Miten pitkään pidät samoja rintaliivejä ennenkuin vaihdat puhtaisiin?
Kommentit (50)
Miksi niitä pitää päivittäin vaihtaa jos ne eivät haise? Kuka niitä edes haistelee? Oletteko hikoilevia possuja?
2-3 päivää. Jumppaliivit on erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Ette vissiin harrasta liikuntaa?
Juu, eivät kaikki harrasta hikiliikuntaa. Ja liikunassa pidetään yleensä päällä urheilu rintaliivejä.
Voin hyvin käydä kävelemässä monen kilometrin lenkikin koiran kanssa, aivan ilman rintaliivejä.
Käyn pelaamassa lentopalloa kerran vkossa ryhmässä, ja silloin mulla on urheilurintsikat päällä.
Tottahan ne pesen hikoilun jälkeen. Kotona poljen kuntopyörää ilman rintsikoita.
Vierailija kirjoitti:
Ette vissiin harrasta liikuntaa?
Itse et harrasta, jos sinulla ei ole urheiluliivejä erikseen.
Talvella viikon samat, kesäkuumalla 3 päivää. Urheilussa tietenkin eri liivit ja niitä käytän 3 kertaa samoja ennen pesua.
En edes kehtaa vastata kuinka usein (harvoin) vaihdan. Voi mennä jopa kuukausia. En harrasta mitään liikuntaa. Alushousut ja sukat vaihdan päivittäin.
Viikon, ehkä parikin jos en muista laittaa pesuun kun pesen pyyhkeet ja kalsarit.
Haistan kyllä liivejä aina ennenkuin laitan päälle ettei haise hieltä. Kaikki muut vaatteet laitan puhtaat joka päivä kun käyn päivittäin aamulla suihkussa, liivejä en koska niitä mulla on vähän hyviä, joskus vain ne yhdet hyvät.
Jopa useamman viikon... Vaihtelen kyllä liivejä, mutta en pistä käytettyjä pyykkiin kovin usein. Eivät ne haise miltään ja menevät vain ruvelle, jos niitä jatkuvasti pyykkää.
Vierailija kirjoitti:
En edes kehtaa vastata kuinka usein (harvoin) vaihdan. Voi mennä jopa kuukausia. En harrasta mitään liikuntaa. Alushousut ja sukat vaihdan päivittäin.
Täällä sama muuten paitsi en vaihda sukkiakaan kuin korkeintaan kerran viikossa. Alushousuja pidän max. pari päivää putkeen.
Viileään aikaan 2-3 päivän välein, kesällä päivittäin.
En ole mielestäni mitenkään ylihygieeninen, mutta ajatus siitä että julkisilla paikoilla tunteja liikkuva tai muiden ihmisten kanssa työpaikalla tunteja päivässä viettävä ihminen ei pese kainaloitaan ja jalkoväliään vähintään kerran vuorokaudessa, on minulle todella vastenmielinen.
Jatkakaa toki.
Urheilu ja reipas kävely on sellasia juttuja että niiden aikana pidetyt vaatteet nyt tietysti pitää pestä heti tai ainakin ennen seuraavaa käyttökertaa, mutta mikä tää harha on että kainalo ja pimppa ei haise eikä oo likaisia jos ihminen ei ole urheillut? Todellakin haisee, ette vaan itse haista - kolme päivää pesemään pimppa ja kainalo haisee jo vieressä seisovan ihmisenkin nenään, etenkin jos sen päälle on vedetty sama likainen housu tai ylle sama liivi kuin aiemminkin. Ei tää etätyöaika oo mitenkään sellainen että emme hikoilisi tai ihollamme olisi bakteereja aivan kuten aina muulloinkin :D
Oksettavaa lukea miten laiskoja ihmiset ovat pesemään itseään, maailmassa on niin paljon ihmisiä jotka eivät saa puhdasta vettä juodakseen ja joilla ei ole pesumahdollisuutta, ja täällä hyvätuloiset ihmiset kaikin mahdollisin tavoin selittävät sitä miksi heidän sukuelimensä ovat pesemättä päivätolkulla. Likainen kainalo ja haisujalkoväli toki on ihan ok, mutta että vielä selitellään että "en minä hikoa enkä haise" - hohhoijaa.
Vierailija kirjoitti:
Urheilu ja reipas kävely on sellasia juttuja että niiden aikana pidetyt vaatteet nyt tietysti pitää pestä heti tai ainakin ennen seuraavaa käyttökertaa, mutta mikä tää harha on että kainalo ja pimppa ei haise eikä oo likaisia jos ihminen ei ole urheillut? Todellakin haisee, ette vaan itse haista - kolme päivää pesemään pimppa ja kainalo haisee jo vieressä seisovan ihmisenkin nenään, etenkin jos sen päälle on vedetty sama likainen housu tai ylle sama liivi kuin aiemminkin. Ei tää etätyöaika oo mitenkään sellainen että emme hikoilisi tai ihollamme olisi bakteereja aivan kuten aina muulloinkin :D
Niin että miten se pimppa haisee. Kun sitä nimenomaan ei saakaan pestä sisältä päin ollenkaan.
Kun siinä oma bakteeri kantansa joka itse puhdistaa emättimen. Toki ulkosynnittimet ja peppu tulee päivittäin työssäkäyvän pestä-
Terve emätin ei haise, ellei siellä ole jotain tulehdusta.
Ja jos kävelee ulkoilutakissa ja t-paidassa koiran kanssa ulkona, niin ei todellakaan sitä ulkoilutakkia tarvitse joka ikisen kävelyreissu jälkeen pestä.
Vierailija kirjoitti:
En ole mielestäni mitenkään ylihygieeninen, mutta ajatus siitä että julkisilla paikoilla tunteja liikkuva tai muiden ihmisten kanssa työpaikalla tunteja päivässä viettävä ihminen ei pese kainaloitaan ja jalkoväliään vähintään kerran vuorokaudessa, on minulle todella vastenmielinen.
Jatkakaa toki.
Erikoisella tavalla sinä pidät rintaliivejä. Tässä ei kukaan puhunut, ettei kainaloita tai jalkoväliä pestäisi.
Vierailija kirjoitti:
Oksettavaa lukea miten laiskoja ihmiset ovat pesemään itseään, maailmassa on niin paljon ihmisiä jotka eivät saa puhdasta vettä juodakseen ja joilla ei ole pesumahdollisuutta, ja täällä hyvätuloiset ihmiset kaikin mahdollisin tavoin selittävät sitä miksi heidän sukuelimensä ovat pesemättä päivätolkulla. Likainen kainalo ja haisujalkoväli toki on ihan ok, mutta että vielä selitellään että "en minä hikoa enkä haise" - hohhoijaa.
Siis anteeksi, minulta meni nyt kyllä täysin ohitse, missä sanottiin, että sukuelimet ovat pesemättä päivätolkulla? Tiedätkö sinä, mitkä ovat rintaliivit?
Naiset: miehen hyvä hygienia on ehdottoman tärkeää!
Myös naiset: pidän samoja rintsikoita viikon tai kauemmin
Jodelissa haukuttiin in c * liksi jos kehtasi arvostella näiden pari viikkoa samoja rintsikoita käyttävien naisten hygienian tasoa
Vierailija kirjoitti:
Yleensä viikon. En hikoile ollenkaan, ja bokserit ovat yllä vain työtunteina, eivät ollenkaan kotona, eikä vapaa-aikoina.
Minulla on kyllä useita boksereita ja pesen ne parhaimmat bokserit aina käsin.
Mutta jos bokserit ovat päällä vain n. 9 tuntia päivässä, niin miten ne voivat haista millekään jos ei yhtään hikoile sen kummemmin haaroista. Pistän useimpina päivinä bokserit ulos tuulettumaan, heti silloin kun töistä tullessa vaihdan kotivaatteet päälle.
Olisko tässä naisten unelmamies M57?
Ei mulla mitään urheiluliivejä ole koskaan ollut, vaikka salitan ja juoksen. Pistän pesuun, kun on hikiset, eli usein liikunnan jälkeen. Kotona en käytä rintsikoita ollenkaan.
En minä ainakaan. Ja jos harrastaisin niin hankkisin sitä varten iha omat liivit.
T. Vk:n samat