pystyn koko loppuelämäni syömään mitä haluan ja niin paljon kuin haluan ilman pelkoa lihomisesta.

Sitten karu totuus lävähti vasten kasvoja. Huomasin muutoksen valokuvista ja kuulin tuttujen kommenteista, kun olemus oli muuttunut rajusti. Peilikuva ei kertonut mitään, koska itsensä näkee peilistä joka päivä. Vaaka oli saanut viettää vapaa-aikaa vuosikaudet. Hoikkana ei ollut mitään syytä punnita itseään.

Vierailija
8/81 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän yli kolmekymppisenä. Siihen asti luulin ihan tosissani, että pystyn koko loppuelämäni syömään mitä haluan ja niin paljon kuin haluan ilman pelkoa lihomisesta.

Sitten karu totuus lävähti vasten kasvoja. Huomasin muutoksen valokuvista ja kuulin tuttujen kommenteista, kun olemus oli muuttunut rajusti. Peilikuva ei kertonut mitään, koska itsensä näkee peilistä joka päivä. Vaaka oli saanut viettää vapaa-aikaa vuosikaudet. Hoikkana ei ollut mitään syytä punnita itseään.

Mulla kävi vähän samoin, kun oli aina ollut hoikka niin luulin edelleen olevani hoikka vaikka ylipainoa oli kertynyt jo yli 10 kiloa. En koskaan katsonut itseäni peilistä enkä punninnut, koska tavallaan tiesi kyllä että oli hieman tuhti olo, muttei halunnut kohdata totuutta.

Vierailija
9/81 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä, mutta varmaan edessä.

n52

Vierailija
10/81 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähemmäs neljäkymppistä meni.

Vierailija
11/81 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytettyäni 40.

Vierailija
12/81 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule tapahtumaan koskaan, sillä syön terveellisesti ja kulutan vähintään sen mitä syön. 

Vierailija
13/81 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän reilu nelikymppisenä. Sitä ennen söin mitä vain, milloin vain ja missä vain. En lihonut. Nyt saa olla tarkempi.

Vierailija
14/81 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 48 ja lihon jo kakkupalaa vilkaisemalla😄

Vierailija
15/81 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena omaishoitajana, kolmenkympin tienoilla.

Kymmenen vuotta myöhemmin sekä omaishoitajuus että burnout ovat mennyttä elämää, -34 kg, normalipainossa, aineenvaihdunta surraa.

Vierailija
16/81 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysehän ei ole aineenvaihdunnan jumahtamisesta,  vaan siitä etten kuluta sitä mitä syöt. Ei ihminen itsekseen liho, jos kuluttaa tarpeeksi. 

Vierailija
17/81 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun alkoi olla ekoja vaihdevuosioireita. 47-vuotiaana.

Vierailija
18/81 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kävi vähän samoin, kun oli aina ollut hoikka niin luulin edelleen olevani hoikka vaikka ylipainoa oli kertynyt jo yli 10 kiloa. En koskaan katsonut itseäni peilistä enkä punninnut, koska tavallaan tiesi kyllä että oli hieman tuhti olo, muttei halunnut kohdata totuutta.

Mutta eihän tuollaista lihomista voi mitenkään olla huomaamatta. Kyllä sen väkisinkin huomaa viimeistään siinä vaiheessa kun vanhat housut ei enää mene jalkaan.

Vierailija
19/81 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parinkympin jälkeen kaikki herkut jäi vyötärölle.

Vierailija
20/81 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä 30-vuotiaana voi syödä mitä huvittaa. Tosin harrastan liikuntaa säännöllisesti, joten se luultavasti vaikuttaa osaltaan asiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän